Izdvojeno

Helmut Marko: Russell me još nije uvjerio

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Par tjedana smo udaljeni od dugo iščekivanog nastupa Georgea Russella u bojama Mercedesa, barem otkad je postao njihov stalni vozač.

Zadnje tri godine proveo je u Williamsu, a uz puno dobrih nastupa najveće iznenađenje je bilo njegovo postolje u Belgiji. Naravno, različiti ljudi će imati različito mišljenje jer se radi o utrci koja zapravo nije odvožena. Rezultat te utrke je bio rezultat kvalifikacija, a Russell nam je više puta pokazao kakav je majstor kad su u pitanju kvalifikacije i brzina jednog kruga.

Kad se pogledaju rezultati kvalifikacija u sezoni 2021. uvjerljivo je bio bolji od Nicholasa Latifija. Rezultat je bio 20-2 u korist Britanca, te je uz to još imao i četiri nastupa u Q3.

Ali što se utrka ticalo, tu je Latifi bio puno bliže i bolje je parirao nego u kvalifikacijama.

Ta činjenica budi sumnju kod mnogih, pa tako i kod Red Bullovog Helmuta Marka:

“Sad da vidimo što će gospodin Russell napraviti u Mercedesu i jesu li pohvale koje je dobio unaprijed zaslužene.”

Nadodao je kako ne sumnja u Russellove sposobnosti u kvalifikacijama, ali nije siguran u njegove trkačke sposobnosti:

“To prvo želim vidjeti. Nema rasprave o kvalifikacijama, tamo je senzacionalan , ali ako pogledate njegovu trkačku brzinu, nije bio toliko ispred Latifija.”

Helmut Marko, savjetnik Red Bulla

Komentiraj

16 komentara

  1. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Pritisak! Pokušaju rasterecenja? Ovoga još niko nije uvjerio, sem njegovog miljenika! :) čini mi se da će te neko ove godine ipak uvjeriti i da ćeš razbiti mitove u glavi! :)



    7

    3
  2. Nekako mi se čini da nije baš Helmutu svejedno, Bottasa je Max obično pregazio prije prvog zavoja ko plitak potok, kad je Max “dao žmigavac”, ovaj se sav stisnuo i poslušno smanjio brzinu i malo se još maknuo u stranu, pa neka se Hamilton sam sa Maxom bori.
    Ne znam kakva je Russellova trkačka brzina, odnosno da li je kao Hamiltonova ili ne, ali sam siguran da je bolja nego Bottasova i siguran sam da neće Max samo tako lako proći pored Russella kao što je prolazio pored Bottasa prošle godine, ali zato je i doveden, da u slučaju da se ponovi borba iz prošle sezone pomogne Hamiltonu (kao što je npr. Perez u zadnjoj utrci pomogao Maxu), a ne da vozi ko ova panjina Bottas.



    10

    3
  3. U onom sudaru s Bottasom je pokazao da nije baš preveć inteligentan. Htio je slavu preticanja Mercedesa u Williamsu, a dao je dreku pljusku i onda još ide udarati Bottasa…..



    13

    0
  4. “Što gledaš trun u oku brata svojega, a brvna u svom oku ne opažaš?” (Lk 6,41).

    Koliko se Helmut Marko “brine” pomislilo bi se da je George Russell u RB taboru. Biće da se dr. Marko češe gdje ga, bar još uvijek, ne svrbi.



    3

    3
  5. “Nema rasprave o kvalifikacijama, tamo je senzacionalan , ali ako pogledate njegovu trkačku brzinu, nije bio toliko ispred Latifija.” i šta je ovde krivo rečeno ? williams po konkurentnosti možemo gledat samo u komparaciji sa alfom i haasom jer ostatku grida nisu bili konkurentni . GR možemo gledati kroz timski “dvoboj” sa latifiem . latifi je 2020. ima 0 , GR 3 boda. da lani na onoj smišnoj trci u belgiji nije sticajem okolnosti završija na postolju russell bi na kraju sezone ima 7 bodova ka i latifi o čijem se napretku u odnosu na 2020. ne govori . VB se i dalje omalovažava ali njegov doprinos najbolje zna toto i sigurno ga nije bez razloga “titulira” ka najboljeg pomoćnika . ako i GR bude tako “tituliran” i dobije taj zadatak kojeg je ima VB šta onda ? gledat će mo i komparirat pruža li bolji otpor konkurentima od VB koji je u “pomaganju popustija” tek lani i možda je to bila “osveta” bottasa za tretman koji je u MB ima od svog dolaska u tim .



    6

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Jasno je da je GR ulaganje u buducnost mercedesa nakon LH. Naravno, sve price da se on (LH) se povlaci su apsolutno pateticne. Covjek se samo diskonektovao od toskicne klime koja vlada po drustvenim mrezam i radi na sebi. Latifi i Valteri se samo bore da ih neko istorijski spomene kao rubensa. Cuj mene, Latifi nije ni u toj kategoriji. Ali Valteri jeste. GR ce imati titulu u svojoj karijeri.


      0

      2
      • vlado … ne mogu shvatit je li ovo replika na moj komentar ili je to tek tvoje razmišljanje koje je slučajno “upalo” ka replika . jer čemu spominjanje LH kojeg nisam ni spomenija ? moguće da je GR ulaganje u budućnost MB no svako ulaganje ne donosi ploda . npr i leclerc je ferrarievo ulaganje u budućnost ali ako bolid nije top konkurentan može ga vozit najveći talent i rezultati će izostat . mislim da je malo pretjerano špekulirat da će GR imat titulu u svojoj karijeri jer to neće ovisit samo o njegovim vožnjama nego i o spremnosti MB da mu “isporuči” bolid za tako nešto . ko može tvrdit da će se dominacija MB nastaviti ? ako npr RB , MB ferrari , McL budu blizu po konkurentnosti onda će GR imat itekako muke da osvoji prvenstvo u borbi sa maxom , CL , LN pa zašto ne i sa CS ili oconom ako alpina uradi nešto dobro . ne treba zanemarit ni “stare lavove” alonsa , seba , koji u dobrom bolidu mogu bit “prepreka” nabrojanim mladcima . možda će se u nekim trkama nešto pitat i pereza , gaslya . a di je faktor sriće ? primjer je bahrein 2020. GR je odradija odlične Q . 59 krugova je vodija da bi na kraju zbog sriće trku završija na 9. mistu ;)
        a za šta se bore bottas i latifi to znaju samo oni i ja ne bi špekulira no ostaje činjenica da u ISTOM bolidu GR lani nije deklasira kolegu latifia baš ka šta HM napominje . ne treba na osnovu ovoga donositi zaključke ali možda je dobro znat ;)



        2

        0
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Jeste djelomicno off. Razgovaramo. Kao da je ovo prvi kometar koji sam procitao od tebe pa na njemu baziram svoj odgovor.

          Sto sam stariji shvatam da sama brzina ne uzima titulu. I zbog toga mislim da ce GR je imati u svojim rukama.
          Njega je podrzava vjerovatno najjaci covjek na gridu, sta god mislili o njemu. Vrlo je mudar a tako mlad. Ima ucitelje samo takve. Max bi bio Pastor da nije bilo tate koji ga je usmjerio. I obrnuto.
          Vidjeli smo vaznost vozaca na citavu ekipu prosle godine. Max je gurao citav tim do granica cijele sezone.To je radio i MS. Mislim da postoje oni koji uzimaju titule cisto jer imaju najbrzi bolid, npr. JB.

          Svako od ovih koje si ti naveo mogu uzeti titulu ove godine. Nisam bio dovoljno hrabar da kazem kako ce GR ustvari uzeti vise titula a ne jednu. Momak je na ti sa najvaznijma. Nije on slucajno Valteriju “opalio samar”. Zamilsli koliko moras biti povezan da svoju gresku pred milionima svalis na finca. Nije to slucajno i jako je znacajno.

          Nema srice :D Samo veza radi u zivot.


          0

          0
  6. Očekivao sam malo sočnije izjave našeg doktora. :)
    Sve je dobro rekao.



    4

    2
  7. Stari mudrac,sve je dobro rekao…



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni