Izdvojeno

Bahrein ostaje u kalendaru do 2036. godine!

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Upravo je objavljeno da je Bahrein potpisao jedan od najduljih ugovora u povijesti Formule 1, i to u trajanju od nevjerojatnih 15 godina, odnosno do 2036. Taj ugovor je došao kao “nagrada” za pomoć u pokušaju da se što više utrka održi za vrijeme pandemije.

Podsjećamo, 2020. godine su se u Bahreinu održale dvije utrke pred kraj sezone, VN Bahreina i VN Sakhira. Prva od te dvije je ostala zapamćena po strašnom sudaru Romaina Grosjeana u kojem je njegov bolid probio ogradu i zapalio se, no on se izvukao sa manjim ozljedama. VN Sakhira je imala svoje čari i zapamćena je ipak po nešto ljepšim događajima. George Russell je debitirao za Mercedes kad je Lewis Hamilton imao pozitivan test na Covid-19 i imao bi vjerojatno svoju prvu pobjedu u Formuli 1 da nije došlo do višestrukih pogrešaka i velikih pehova u garaži Mercedesa. No, da bi dan ipak imao neku lijepu priču pobrinuo se Sergio Perez, koji je svoj Racing Point doveo do pobjede. Što čini tu pobjedu još slađom je činjenica da je u prvom krugu pao na 18. poziciju nakon sudara sa Charlesom Leclercom i Maxom Verstappenom.

Bahrein je u F1 kalendaru prvi put bio 2004., a sad će biti mjesto gdje će navijači po prvi puta vidjeti nove bolide nakon ogromnih promjena u pravilima.

Direktor Formule 1, Stefano Domenicali, kaže kako je sretan što je došlo do produljenja ugovora s Bahreinom.

“Ja sam oduševljen što ćemo se utrkivati u Bahreinu do 2036., gdje će još nevjerojatnog utrkivanja i uzbuđenja oduševiti naše obožavatelje.”

“Od 2004. imali smo neke fantastične utrke u Sakhiru i ne možemo dočekati naš povratak tamo za početak prvenstva 2022. i nove ere sporta.”

“Bahrein je bila prva država Bliskog istoka koja je poželjela dobrodošlicu Formuli 1 i ima posebno mjesto u našem sportu, te se osobno želim zahvaliti njegovom kraljevskom visočanstvu Princu Salmanu i njegovom timu na njihovoj predanosti i napornom radu za vrijeme naše suradnje i veselim se još godinama utrkivanja koje su pred nama.”

Stefano Domenicali, direktor Formule 1

Šeik Salman bin Isa Al Khalifa, izvršni direktor staze Bahrain International Circuit, dodaje:

“Nakon 18 godina utrkivanja ponosni smo što smo imali ulogu u bogatoj povijesti Formule 1 i radujemo se nastavku rada na tom nasljeđu daleko u budućnost.”

“Povećanje interesa za motosport u Bahreinu i na Bliskom istoku ima značajan zamah, a s novom generacijom navijača u sportu veselimo se nastavku tog napretka.”

Salman bin Isa Al Khalifa

Komentiraj

4 komentara

  1. I evo su dolari / euri počeli pričat svoju priču. Očekujem za 5 godina da bude 10 bliskoistočnih, 10 američkih utrka i Monaco i to će bit to od prvenstva.



    6

    5
  2. Arapske pare.. nogomet su preuzeli sada pomalo i F1.


    0

    5
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Nezavisno od arapa, staza je odlicna! Uz Maleziju, najbolja od Azijskih… uvijek je interesantno u Bahrainu!



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni