Izdvojeno

Alonso: Zhouov dolazak na grid je dobra stvar za F1

Piše: Katarina Predovan

Prije 10 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

S dolaskom nove sezone svjetskog prvenstva Formule 1 dolaze i nova vozačka lica. Jedan od njih je i Guanyu Zhou, koji je stigao u momčad Alfe Romeo kao zamjena za Antonija Giovinazzija. Zhou se pridružio Alpineovoj akademiji 2019. godine, a sudjelovao je i na brojnim testovima za Renault.

Bivši Renaultov vozač i dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso smatra kako je dobra stvar za Formulu 1 što je Zhou dobio priliku za utrkivanje.

“Sretan sam zbog njega. On je dobar klinac i očigledno, imali smo ga na akademiji ove godine, tako da sam bio nekoliko dana s njim na testiranju.”

“Također, prošle godine kada sam testirao stari Renault na mom povratku u sport, podijelio sam sa Zhouom nekoliko dana u Bahreinu i Abu Dhabiju. Dakle, da, imamo dobar odnos. Kao što sam rekao, sretan sam zbog njega s ovom prilikom.”

Fernando Alonso

Osvrnuo se i na sada već bivšeg vozača Formule 1 Antonija Giovinazzija:

“Antonio odlazi, to je uvijek tako u ovom sportu. Ali, Zhouov dolazak je dobar za F1 općenito, mislim, i za Kinu i za njega. Svi se radujemo utrkivanju s njim i dočekat ćemo ga na najbolji mogući način.”

Fernando Alonso

Guanyu Zhou će biti prvi kineski vozač u povijesti natjecanja Formule 1. Mjesto u momčadi dijelit će s Valtterijem Bottasom, a debitantski kompetitivni nastup rezerviran je za 18. ožujka kada počinje VN Bahreina.

Komentiraj

6 komentara

  1. Sretno lima,preporuka prva godina polako i skupljaj max broj bodova,kad se priviknes i osjetis kako i sta finkcionira onda sljedece godine na noz



    2

    0
  2. Samo da još Alfa napravi dobar posao…



    2

    0
  3. Zašto mi nekad kad nekome lajkam komentar uopće ne prihvaća lajk, a piše ‘hvala’?



    2

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Prihvati app sve, bez brige. Sad lajk/dislajk funkcionira drukčije, odnosno, prije je zapisivao samo informaciju koliko lajkova ima, a sad program u bazu zapisuje i tko je dao lajk, što onda traži par milisekundi više vremena. Aplikacija kaže “hvala”, to je znak da je prihvatila. Pokazat će se svima drugima odmah, a tebi ili odmah ili pri idućem ulasku u te komentare. Taj delay u prikazu se pojavi ako u tom momentu baza ima puno posla, ali u pozadini je sve uredno zapisano.

      Možeš isprobati dati dvaput lajk pa ćeš vidjeti da te zabilježilo.



      10

      0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Čuda su se očekivala i od Yukija. Previše se očekuje od klinaca koji prvi puta uskaču u ”velike” bolide.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni