Izdvojeno

Alpine restrukturira tehnički odjel uoči nove sezone

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U novoj sezoni koja počinje za nešto manje od dva mjeseca, momčad Alpinea odlučila se na promjene u tehničkom pogledu. Smatraju da je to nužno, a jedna od mogućih novina u momčadi, koja doduše još nije potvrđena, je i Otmar Szafnauer na mjestu šefa momčadi o čemu se često spekuliralo u posljednjih par tjedana otkad je otišao iz Aston Martina.

Dosadašnji tehnički direktor Pat Fry promaknut je na mjesto glavnog tehničkog direktora. Umjesto njega na mjesto tehničkog direktora stiže Matt Harman. O svemu tome izvršni direktor Rossi rekao je sljedeće:

“Značajno jačamo Alpine ekipu tako što imamo Pata i Matta na čelu inženjeringa u Enstoneu.”

“Pat je jedan od najiskusnijih inženjera u Formuli 1, dok će se Mattova poduzetnost i stručnost pokazati ključnim u izvlačenju punog potencijala iz naših trkaćih automobila, posebno zahvaljujući njegovoj jedinstvenoj stručnosti koja kombinira razvoj šasije i motora.”

Laurent Rossi

Momčad Alpinea željna je borbi za pobjede i naslove svjetskog prvaka, a Rossi ističe kako su u ostvarenju tog cilja bitne promjene u vodstvu odnosno načinu vođenja ekipe. Prokomentirao je i kraj prošlogodišnje sezone:

“To nije u skladu s onim što želimo.”

“Jasno želim da se momčad bori za postolja i pobijedi do kraja sljedećeg pravilnika, odnosno 2024./25., ovisno o tome kad se odluče prijeći na novi regulacijski paket.”

“Ali, da bismo to učinili, morat ćemo malo evoluirati momčad.”

Laurent Rossi

Komentiraj

8 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Znači ništa od njih ove godine.



    4

    1
  2. x1

    Ne znam koliko je pametno da su ti glavni inženjeri Pat i Mat…



    35

    0
    • Umro sam od smijeha kad sam to pročitao. ali očito Rossi nije gledao prave crtiće kad je trebao.



      10

      0
    • He he, ova je dobra !!!, imao sam ih na mobu kao zvono jedno vrijeme….

      Fry ima 57 godina i dobra je odluka da ide na poziciju s koje će više nadgledati stvari, a Harman je mlad i uspješan inženjer koji je bio šef u Mercedesovoj f1 momčadi za integraciju šasije i motora, a tu upravo Alpine kao tvornička momčad vidi najveću šansu da se izdvoji od ostalih koje to nisu.
      Rossi je izjavio pred koji dan da ako će raditi na isti način stvari kao do sada, da je velika vjerojatnost da će na kraju sezone opet biti isti rezultat, a De Meo je izjavio da imaju još ljudi koji žele preći k njima, ali da zbog dugotrajnih ugovora koji su u F1, to ide malo sporijim tempom, te se poslužio nogometnim riječnikom i rekao da što se ekipe tiče, neće odustati dok ne slože dobitnih “starting eleven”, tako da će biti tu još promjena i mislim da je to dobro. Moraju se jednostavno maknuti sa 5 mjesta gdje su zapeli.



      10

      0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Slučajno sam te prijavio jer od suza nisam vidio😂😂😂 Sorry


      0

      0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Gledam nešto ovaj novi Haas i njegove široke bokove i nešto mi govori da bi novi Alpine bolid ponovo mogao imati onu grbu na leđima?
    Ne znam koliko je to pakiranje moguće sa novom arhitekturom novog PU ali vidićemo uskoro njihovu filozofiju pakiranja.
    Ovo na Haasu fakat izgleda preširoko iako ne mora na kraju biti ovako.



    4

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ovo je neozbiljno.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni