Izdvojeno

Christijan Albers o navijačima: Ovo ne pripada u motosport; Ovo je F1, a ne nogomet

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prošla sezona donijela nam je oštru bitku na stazi, ali i visoke strasti između dva navijačka kampa. Mediji su svemu dali svoj obol, a kao posljedica toga često se događalo da se Hamilton nađe na meti izrugivanja ili zviždanja navijača kad god bi završio ispred Verstappena, bilo to u kvalifikacijama ili u utrci.

Isto se dogodilo čak i kad je Verstappen bio brži u zadnjim kvalifikacijama u Abu Dhabiju. Na Hamiltonovom intervjuu uživo cijelo vrijeme su se mogli čuti zvižduci.

Bivši nizozemski vozač, Christijan Albers, izrazio je svoje mišljenje o svemu tome i napomenuo kako ovakvo nešto nije vidio još od VN Austrije 2002., kad je publika zviždala za vrijeme proslave pobjednika nakon što je Ferrari odlučio kako Rubens Barrichello mora propustiti Michaela Schumachera u zadnjem zavoju.

“I opet je nakon kvalifikacija bilo vike, u svim mojim godinama provedenima u motosportu, ovo se nikad nije dogodilo. Jednom ipak jest, u Austriji, one godine kad je Barichello morao propustiti Schumachera.”

“Motosport nije kao nogomet. Ovdje navijamo za sve, naravno možda malo više za Maxa Verstappena, ali ovo ne pripada u motosport. Ja mislim kako je to užasno.”

Bivšem vozaču je bilo žao Hamiltona i zbog načina na koji se prvenstvo završilo i odlučilo.

“Bilo mi je žao Lewisa. Odvozio je odličnu utrku i onda je došlo do takve odluke.”

“Ne možeš ništa, ne možeš utjecati. To je najgore, izgubiti prvenstvo na takav način.”

Christijan Albers, bivši vozač F1 (2005. -2007. )

Komentiraj

22 komentara

  1. Ima ovaj pamcenje kao zlatna ribica…propustanja zadnjih par sezona da prva violina pobijedi je zaboravio?
    Uostalom, mijesa kruske i jabuke. Jedno je kad momcad odluci zamijeniti mjesta svojih vozaca, a drugo je kad pravila primjenjuju prema vlastitom nahodjenju.



    16

    7
  2. Woke seljačne će uvijek biti omraženi



    10

    4
  3. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Pa prvenstveno je FIA kriva za ovo stanje dozvolivši Mercu dominaciju koju niti jedna ekipa nije imala kroz povijest. A povrh svega tu je Lewis koji je skupio nezavidnu gomilu neprijatelja. I ljudi su jednostavno navijali za Maxa. Iako možda nisu ni njegovi navijači. Pogledao sam gomilu videa iz cijeloga svijeta i toliko veselje i što je najbolje veselje ne zbog Maxa već zbog toga što je Lewis izgubio nikad nisam vidio. Ali ponavljam to je djelo FIA i njihove amerikanizacije sporta. Bojim se da je ovo balon koji će samo eksplodirati.



    14

    7
  4. Ovako priča čovjek koji zbog obožavanja određenog sportaša ne vidi njegove mane.

    Ljudi mu zvižde jer govori jedno, radi ili misli drugo. Licemjerje mu je posebno izraženo. Na primjer, u Mađarskoj (nakon što ga je Alonso ponizio) se žali na dugoročne kovid posljedice, a vikend prije skakao po Silverstonu nakon što je rivala izbacio iz najbržeg zavoja na stazi… Kako to? Kako to?
    To je samo jedan primjer od mnogih.

    NBA i F1 pratim preko dvadeset godina i u toku sam oko dosta sportova. NIKAD, ali nikad nisam vidio goreg gubitnika. To će mu biti najveća mrlja u karijeri. Njegovi fanovi to neće tako doživljavati što je normalno, ali ostatak fanova Formule 1 će mu se smijati godinama radi ovog skrivanja i nepojavljivanja… Da je i u tome bio vjerodostojan, ne bi se pojavio niti na vitezovanju, ali to je njemu bitno pa se ipak pojavio, ma daj, koji preserans.
    Ono što je dao ruku Maxu u Abu Dhabiju je zapravo naputak tate Hamiltona koji ga je u onom rastrojenom stanju usmjerio u tom smjeru. LeBron, Neymar, Ronaldo i ostali drama queenovi, zajedno nisu Hamiltonu niti do koljena.



    29

    7
    • Gledao sam Snooker Masters u kome su igrali Wilson i Bingham i ostao sam zatečem poštenjem Kyren Wilsona kada je prijavio njegovu grešku koju nitko nije vidio. To je moglo biti presudno za ishod meča, no Wilson je prosto rekao da ne bi mogao živjeti sam sa sobom da nije prijavio grešku. Nešto mislim da su ovakve pojave praktično gotovo pa nerelane u F1.



      14

      0
      • Kyren je gospodin ipo. Ne mogu se točno sjetiti, ali prije 5-6 godina mislim da je i Shelby napravio istu stvar.
        S užitkom sam pratio snooker dok sam imao više vremena. Čast im je iznimno bitna, a i mečevi znaju biti napeti do patosa.
        Imaju i oni svojih bisera poput Shawn Murphya.



        1

        1
  5. LH mogu arogantni englezu veličati do neba ali time neće dobiti naklonost i poštovanje.
    Sve ove godine je bio bahat i nikad kriv… fanovi F1 dugo pamte.
    I, po svemu sudeći, nikad neće biti poštivan. Sam si je svojom bahatošću i licemjerstvom
    stvorio “pljuvaonicu” i okretao fanove F1 protiv sebe.. Jest, MB i Wolf su tome uvelike pridonijeli.



    18

    5
  6. Vecina sportova , pa tako i F1 , postoji zbog navijaca.
    I taj “buuu” je izraz nezadovoljstva navijaca prema bilo kome zbog bilo cega , nebitno.
    Nije da sa tim aktom nekome prijete da ce ga ubiti ili slicne grozote. Samo izraz svoga misljenja , i to bi trebalo zabraniti?
    Daj ne lupetaj molim te.



    17

    1
    • Njega treba trulim jajima gađati kao izraz nezadovoljstva. (Plenki, ako ovo čitaš, nisam na tebe mislio).



      5

      1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      mislim da je “buu” i ostala negodovanja publike prema lewisu VEĆINSKI posljedica fanatične nizozemske armije navijača prema rivalu njihovog mezimca

      mislim da bi bilo koji vozač na gridu protekle godine dobio taj “buu” da je bio u ulozi direktnog protivnika maxu za naslov.

      jednostavno, nizozemci žele maxa za prvaka i tko to dovodi u pitanje je negativac.

      s obzirom da je u toj ulozi bio lewis, on je to dobio.
      naravno, we can argue, da je to karma…



      1

      9
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Koliko dugo pratim f1 nikom nije toliko dugo Fia podilazila kao Mecki i Hamzi pa mozda je pravim navijacima dosta jednih,drugih i trecih.
    Navijam za Hamzu zbog nacina na koji vozi,borbe na stazi ali kao covijek on za mene nema neki veliki znacaj.
    Uvijek se pokusava prikazat kao zrtva,cijeli svijet protiv njega,boju svoju koze iskoristava u propagadne svrhe.
    Kao da je drugima bolje u zivotu,od kad je on pod patronaton Mecke,imao bolje uvijete od nekih drugih.
    Ima ljudi koji su prezivjeli ratove pa ne placu kao on uvijek.Imamo mi Modrica koji je prosao rat i druga sranja a sad je dosta godina medu najboljima na svijetu pa se ne zali kad izgubi utakmicu da je rat kriv,bijeda ili neznam sto vec.
    Recimo Verstapenu se isto toga dopusta vec par sezonu,svakakve gadosti na stazi,pa ce i on mozda jedan dan u tom smjeru.
    Vetela bas ne cijenim kao vozaca jer mi se cini da ima dosta slabosti ali kao covijeka ima moje veliko postovanje.
    Ispricavam se svima dugom postu!!!



    12

    6
  8. Mercedes i Hsmilton su nabili dosta kompleksa u svojoj dominaciji i naravno da se to odrazi i na navijanje, isto tako bilo je u vrijeme Ferrarijeve dominacije kada je puno ljudi navijalo za Alonsa samo da se prekine dominacija, Red Bull i Vettel slicna stvar i to je normalno, ako neka druga ekipa postane dominantna svi ce navijati kontra njih.



    4

    3
    • Kimi Raikkonen 7
      test_007 Prikaži

      Samo je jedna velika razlika između dominacije Mercedesa i Ferraija tj. svih prije dominacija, Mercedes je umjetno stvorena dominacija potaknuta od FIA-e dok su ostale ekipe same razvile dominantan bolid. Zato ljudi ne vole Hamiltona jer je umjetno stvoreni prvak.



      1

      2
      • Ne pricaj gluposti, onda je Max umjetni prvak zato sto je FIA promijenila pravila i Red Bullu prije ove sezone omogucila da dostigne Mercedes. Bas me zanima koji po tebi razlog ima FIA da odrzava dominaciju Mercedesa?


        0

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        Mislim da si jedan od mnogih koji uporno ali zaista uporno godinama šire neistinu o odnosima između FIA i Mercedesa.
        Prvo Renault i Mercedes (zajedno) desetak godina prije 2013-te počeli su raditi na razvoju hubridnog pogona za cestovna vozila. Ferrari koji je treči proizvođač PU nije ni prstom maknuo da bi stekao kakvo-takvo iskustvo u toj vrsti tehnologije jer ga to nije zanimalo. Svi ostali na gridu su/jesu ovisili o ta tri proizvođača PU. I što bi ti sad’? Boli briga Mercedes za FIA. Ona im jedino može podvaljivat i zakidat, i ništa više. Oni su radili, i rade i nadam se, radiće i dalje uspješno kao do sada. A ti i tvoje teorije zavjere, objesi ih mačku o rep. Medrcedesu F1 treba da što bolje razvije hibridni sustav pogona.Naravno da mu je pritom Lewis trebao i imao je pravo. Mercedes/Hamilton umjetna tvorevina? Svašta, koliko daleko ide teorija zavjere.


        0

        0
  9. Kimi Raikkonen 7
    test_007 Prikaži

    Max je doslovno spasio F1 od Mercedesa, lako za Lewisa, da nije bio on neki drugi bi pobrao isto toliko naslova, čak i više (Rosberg 2016)… Smiješno mi je da je nekome žao čovjeka koji 8 godina zaredom ima najdominantniji bolid. Tome nisu sve na broju…



    4

    2
    • Mozes li nabrojati F1 prvake koji naslove nisu osvojili u odlicnom ili dominantnom bolidu?


      0

      0
      • ducko … razlika je između odličnih i dominantnih bolida ;) npr benetton je bija odličan ali ne i dominantan . ferrari od 2000. do 2004. je bija dominantan ali je ipak 2000. razlika bodova između MS i MH bila 19 bodova , a 2003. je bilo “drži gaće” jer na kraju je MS pobjedija KR za sitna 2 boda . RB je bija dominantan ali 2010. je SV “umakao” FA tek za 4 , a 2012. za 3 boda . a onda usporedi to sa periodom od 2014. do lanjske sezone . 5 sezona 2014./15./16./19./20. MB je na kraju ima 2 vozača na vrhu ,ferrari u 5 sezona 2 X . MS se 1,5 X mora “grčit” , seb 2 X da osvoje titulu iako su vozili odlične ili dominante bolide ( ovisilo je od sezone ) , a LH je 7 sezona deklasira sve . svih sezona dominacije MB “najteže” mu je bilo 2017. kad mu se seb primaka na “samo” 46 bodova. trebalo bi razlikovat odlične , dominantne i najdominantnije bolide , a MB je upravo to … najdominantniji bolid u povijesti F 1 ;) jer niko nikad u 71 sezonu F 1 nije toliko dug period “vlada” F 1 . zar je to tako teško priznat ? ta činjenica ne umanjuje talent , vještinu LH no ne treba zatvarat oči pred očitim da je svih sezona do lanjske MB bija klasa za sebe , a svi drugi koliko toliko konkurenti su samo nastojali da im zaostatak za MB bude šta manji jer do konačne pobjede nisu mogli sve da im je u kokpitu bija i LH .


        0

        0
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        Mozes li nabrojati F1 prvake koji naslove nisu osvojili u dominantnom bolidu?

        Ovako nabrzaka Rosberg otac i sin. Iako je sin imao dominantni bolid u istom je pobjedio trostrukog prvaka tako da nije bilo samo do bolida.


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni