Izdvojeno

Vandoorne krivi politiku u McLarenu za svoju kratku F1 karijeru

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Stoffel Vandoorne je u McLarenu proveo dvije sezone – 2017. i 2018., a rezultati i rani odlazak bili su prilično razočaravajući s obzirom na to da je došao kao veliki talent koji se dokazao u nižim serijama.

Na upit je li McLarenov fokus na timskog kolegu Fernanda Alonsa štetio njegovoj karijeri, Vandoorne je rekao:

“Da. Nažalost, nikad nisam mogao reći 99% toga što se dogodilo.”

“Ne vidite sve što se događa iza kulisa, svu politiku.”

McLaren je tad krenuo s pregovorima s Carlosom Sainzom i Landom Norrisom oko angažmana za 2019. godinu, što nije pomoglo Vandoorneovom samopouzdanju.

“Nije lako voziti kad znate da ekipa iza vaših leđa pregovara s drugim vozačima.”

Vandoorne se prebacio u Formulu E i sezonu završio na P2. Ove godine je trenutno na trećoj poziciji i nada se tituli za koju će trebati pobijediti i svog timskog kolegu Nycka de Vriesa.

Što se tiče karijere u Formuli 1, Stoffel smatra da je ta priča završena:

“Sad drukčije razmišljam. Ako bude prilike – naravno da bih to iskoristio, ali samo ako se stvari rade po dobrim uvjetima.”

“Ja sam realističan i pretpostavljam da se prilika više nikad neće ukazati. Iskreno, to mi ne predstavlja problem. Usredotočen sam na budućnost, na Formulu E, na utrke izdržljivosti – tu je moja budućnost.”

“Tad je bilo vrlo malo prilika da vozim u F1 i unatoč situaciji – našao sam se u McLarenu. Tu priliku nisam mogao odbiti. Nažalost, to je bio njihov najgori period ikad. Bolid nije bio dobar, a ekipa nije bila politički stabilna.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Stari moj covjek te dobio 21 0 u kvalifikacijama… To nije do ekipe. Nego do sposobnosti. Osobno jedan od najgorih vozača sa najvecim hypeom koji je ikad dosao u F1.



    10

    11
  2. u njegovom slučaju se pokazalo da ‘ništa ne znači uspjeh u nižim kategorijama’.
    očekivo sam puno više.



    12

    1
  3. Kada se Shumacher vratio u F1, Mercedes je pred Nicinim nosom prilagođavao biolid za sedmerostrukog. Što je Nico napravio? Uzeo je ono što ima i napravio vrhunski posao.
    Kada je Sainz došao u Ferrari gdje se Leclerc postavio za br. 1 vozača i novi bolid je sigurno rađen po njegovim zahtjevima. Što je Sainz napravio? Uzeo je ono što ima i napravio vrhunski posao.

    Nadam se da su ova dva primjera kombinacije talenta i mukotrpnog rada dovoljna da pokažem poantu.

    Vandorne, kao i Kovalainen, kao i Magnusen imali su priliku u McLarenu koji ih je “otkantao na prvu”. Realno nitko od njih nije ni kasnije pokazao da su Top gun klasa, tako da pušu bezveze.
    Vandoorne je očito očekivao med i mlijeko u F1.
    Pa čak i kada voziš u lošem bolidu, ostale momčadi te imaju na oku i prate svaki tvoj korak. Da je pokazao kvalitete vrijedne pažnje, vjerojatno bi ga netko uzeo.
    Ne tvrdim ništa, čisto malo komentiram…



    12

    2
  4. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    K-Mag je u odnosu na njega pokazao puno više, pogotovo kada uzmemo u obzir očekivanja od S.V. prije ulaska u
    f1.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni