Izdvojeno

Binotto: Očekujem iznenađenja na početku sezone

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Već nam je i dobro poznato kako će biti mnogo novih stvari u 2022. Najveća nada je kako će pridonijeti puno boljem utrkivanju, no to će samo vrijeme pokazati. Preko zime su se Ross Brawn i ostatak uprave Formule 1 bavili zatvaranjem različitih rupa u pravilima kako bi spriječili njihovu upotrebu od strane raznih momčadi za stjecanje prednosti nad rivalima.

Iako, dok su oni bili zauzeti time, momčadi su u isto vrijeme obavljale svoja istraživanja i traženja drugih rupa u pravilima.

Mattia Binotto misli kako bi to moglo dovesti do mnogih iznenađenja na početku sezone.

“Možemo očekivati neka iznenađenja, pogotovo na početku sezone kad su neke momčadi već pronašle bolja rješenja kojih se drugi možda nisu sjetili.”

Zatim se okrenuo Ferrariju i rekao kako je na njima da pokažu kako mogu na vrijeme reagirati i razviti ono što im je ranije bilo nedovoljno dobro.

“Bit će važno dodatno se poboljšati i biti kompetitivan.”

Dotakao se činjenice kako će se svi vozači na gridu morati jako dugo privikavati na novi stil vožnje jer su bolidi toliko drugačiji od prošlogodišnjih.

“Bit će to drugačija sezona, s puno drugačijim bolidima od onih koje poznajemo.”

“Propisi su potpuno novi, drugačiji oblici i aerodinamika, ovjesi i mehanika, sve drugačije. Očekujemo da će se vozači trebati prilagoditi.”

“Bolidi će biti puno brži u brzim dionicama i zavojima, vjerojatno će biti sporiji u sporim sektorima. Bit će krući i niži, a time i kompliciraniji za vozače.”

Binotto vjeruje kako Ferrari može nastaviti parirati momčadima oko sebe nakon što su završili treći u poretku konstruktora prošle sezone, iako je to bila druga sezona zaredom kako nisu pobijedili ni jednu utrku (zadnja pobjeda: Sebastian Vettel na VN Singapura 2019.)

“Ako pogledam u prošlost bilo je puno područja za poboljšanje: motor, šasija, aerodinamika i razvojni alati između kalkulacija i staze. Danas vidim poboljšanu momčad.”

“Vidjet ćemo plodove rada uskoro, kad izađemo na stazu s bolidom. Morat ćemo biti vješti, bez obzira na to kako se ponaša, da ga razumijemo i analiziramo.”

Mattia Binotto, vođa momčadi Ferrarija

Komentiraj

13 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Nevezano za Binotta i Ferrari, moglo bi biti dosta promasaja ove sezone jer postoje dvije stvari gdje se moze promasit, prva je aerodinamika koju mogu relativno brzo popeglat koliko toliko da na nesto lici a druga je ovjes i tu bi moglo biti jako skupo ako se napravi fundamentalno pogresan korak jer bi trebalo sredjivat sasiju, mjenjac, ponovno crash test naprijed itd.
    Samo se nadam da nisu bili inovativni kao 2009e i 2014e.



    6

    0
    • Kako kazes ” popeglati aerodinam8ku”, biti ce veoma tesko, onaj tko puno promasi koncept nema peglanja, sve je preusmjereno na graund efect, sta nije jednostavno popeglati posto u tom slucaju sama šasija diktira puno, ocekivam keace bolide ( sta nie n9vost) ali pomicanje cjelokupnog sistema rashlada put naprijed po meni je neminovna, radi vece povrsine podnice, ovjes ce biti puno kruci nego do sada, ukranko tko pogrijesi u samom pocetku veoma tesko ce ispraviti ovu sezonu, govorim o top momcadima koji se nadaju borbi za naslov, opcenito najvise nada polazem u koncept Adrijana N. za njega su ovo mokri snovi🤣



      4

      0
      • Bas to, svi ce imati dosta sire sidepodove mislim da i crash struktura je ove godine pojačana po pravilniku, za bocne sudare, ali opet mislim da ce Ferrari RB i Merc probat to suzit maksimalno,prednje i zadnje krilo nije problem popravit ali sasiju i ovo oko nje, to mozes samo plakat i cekat 2023 jer uz budget cap, tesko ako su fulao koncept!


        0

        0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Zato i jesam napisao koliko toliko da na nesto lici, jer vjerujem da ce moci djelomicno mijenjati venturijeve kanale neovisno o sasiji. Tu ce biti ogromnih skokova u performansama.
        Ako zbrljaju ovjes da zdere gume ili da nema mehanickog gripa vec bi moglo biti veselo.
        Jedina prednost onog tko promasi je vise resursa za nagodinu sto ne znaci da ce bit bolje.
        Samo da oni njih predstave i izvedu na testiranje, brzo ce i sezona pocet.



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5
        GP2Engine Prikaži

        Adrianu je ground effect mokri san, to stoji. Red Bull će svakako biti top 2. A sad, da vidimo hoće li McLaren ili moji crveni iznenaditi. Iako, poznavajući Talijane, slijedi repeat 2014.-e i F14T.



        2

        0
  2. Binoto se opet defenzivno nada da će Ferrari uspješno i brzo reagirati na nečiji napredak. U 5 mjesecu će mo već slušat da se koncetriraju na 2023. Zbog psihičkog zdravlja Ferrarijevih navijača nadam se da sam potpuno u krivu.



    12

    0
  3. Ferrari me radi cinikom. I sve ostale navijače. Mi se rugamo ekipi za koju navijamo i koju obožavamo, a svjesni smo da navijamo za svojevrsne luzere. Sudbina navijača Arsenala (a i Barcelone od sada i idućih 10 godina)



    19

    0
  4. Binotto: Očekujem iznenađenja na početku sezone

    Hm, bio bi iznenađen da ne očekuju iznenađenja. :)



    7

    0
  5. Kimi Raikkonen
    bhnapoleon1 Prikaži

    Samo da iznenađenje ne bude to koliko je ferari loše se spremio nakon dvije godine priprema



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni