Izdvojeno

Steiner: Ništa se nije promijenilo u odnosu Haasa i Ferrarija

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što je Formula 1 prošle godine uvela ograničenje proračuna, Ferrari je odlučio poslati dio svojih zaposlenika da rade za partnersku momčad Haas i tako ekonomično rasporede svoje resurse. U Maranellu je tako otvoren “Haas odjel” gdje je napravljen njihov bolid za ovu sezonu (Haas VF-22).

Haas će ove sezone pokušati nadmašiti rezultate iz prošle sezone kad su završili zadnji u prvenstvu bez ijednog osvojenog boda. Već pri početku sezone su bili odlučili kako neće razvijati bolide za vrijeme sezone nego kako će apsolutno svi resursi ići za razvoj bolida za 2022.

Šef momčadi, Guenther Steiner, rekao je kako se odnos između Haasa i Ferrarija nije pretjerano promijenio ovih godina.

“Rekao bih kako se odnos nije dramatično promijenio, uvijek smo imali dobar odnos.”

“Odnos je također reguliran pravilima FIA-e. Ne možete učiniti više samo zato što sjedimo u Maranellu. Bilo je pogodno, bili su slobodni uredi zbog uvođenja ograničenja proračuna, a Ferrari je već isplanirao građevine.”

“Iskoristili smo to što je bilo dostupnih uredskih prostora i imamo otprilike 30-35 ljudi iz Ferrarija koji su došli kod nas zbog ograničenja troškova u F1.”

“Ali, odnos i suradnja se nisu promijenili ni na bolje ni na gore. Više manje je isto. Jedino što sad sjedimo unutar Maranella s velikom grupom ljudi.”

“Uvijek smo imali ljude u uredu za zračni tunel, zato što sad u Maranellu imamo dva ureda, jedan sa zračnim tunelom i jedan u kojemu su preko tjedna dizajneri i aerodinamičari.”

Guenther Steiner, Haas

Od njihove prve sezone 2016., Haas je uvijek radio na principu da što više komponenti uzmu od Ferrarija, a da pravila to dopuštaju. Takva logika je upotrijebljena i sa bolidom VF-22, koji će prvi put zablistati na stazi u Barceloni za par tjedana.

Simone Resta, bivši Ferrarijev dizajner koji je sada tehnički direktor Haasa, izjavio je zašto je partnerstvo Haasa i Ferrarija takvo kakvo je.

“Iz točke gledišta parametra opskrbe, pokušavamo maksimalno iskoristiti sve prilike s Ferrarijem.”

“Najmanja smo momčad na gridu, stoga nam je jako važno iskoristiti te prilike.”

“Pravila su se znatno promijenila između prošle i ove godine što se specifikacija komponenti tiče. Što znači da se može manje stvari kupiti od Ferrarija.”

“Ali da, ukratko, pokušavamo uzeti onoliko koliko je moguće unutar tehničkih propisa.”

Simone Resta, tehnički direktor Haasa

Komentiraj

6 komentara

  1. Robert Kubica
    S1707 Prikaži

    Zna li iko hoće li i Mazepin dobiti dozvolu da koristi Ferrarijev siumlator ili i dalje Šumaher junior ima tu privilegiju?



    3

    3
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Nevjerojatno koliko se tog momka napada svakodnevno na portalima. Imao je teži bolid od Micka, ne gura ga Ferrari, stalno je pod ogromnim pritiskom javnosti, a na kraju kad sagledaš sezonu Mick je imao puno vise grešaka i svako malo bi u zidu završio. Mazepina kad cujem kako daje intervju vidim kao pristojnog momka, elokventnog i pametnog, a oni šta mu prigovaraju onaj video neka kažu da oni nisu ili nebi takve stvari radili.



      12

      8
    • Mick Schumacher
      Kaiser Prikaži

      Samo Schumacher, on to ima jer je dio Ferrarijeve akademije.



      1

      0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Ako Ferrari pogodi sa motorom sve je moguće. Lako Haas dođe do sredine poretka. Iako bi u tom scenariju Alfu vise volio vidjet u nekoj borbi za gornja mjesta na gridu. Šteta šta bar Antonio nije ostao voziti jer bi bilo lijepo vidjeti talijanskog vozača u Alfi kako redovno uzima bodove, a možda i koje postolje.



    4

    3
  3. Steiner: Ništa se nije promijenilo u odnosu Haasa i Ferrarija

    … razmak je i dalje tri sekunde 🤣

    Šalu na stranu. Svi sa začelja žele u sredinu poretka, samo što netko mora opet biti zadnji. Nije ni Williams sjedio prekriženih ruku, a niti ostali. Nadam se da će se Hassu isplatiti žrtvovanje cijele 2021. Iskreno, volio bi ih vidjeti u borbama za bodove da vidimo Micka i Mazepina malo u akciji i kakvi su u F1.



    9

    1
  4. Do sad im je bolid dobrim dijelom radila Dallara, a sad većinom unajmljena Ferrari ekipa , tako da očekujem dobar korak naprijed za Haas.
    No ono što mi stvarno nije jasno je to što u Ferrariju rade sa Restom, bivšim tehničkim direktorom Ferrarija. 2017 i 2018 su bili drugi u prvenstvu sa bodovno nikad manjom razlikom prema Mercedesu zadnjih godina i onda sredinom 2018 pošalju Restu u ……. Sauber. Nisam mogao vjerovati što čitam. 2019 su već zaostajali duplo više bodova za Mercedesom nego prošlih sezona, mislim negdje oko 200 bodova. Dalje bolje da ne idem. I onda pročitam naslov teksta o tome da Simone Resta napušta Alfu i mislim si, eto, shvatili su u Ferrariju, vraća se, a kad ono, poslali ga u Haas. Ne shvaćam.



    13

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni