Izdvojeno

Norris: Neiskustvo ne smije biti izgovor

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Možemo sa sigurnošću reći kako je McLarenov Lando Norris vozio odlično prošle sezone, a u Rusiji je malo nedostajalo da dođe i do svoje prve pobjede. Ono što je posebno impresioniralo vodstvo McLarena je kako se s lakoćom nosio s novim momčadskim kolegom – Danielom Ricciardom, koji je višestruki pobjednik još iz svojih dana u Red Bullu.

Iako je Ricciardo na kraju odnio pobjedu na kaotičnoj VN Italije, Norris je veći dio sezone puno više pokazivao.

Norris osobno vjeruje kako je to priroda sazrijevanja i iskustva kojeg svaki vozač skupi nakon nekoliko sezona u Formuli 1.

“Uvijek mrzim ostaviti nedostatak iskustva kao izgovor.”

“Reći ‘Eh, ja samo nisam toliko iskusan’ je tako jeftin izgovor i ja ne bih volio reći da se radi o manjku iskustva.”

“Nikad nisam radio više od jedne sezone u bilo kojoj kategoriji, bilo mi je teško znati kolike su razlike kroz godine.”

Norris također misli kako ono što mu je činilo prve dvije sezone kompliciranima je Carlos Sainz kao momčadski kolega, koji je ipak bio malo iskusniji već kao mladi vozač.

“Mislim kako mi je druga godina bila dobra, ali za Carlosa vjerujem kako je jedan od najboljih vozača u F1 i učinio je da ne izgledam toliko dobro. On je ekstremno dobar vozač i odradio je jako dobar posao.”

“Svaka mu čast, bacio me u svoju sjenu jer je radio izniman posao i mislim da sam se popeo tu jednu stepenicu, što bi značilo da sam odradio ili isto ili čak bolje od njega.”

“To je bilo kroz kombinaciju razumijevanja svega iz zadnjih par godina, novi početak, novi momčadski kolega, ali i malo bolji bolid ispod mene s kojim sam puno više samouvjeren.”

“Plus, tu je i ta slobodna zima, vraćam se osvježen i imam puno više tog iskustva. Tako da sam stvarno vidio razliku više nego što sam je vidio između prve i druge godine.”

U sezonu 2021. je krenuo žustro, čak se nalazio među prva 3 u prvenstvu jedno vrijeme.

“Jako sam sretan, barem s napretkom koji sam imao prošle sezone zbog rada na slabijim područjima. Mislim da sam pretvorio nešto od toga u svoju snagu. Neka područja još zahtijevaju rad, ali sveukupno smo odradili puno bolji posao.”

“Ostale stvari sam dobro radio, pogotovo u prvoj polovici. Mislim da smo na početku sezone bili vrlo jaki i da smo jako dobro iskoristili vlastite jače stane. Maksimizirali smo svaku priliku koja nam se pružila kako bismo došli na postolja i iskoristili pogreške protivnika i ostalo.”

Prema kraju sezone kako su padali McLarenovi rezultati kao momčadi, padali su i Norrisovi. Kao jedan od neslavnih trenutaka ubraja se i sudar sa Sainzom na početku VN Brazila, koji mu je oduzeo šansu mogućeg osvajanja bodova.

“Definitivno je bilo trenutaka kad sam radio greške, poput Brazila, što je bila jedna od mojih najvećih grešaka sezone. Tako mala stvar, ali nas je koštala dobre količine bodova i mogućnosti da budemo ispred Ferrarija u toj utrci.”

“Možda dvije ili tri druge utrke gdje nisam bio u formi, možda samo jedna ili dvije pozicije niže od onog što je bilo moguće, ali ne mislim da me išta od tog obeshrabrilo. Mislim da nisam imao velikih sudara koji bi me koštali bodova.”

Lando Norris

Komentiraj

7 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Imam osjecaj da bi on mogao zavrsiti kao NH. Izgleda da je tesko odrzati fokus kada je tata tezak minimum 300M. A i zasto bi. On je prvi covjek koji je uklonio osmjeh sa karikature. Nadam se da ce izvuci pouku iz prosle sezone.



    3

    3
  2. Smiješno kako izbjegava pričati o Rusiji.

    Tako sam i ja pričao u njegovim godinama, a onda kada stekneš iskustvo skužiš koliko si bio glup 10 godina prije.
    Rusiju je zeznio jer nije imao iskustva. Idući put će na račun Rusije biti malo pametniji, a to se zove iskustvo.

    Za Rusiju treba dodati i povrijeđeni ponos jer je lošiji Ricciardo utrku prije osvojio pobjedu prije Norrisa koji je duže u momčadi i htio je pobjedu u Rusiji pošto-poto. To je isto rezultat manjka iskustva koje mu je nedostajalo za samokontrolu.

    Norrise Lando, imaš ti još puno Čokolina za papati.

    (Da se razumijemo, ne pljucam ga, jedan je od vozača za kojeg navijam)



    18

    3
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Rusija i je bila momenat kada je pokazao sve slabosti sa tim da je u italiji pokazao kako je zeljan/sposoban uzeti pobjedu kolegi bez objektivne zasluge osim lobiranja. Mali je premazan svim bojama.

      Rusiju su odradili dipolmatski. Tu se naravno pokazalo kako se ne zna tko pije a tko placa. To jeste, pokazalo se da je on broj jedan.



      9

      3
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Ne volim ove smiješne likove, koji non stop bacaju neke fore i forsiraju humor u svakoj situaciji. Još ovo djetinjasto ponašanje i bahaćenje prema inženjeru…



    4

    8
    • a i nije baš inteligentan jer ko pametan bi moga ovako nešto izjavit “… za Carlosa vjerujem kako je jedan od najboljih vozača u F1 i učinio je da ne izgledam toliko dobro. On je ekstremno dobar vozač i odradio je jako dobar posao.” da neki carlos ….



      1

      5
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Čekaj Lando da umočiš prvi put.



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni