Izdvojeno

Marko: Na predstavljenom bolidu neće biti specifičnih detalja

Piše: Lovro Andraka

Prije 8 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko otkrio je kako bolid kojeg će predstaviti 9. veljače neće imati specifične detalje, a puna verzija novog bolida bit će spremna tek malo prije početka testiranja u Barceloni.

Haas je jučer predstavio VF-22, a iako se radi o njihovom modelu, potvrdili su kako nisu otkrili najaktualniju verziju svog bolida. Prvi idući bolid kojeg bismo trebali vidjeti je Red Bull RB18, a Marko je otkrio kako ni oni neće pokazati sve karte.

“Predstavljanje, koje je bitno fanovima i sponzorima, neće pokazati nikakve specifične detalje na bolidu”, rekao je Marko.

“Novi bolid bit će spreman tek malo prije početka testiranja u Barceloni 23. veljače.”

“Nakon toga će biti dodatno razvijan i dobit će nove nadogradnje za prvu utrku u Bahreinu 20. ožujka.”

Dodao je kako će zbog velike promjene pravilnika svi biti tajnoviti oko bolida do zadnjeg trenutka te da i ove sezone očekuje borbu za naslov s Mercedesom:

“S obzirom na nova pravila, svi žele biti gotovi čim kasnije – da ne pokažu sve prerano.”

“Mislim da smo na pravom putu i da se ponovo možemo boriti za naslov. Kao i obično, Mercedes bi nam trebao biti glavni konkurent.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    pa ako je Has sakrio naravno da ce i RBR nije ni bilo za ocekivat ovako rano prestavit zavrsnu verziju
    Helmut vec otpisao Ferrari i Mclaren nadan se da ce falit 😀



    3

    0
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ne bih se iznenadio da sad krene era Verstappena od jedno 7 titula! :) on već privlaci dosta navijaca, stvoren je brend od njega! Hamilton je zavrsio svoje vjerovatno, a sad ostaje jedino pitanje dje je tu Ferrari I hoće li ostrvljani imati milosti prema milionima fanova kojima je śekiracija zadnjih 14 godina već dosadila! :) sve u svemu, danas se ide za populizmom I lovom I ovaj epilog o Verstappenu je vrlo moguć! Brzo ćemo dobiti odgovore… :)



    7

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni