Izdvojeno

Elkann: Novi Ferrari nosit će ime F1-75 zbog godišnjice našeg prvog serijskog automobila

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je i ove godine nastavio svoju tradiciju neobičnih naziva svojih bolida. Tako će bolid za 2022. godinu opet imati poseban naziv – F1-75. Podsjetimo, gledajući zadnjih par sezona Ferrarijevi bolidi su imali nazive SF71H, SF90, SF1000 i SF21.

Međutim, F1-75 naziv nosi s razlogom, i to zbog godišnjice. Naime, prije 75 godina, točnije 12. ožujka 1947., Enzo Ferrari po prvi put je pokrenuo motor Ferrarija 125 S. Taj auto je označio početak ere Ferrarija i odnio je pobjedu na VN Rima 1947. Tada je za volanom bio Franco Cortese.

“Formula 1, sa svojim duhom natjecanja i inovativnosti je uvijek bila temeljni dio Ferrarija, pokrenuvši tehnološki razvoj naših cestovnih automobila.”

“Ove godine, kako slavimo 75 godina od kad je naš prvi serijski automobil napustio tvornicu, poštujemo taj duh nazvavši našeg F1 izazivača za 2022. – Ferrari F1-75”

John Elkann, predsjednik Ferrarija

Ferrari F1-75 bit će predstavljen u popodnevnim satima u četvrtak, 17. veljače 2022. Nakon toga slijede tri dana testiranja u Španjolskoj (23.-25. veljače), te tri dana testiranja u Bahreinu od 10. do 12. ožujka. Tjedan dana kasnije slijedi prvi od 23 GP vikenda u 2022.

Podsjećamo, raspored svih vikenda možete vidjeti na dnu naše naslovnice.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Fun fact: posljednji put kada je Ferrarijev bolid nosio naziv s prefiksom ‘F1-‘, bilo je 2000. godine. Tada je F1-2000 prekinuo sušu od 21 sezonu bez naslova, a to se desilo… prije 21 godinu.



    31

    1
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Zašto redakcija portala mrzi Apple? 😌😂



    7

    1
  3. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Nek se zove Miljenko sam da budu prvi



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni