Izdvojeno

BWT postao naslovni sponzor Alpinea

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon nekoliko mjeseci pregovora, BWT je danas službeno postao naslovni sponzor Alpinea, te se oni od ove sezone natječu pod imenom BWT Alpine F1 Team.

BWT, odnosno“Best Water Technology”, jedna je od vodećih tvrtki za proizvodnju sustava za pročišćavanje vode na svijetu i ovim partnerstvom nastoje širiti poruku o ekologiji i održivosti pomoću globalne platforme što Formula 1 i jest.

Na gridu se BWT prvi put pojavio 2017. kad su bili sponzor Force Indiji te je tada bio debi njihovih prepoznatljivih ružičastih livreja. Kad se momčad 2020. preimenovala u Racing Point, postali su glavni sponzor. Međutim, preobrazbom Racing Pointa u Aston Martin, BWT je pao u drugi plan što se sponzora tiče i tako je suradnja završila.

Nisu trošili vrijeme i brzo su sklopili ugovor sa Alpineom, a spominje se kako bi bivši direktor Racing Pointa i Aston Martina, Otmar Szafnauer, uskoro mogao preuzeti kormilo momčadi.

“Uzbuđeni smo što možemo objaviti kako BWT postaje glavni sponzor za Alpine F1 Team u nadolazećim godinama.”

“I Alpineove i BWT-ove ideje o održivosti su potpuno usklađene po pitanju eliminiranja plastike za jednokratnu upotrebu i zadovoljni smo što se udružujemo s ciljem uvjeravanja što više ljudi u svijetu, naših zaposlenika, partnera, kupaca i navijača da smanje plastični otpad.”

“Mi ćemo paralelno koristiti ogromnu globalnu platformu koju Formula 1 omogućava kako bismo pomogli BWT-u u njihovoj borbi protiv nepravedne raspodjele čiste, sigurne i zdrave pitke vode.”

Cedric Journel, potpredsjednik Alpineove prodaje i marketinga

Alpine svoj bolid A522 otkriva 21. veljače i možemo očekivati neku dozu ružičaste boje kombinirane sa Alpineovom plavom. A522 će voziti Fernando Alonso i Esteban Ocon, a valja spomenuti kako će Oconu ovo biti drugi put u karijeri da vozi s BWT-om kao sponzorom nakon što je već vozio “ružičastu” Force Indiju u sezonama 2017. i 2018.

Komentiraj

14 komentara

  1. well shit there goes the good looks out of rhe window za Alpine.



    6

    3
  2. Sebastian Vettel 5
    Kenex Prikaži

    Zna li ko kakva je veza izmedju Otmar Szafnauera i BWT-a ?



    1

    0
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Meni najmrži sponzor u F1, ali pare su pare



    4

    2
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Zašto? Neki posebno razlog?
      Ne trolam, stvarno me zanima.



      11

      0
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Zato šta imaju uvjet da se stavi njihova boja, a meni se to gadi vidjeti na bolidima. Naravno kad platiš toliku lovu možeš i uvjetovat.



        7

        1
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Ok, mislim, to mi i nije nešto strašno nego je zapravo više pravilo nego iznimka.
          Ferrari ima boju od Marlbora, njihova originalna boja je nešto tamnija crvena.
          Većina starijih liverija su zapravo boje sponzora iz duhanske industrije, od legendarnog John Player Special, do Camela, Marlbora, Rothmansa, Mild Seven… Povežite boje sponzora sa timovima! 😃

          I danas Mercedes ima zelene dodatke od svog sponzora Petronasa, Ferrari je Marlboro zamijenio Santanderom (ali boja je manje više ista), Red Bull je Red Bull… 😃

          A sad, ako se nekome roza ne sviđa, tu nema pomoći. Ipak, mislim da se roza može puno bolje ukombinirati sa plavom nego onom zelenom lani. U svakom slučaju, biti će šareniji grid.



          11

          0
    • Jel imas nesto protiv firme ili samo sto ce bolid biti roze boje?
      Kao firma, prosle i ili pretprošle godine su radili bunare po africi za svaki plasman bolida racing pointa u top 10, sto je opet pohvalno.
      Što je bolji Santander, Oracle, Aramco, Vodafon ili neki treći. Bwt se bavi vodom, bocama vode… Znači sport i tehnogija su njihove niše, a to je F1.
      Nemam nista protiv rozog bolida, čak mislim da je RP privukao casual fanove tom bojom, zato jer je drugaciji, ističe se, po meni bolja nego proslogosinja.



      22

      0
  4. Opet Pinkpanter na gridu :(



    4

    0
  5. Bruce Mclaren
    Widowmaker Prikaži

    Svi se žale kako treba više različitosti na gridu, kako su svi bolidi slični i onda kada dođe nešto tako nikom se ne sviđa.
    Najbolje bi izgleda bilo da su svi crni i sivi i super…



    3

    0
  6. Moram priznati da mene u cijeloj priči, pošto imam doma vrč za vodu i filtere od Brite i čisto sam zadovoljan sa njima, najviše muči to jel’ sad ja ko pravi alpinista moram nabaviti odmah BWT filtere ili se mogu provući i ovako ? ;-)


    0

    1
  7. Kako rece jedan moj prijatelj, kad si mali djecak lozis se na aute, igras se s njima po cijeli dan, pa kad malo porastes odvedu te na karting, zaljubis se u osjecaj, pa te neko primijeti i da ti priliku da se takmicis, pobjedjujes sve redom, polako napredujes u klasama auto sporta i nakon puno truda, vremena i strasti, jednog dana dobijes ponudu da vozis formulu 1, ostvarenje djecackog sna, svih tvojih mokrih snova. I onda ti daju roza formulu… :)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni