Izdvojeno

Alpine restrukturira tehnički odjel uoči nove sezone

Piše: Katarina Predovan

Prije 12 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U novoj sezoni koja počinje za nešto manje od dva mjeseca, momčad Alpinea odlučila se na promjene u tehničkom pogledu. Smatraju da je to nužno, a jedna od mogućih novina u momčadi, koja doduše još nije potvrđena, je i Otmar Szafnauer na mjestu šefa momčadi o čemu se često spekuliralo u posljednjih par tjedana otkad je otišao iz Aston Martina.

Dosadašnji tehnički direktor Pat Fry promaknut je na mjesto glavnog tehničkog direktora. Umjesto njega na mjesto tehničkog direktora stiže Matt Harman. O svemu tome izvršni direktor Rossi rekao je sljedeće:

“Značajno jačamo Alpine ekipu tako što imamo Pata i Matta na čelu inženjeringa u Enstoneu.”

“Pat je jedan od najiskusnijih inženjera u Formuli 1, dok će se Mattova poduzetnost i stručnost pokazati ključnim u izvlačenju punog potencijala iz naših trkaćih automobila, posebno zahvaljujući njegovoj jedinstvenoj stručnosti koja kombinira razvoj šasije i motora.”

Laurent Rossi

Momčad Alpinea željna je borbi za pobjede i naslove svjetskog prvaka, a Rossi ističe kako su u ostvarenju tog cilja bitne promjene u vodstvu odnosno načinu vođenja ekipe. Prokomentirao je i kraj prošlogodišnje sezone:

“To nije u skladu s onim što želimo.”

“Jasno želim da se momčad bori za postolja i pobijedi do kraja sljedećeg pravilnika, odnosno 2024./25., ovisno o tome kad se odluče prijeći na novi regulacijski paket.”

“Ali, da bismo to učinili, morat ćemo malo evoluirati momčad.”

Laurent Rossi

Komentiraj

8 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Znači ništa od njih ove godine.



    4

    1
  2. x1

    Ne znam koliko je pametno da su ti glavni inženjeri Pat i Mat…



    35

    0
    • Umro sam od smijeha kad sam to pročitao. ali očito Rossi nije gledao prave crtiće kad je trebao.



      10

      0
    • He he, ova je dobra !!!, imao sam ih na mobu kao zvono jedno vrijeme….

      Fry ima 57 godina i dobra je odluka da ide na poziciju s koje će više nadgledati stvari, a Harman je mlad i uspješan inženjer koji je bio šef u Mercedesovoj f1 momčadi za integraciju šasije i motora, a tu upravo Alpine kao tvornička momčad vidi najveću šansu da se izdvoji od ostalih koje to nisu.
      Rossi je izjavio pred koji dan da ako će raditi na isti način stvari kao do sada, da je velika vjerojatnost da će na kraju sezone opet biti isti rezultat, a De Meo je izjavio da imaju još ljudi koji žele preći k njima, ali da zbog dugotrajnih ugovora koji su u F1, to ide malo sporijim tempom, te se poslužio nogometnim riječnikom i rekao da što se ekipe tiče, neće odustati dok ne slože dobitnih “starting eleven”, tako da će biti tu još promjena i mislim da je to dobro. Moraju se jednostavno maknuti sa 5 mjesta gdje su zapeli.



      10

      0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Slučajno sam te prijavio jer od suza nisam vidio😂😂😂 Sorry


      0

      0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Gledam nešto ovaj novi Haas i njegove široke bokove i nešto mi govori da bi novi Alpine bolid ponovo mogao imati onu grbu na leđima?
    Ne znam koliko je to pakiranje moguće sa novom arhitekturom novog PU ali vidićemo uskoro njihovu filozofiju pakiranja.
    Ovo na Haasu fakat izgleda preširoko iako ne mora na kraju biti ovako.



    4

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ovo je neozbiljno.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni