Izdvojeno

Mazepin: Moram znati gdje mi točno završava stražnje, a gdje prednje krilo

Piše: Ante Maras

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nikita Mazepin vjeruje da je spreman za iskorak ako mu Haas isporuči konkurentniji bolid za nadolazeću sezonu.

Haas je završio prošlu sezonu bez boda na svom kontu dok su se Mazepin i Mick Schumacher borili na začelju poretka tijekom cijele sezone.

To je barem djelomično bio produkt odluke da se u potpunosti odbaci prošla sezona po pitanju razvoja bolida i umjesto toga se usredotoči pozornost na novu eru koja počinje u F1 ove godine.

Potpuno drugačiji aerodinamički propisi donijeti će jako različite bolide , dok će njihovo prianjanje biti generirano kroz potpuno drugačiju filozofiju.

Žrtvovanjem sezone 2021., u Haasu se nadaju da će momčad doživjeti skok u poretku, a Mazepin je uvjeren da je spreman isporučiti kvalitetan rezultat ako to bude slučaj.

“Osjećam se 100 posto spreman”, rekao je.

“Ne želim ništa reći unaprijed jer želim vidjeti izazove koji se pojavljuju i nositi se s njima. Ne želim pretpostavljati što će biti.”

“Imao sam nekoliko dobrih borbi s nekim bržim automobilima i osjećao sam se ugodno.”

“Što se mene tiče, moram znati gdje mi točno završava stražnje, a gdje prednje krilo, tako da znam točno kako postaviti svoj auto pored konkurenata u duelu.”

Zbog incidenata tijekom početka svoje rookie sezone dobiva nadimak Mazespin zbog čega mu je Günther Steiner poklonio spinning top. Najbolji rezultat sezone mu je bilo 14. mjesto na VN Azerbajdžanu, te je u poretku završio na 21. mjestu iza Roberta Kubice koji je odradio 2 utrke kao zamjena za Kimija Raikkonena koji je doživio infekciju koronavirusom.

Nada se da će profinjeniji automobil za sljedeću pomoći ukloniti neke od preostalih njegovih slabijih strana.

“Sjećam se da je na prvoj utrci u Bahreinu bilo jako zastrašujuće jer je auto jako dugačak i širok”, rekao je Mazepin o svom rastućem samopouzdanju.

Sada sam u dobroj poziciji. Vožnja uravnoteženijeg automobila, predvidljivijeg automobila, trebala bi je učiniti lakšom i ugodnijom.”

To je promjena u odnosu na 2021. gdje smatra da je dobar vikend bio onaj u kojem je pobijedio svog momčadskog kolegu, ali čak i to ga je ostavilo nezadovoljnim jer je čeznuo za konkurentnijim paketom u rukama. Za svoju prvu sezonu kaže da mu je bila dobra za razvoj samopouzdanja.

“Napravio sam velik korak po pitanju samopouzdanja i razumijevanja obzirom na točku odakle smo počeli.”

“Svijet Formule 1 je nekonzistentan, imao bih nekoliko dobrih utrka, pa nekoliko loših, ponovno nekoliko dobrih pa ponovno nekoliko loših utrka. Uvijek smo znali kojim smjerom idemo u sportu te je 2022. naša šansa za iskorak.”

Predsezonska testiranja počinju 23. veljače u Barceloni, a Haas je jedna od momčadi koja tek treba objaviti datum predstavljanja svog bolida, iako postoje glasine da bi oni mogli biti među prvima.

Komentiraj

5 komentara

  1. Želim mu bolji bolid da nam pokaže što može. I on i Mick.



    14

    0
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Baš me zanima hoće li ličiti na F1-75?



    6

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Ono kad imaš 20 bolida na gridu a ti završiš sezonu na 21.mjestu 😅🤣😂 šalu na stranu, uopće se nemože znati jel njih dvojica vrijede nešto ili su promašaji. Kao što je kolega iznad rekao nadamo se da će imat bolje bolide pa ujedno i priliku pokazati kakvi su……



    3

    1
  4. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Prednje krilo u bolidu momčadskog kolege, a stražnje krilo u zidu…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni