Izdvojeno

Elkann: Novi Ferrari nosit će ime F1-75 zbog godišnjice našeg prvog serijskog automobila

Piše: Marko Litvić

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je i ove godine nastavio svoju tradiciju neobičnih naziva svojih bolida. Tako će bolid za 2022. godinu opet imati poseban naziv – F1-75. Podsjetimo, gledajući zadnjih par sezona Ferrarijevi bolidi su imali nazive SF71H, SF90, SF1000 i SF21.

Međutim, F1-75 naziv nosi s razlogom, i to zbog godišnjice. Naime, prije 75 godina, točnije 12. ožujka 1947., Enzo Ferrari po prvi put je pokrenuo motor Ferrarija 125 S. Taj auto je označio početak ere Ferrarija i odnio je pobjedu na VN Rima 1947. Tada je za volanom bio Franco Cortese.

“Formula 1, sa svojim duhom natjecanja i inovativnosti je uvijek bila temeljni dio Ferrarija, pokrenuvši tehnološki razvoj naših cestovnih automobila.”

“Ove godine, kako slavimo 75 godina od kad je naš prvi serijski automobil napustio tvornicu, poštujemo taj duh nazvavši našeg F1 izazivača za 2022. – Ferrari F1-75”

John Elkann, predsjednik Ferrarija

Ferrari F1-75 bit će predstavljen u popodnevnim satima u četvrtak, 17. veljače 2022. Nakon toga slijede tri dana testiranja u Španjolskoj (23.-25. veljače), te tri dana testiranja u Bahreinu od 10. do 12. ožujka. Tjedan dana kasnije slijedi prvi od 23 GP vikenda u 2022.

Podsjećamo, raspored svih vikenda možete vidjeti na dnu naše naslovnice.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Fun fact: posljednji put kada je Ferrarijev bolid nosio naziv s prefiksom ‘F1-‘, bilo je 2000. godine. Tada je F1-2000 prekinuo sušu od 21 sezonu bez naslova, a to se desilo… prije 21 godinu.



    31

    1
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Zašto redakcija portala mrzi Apple? 😌😂



    7

    1
  3. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Nek se zove Miljenko sam da budu prvi



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni