Izdvojeno

Timo Glock i Felipe Massa postaju momčadski kolege u Stock Car prvenstvu

Piše: Ante Maras

Prije 8 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Felipe Massa potvrdio je da će mu Timo Glock biti momčadski kolega za brazilsko Stock Car prvenstvo 2022. Naravno, nije to moglo proći bez zanimljivih reakcija fanova koji su se odmah prisjetili njihove “kontroverze” iz 2008. godine.

Autor: Marc-Steffen Unger

Naime, te godine je u posljednjoj utrci sezone u Brazilu odlučen prvak na pomalo nevjerojatan način. Felipe Massa je ostvario pobjedu te na taj način provizorno imao titulu u svojim rukama tridesetak sekundi. Nažalost po njega – Lewis Hamilton je u posljednjem krugu došao do 5. mjesta čime je osigurao svoju prvu titulu, a vozač kojeg je prestigao je upravo Timo Glock u Toyoti koji se mučio s gumama za suho na kišnom posljednjem krugu utrke u Interlagosu. I dan danas prva asocijacija na njemačkog vozača je ta situacija i uzvik Martina Brundlea:”Is that Glock?!”

Jako dugo su Brazilci i velik broj fanova Felipe Masse i Ferrarija držali Glocka kao glavnog krivca za taj bolni gubitak titule, no u nedavnom video razgovoru između njih dvojice Timo Glock je rekao ono što je svima trebalo biti očigledno – da nije namjerno propustio Lewisa Hamiltona, nego da je to pretjecanje rezultat Toyotinog kockanja s gumama za suho na mokrom Interlagosu. Zbog toga je imao problema uopće držati bolid u granicama staze, a kamoli braniti poziciju. Felipe je na to rekao da nikad nije ni mislio da je Glock krivac za to, a sad će biti momčadski kolege u Stock Car prvenstvu.

Autor: Stock Car Brasil

Zasad je u planu da Glock nastupi u utrci u Sao Paolu koja je na rasporedu 13. veljače, za upravljačem momčadi Lubrax Podium. Inače, Stock Car Brasil prvenstvo jedno je od najpoznatijih i najpopularnijih prvenstava tog tipa u svijetu, a velik broj bivših vozača Formule 1, većinom Brazilaca, su se okušali u ovoj disciplini, kao što su Rubens Barrichello, Ricardo Zonta, te Jacques Villeneuve.

Komentiraj

18 komentara

  1. x1

    Ako Glock vozi s njime onda mu nitko ne može oduzeti prvenstvo nakon pobjede.



    25

    2
  2. Samo oni zadnji primitivci još uvijek vjeruju da je Glock bojkotirao Massu, a ima ih dosta i dan danas.



    11

    1
    • Marlboro
      Miha Prikaži

      Sad su se pojavili novi, koji vjeruju da je Masi bojkotirao Lewisa i uzeo mu prvenstvo.



      18

      3
      • Nemojmo zaboraviti i Latifija, Massi i Latifi skovali plan 😆



        10

        1
      • Masi jest Hamiltonu uzeo prvenstvo kršenjem pravila o propuštanju svih vozača zaostalih za krug u zadnjoj utrci, kao i odlukom da se dodijeli prvo mjesto Verstappenu na utrci u Belgiji koja nije ni održana nego su se provozali iza SC bez mogućnosti da itko ugrozi Verstappena. To nema nikakve sličnosti sa situacijama koje su se u povijesti događale, ali na koje suci nisu izravno utjecali.



        3

        18
        • To pravilo ne postoji. Treba pročitati pravilnik u cijelosti. Jedno je rutinska praksa svaki puta koju sudci primjenjuju. Sasvim druga je stvar da je netko kao Masi ili prije Charlie W imao ovlasti da napravi po svome kako želi u takvim situacijama. Mogao ih je pustiti u isti krug, nije morao a mogao je i ovako kako je napravio. Svi su krivi osim Mercedesa, Lewisa itd. Već sam ponovio nekoliko puta ni prvi ni zadnji puta da se neka utrka prelomila nakon sc i krive odluke pit stopa. To što su se u Mercedesu nadali da će Masi podlegnuti moljakanju Tota da se završi pod SC utrka je drugi par opanaka. Ne branim Masija jer ove godine je suđenje bilo sprdačina u mnogo GP vikenda no isto tako bi mogli svi koji ne navijaju za Lewisa reći da je Lewisu poklonjeno prvenszvo u VN britanije sa onakvom kaznom ili da mu je pireli uzeo prvenstvo u Baku. Zamisli da je zadnja utrka bila ona iz engleske. Kakvi bi onda komentari bili? Dobije takvu kaznu za izbavivanje glavnog konkurenta iz utrke da opet ladno pobijedi. Navlačili au predugo sudci Lewisu i Mercedesu pa su vas ocito previše razmazili sa RF kad je Lewis u pijesku ili VSC om kad mu treba boks za pobjedu itd pa da mislite da svaka odluka mora biti u njihovu korist. Sramotno je to što uopće nitko od vas koji trubite o toj “krađi” reći da je Max zaslužio taj naslov i da ga je izgubio izgubio bi ga baš zbog nekorektnih poteza glavnih konkurenata, i neadekvatnog kažnjavanja istih. Jedina razlika je da je ovo bila zadnja utrka a ono u engleskoj ne, ili npr Mađatskoj. Mogu zamisliti samo reakcije da je Perez tako spakirao Lewisa na nekom gp vikendu.



          17

          3
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          nauči već jednom da to pravilo postoji, samo nije ranije primjenjivano pa je nama nepoznato.



          8

          1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Ciki-F1 može li molim te izvod iz pravila da lakše naučimo?



          1

          4
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Pravila oko safety cara su dana u sekciji 39 sportskog pravilnika. Kako nisam pravnik moje mišljenje možete zanemariti ali po meni su relevantni stavci 39.12 i 39.13 i ja ne vidim da su prekršeni. Ako i jesu prekršeni u članku 15.3 piše:
          ‘The Race Director shall have overriding authority in the use of the safety car, što se može tumačiti da može što hoće. Ja sam legalist sve dok se pravila ne primjene na moju štetu. Tada zovem odvjetnike i idemo na sud :).
          Što je najgore od svega haranga na Masija zbg Abu Dhabija će mu spasiti poziciju iako će vjerojatnio njegova uloga iduće sezone biti podijeljena na više osoba.



          6

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Har kl, ne.



          4

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          R2D2, pravila o SC se protežu puno dalje.
          Nisam ni ja pravnik, ali kad pročitam članak 48.12 sportskog pravilnika vidim dosta prekršaja. Masi je u svoju odbranu izjavio da se on nije ni pozivao na 48.12. nego 48.13. Ukoliko to jeste uradio, onda je prekršio članove 48.9 i 48.10 gdje tačno piše da izuzetak ovih pravila može biti samo ako se primjenjuje članak 48.12

          Što se tiče članka 15.3 on je druga priča. Ne dovodi se u pitanje potreba za SC. Da nije dao (pa promijenio) odluku da se bolidi neće moći vratiti u isti krug, možda bi se mogao “oprati”. Uglavnom, priča je gotova. Ukoliko Masi ostane RD, to će značiti da je uradio sve po pravilima, koja će se vjerojatno morati doraditi. Ja sam dojma da će mu se u najboljem slučaju smanjiti ovlasti, a u najgorem (po njega naravno) dobiti nogu.

          Ciki-F1 i mislio sam da nećeš moći naći taj famozni izvod, koji se do sad nije primjenjivao 👍



          1

          5
        • Nemojte zaboraviti da je sportski pravilnik napisan za BE i CW, kako im pravila ne bi nikada stajala na putu za odluku koja im se činila ispravnom. BE nije bio čovjek od zakona, nego rupa u zakonu, pa je takva pravila i pisao kako bi mogao vladati kako misli da treba.



          3

          1
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Je, samo Bernie i Charlie su znali što rade i hoće. Za ove danas nisam siguran.
          @Har Ki to je to isto samo što je Odjeljak 39 postao 48. Biti će da je tumačenje stvar perspektive. Ja to probam čitati u dobroj staroj F1 maniri čitaj što stvarno piše, a ne koja je bila intencija donosioca pravila ;).



          3

          0
  3. Ovako će sir Hamilton i Latiffi jednog dana.



    2

    1
    • Jednom kad ode iz F1 Sir Lewis neće nastupati u nikakvim revijalnim utrkama. On će se motati po modnim revijama i filmskim festivalima, snimati reklame i filmove. Recimo mogao bi nastupiti u nekom Bondu….



      2

      0
  4. Michael Schumacher
    DDR Donator Prikaži

    Ovdje su komentari postali kao na mainstream HR portalima… kako tamo sve završi na ustašama i partizanima, tako ovdje na Plačku i Klaunu.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni