Izdvojeno

Motorsport: U Barceloni neće biti prijenosa jer je Bahrein tako poželio

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 45 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije nekoliko dana primili smo vijest kako na prvim testiranjima u Barceloni neće biti prijenosa ni navijača, a talijanski Motorsport tvrdi da je razlog tome – želja promotora iz Bahreina.

Podsjetimo, nova generacija bolida po prvi će put izići na stazu u Barceloni od 23. do 25. veljače. Međutim, uobičajeni prijenos pričekat ćemo do drugog testa kad se karavana seli u Barhein. U Španjolskoj neće biti dozvoljen pristup navijačima, kao ni kamerama F1 TV-a. Samo će nekoliko novinara biti na licu mjesta, a na kraju dana ćemo preko njih dobiti pokoji kadar i šture izvještaje.

Organizirati ovakav rasplet u prilog Bahreinu nije bilo jednostavno jer je ugovor s čelnicima staze u Barceloni potpisan prije nekoliko godina, ali to nije zaustavilo Formulu 1 da pronađe rješenje.

Primjerice, najprije su pitali ekipe da u Barceloni voze s testnim livrejama, kako bi u Bahreinu prvi put vidjeli konačne izglede bolida. Ekipe su to odbile jer nemaju viška vremena ni novca u ovom periodu. Osim toga, bilo bi pomalo bizarno jer bi predstavljanja bolida par dana ranije odradili s pravim livrejama.

Između Barcelone do Bahreina su čak dva tjedna pa će biti pregršt vremena za nagađanja i vjerojatno neku “špijunsku” fotografiju. Između testa u Bahreinu i prve utrke sezone (također u Bahreinu) pauza je dugačka samo šest dana!

Komentiraj

45 komentara

  1. Ma jebo….li ih šeici pa koja od te dvije staze je institucija u F1 i tradicija.
    Arapi su poželili i Ameri se naguzili.👎👎👎



    30

    0
    • novac >> tradicija, nažalost
      otkad su ameri preuzeli, samo se gleda show i zarada. ne bi me iznenadilo da za koju godinu nemamo više neke od europskih staza nauštrb uličnih staza u SAD-u, bliskom ili dalekom istoku.



      20

      0
      • Odbiti će se to njima od glavu prije ili kasnije sa obzirom da Ameri imaju “attention span” trogodišnjeg djeteta sve im je super dok nešto drugo ne zasjaji i odoše oni u drugom pravcu.
        Primjera ima pregršt. Sjećam se njihovih najava da će biti velesila u rukometu pa bum ništa od projekta, pa su krenuli u akciju da nogometnu ligu učine najboljom na svijetu pa kad su ih Meksikanci ponizili usred Amerike planovi opet propali pa su probali sa novcima to popraviti pa im ni to nije pošlo za rukom jer bi nogometaši bar velika većina njih radije igrala u Sevilli, Atalanti… it’d nego u LA galaxy-u tako će im se on ovo odbiti od glavu prije ili kasnije.



        29

        0
    • fakat su ovi ameri povampirili F1…

      a ovi š**ci (službeno čitaj šeici) …neka neka… kadtad će i oni popušit.

      A želim im pregršt direkt mob-linkova na YouTubeu ili kojekakvih streamova iz Barcelone…
      Velike šerife mogu izigravat u tim svojim parama (novcem) vođenim državama, al nemogu postavit granice…



      5

      0
  2. pa koliko para su oni ponudili da je ovo prošlo?!
    i još, pazi ovo, imaju obraza tražiti ekipe da u Barceloni imaju lažne livreje…
    stvarno je strašno što sve arapski novac radi u F1 (i u svijetu općenito).



    26

    0
  3. Televisa presenta, počelo režiranje.



    13

    0
  4. Stoffel Vandoorne 2
    Superformula Prikaži

    Kakve su ovo gadosti



    14

    0
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Sto se tiče ove politike, ovo prelazi svaki granicu. Prvo se ogranicavaju budjeti, testiranja, sad evo I prenosi. F1 je stvarno postala sranje. Prije su ljudi doslovno mogli pipati bolide, sada ih moraju sa troposfere moraju spijunirati, a ne gledati. Hvala bogu danas postoje dronovi, sa UHD slikama, tako da će biti koja slika…



    18

    0
    • Prijatelj, pedeset tisuća razloga je da ga ne pipkaš, autorska prava… ludi zakoni…. Pa ti sad vidi. Znaš onu para vrti đe burgija ne može, a F1 je sport milijardera a njima su samo pare i uspijeh br. 1 a mi sitnog zuba nam ostaje da se prilagodimo ili adio mare, njima svakako publika nije bitna.



      1

      0
  6. komba Arapa i Amera nikad nije bila dobra. bljak.



    12

    0
  7. razočaran mojim libertyem.



    12

    2
  8. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    #weracehowmoneywants



    17

    0
  9. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    jel mogu namjestit na aplikaciji da mi bude nastariji komentar prvi prikazan?



    3

    0
  10. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Dakle kroz 5-10 godina možemo očekivati 70 posto pješčanih/uličnih staza kod arapa. Krasno, ali nimalo iznenađen.



    8

    0
  11. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Kimi je bio u pravu..



    17

    0
  12. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    da ti dođe povratit…



    10

    0
  13. Dokaz dobre stare poslovice….para vrti di burgija nemoze…



    2

    0
  14. Koliko negative u komentarima…
    Ispada da je Berni bio majka Tereza dok je drža F1 za muda.
    Samo što tada na YouTubu nisi mogao vidjeti ništa, a sada imamo pregled utrka, kvala i treninga te milijun drugih video priloga.
    Imamo F1 TV pa ko voli ima izbora neovisno o lihvarskim providera zbog kojih sam dvije godine dana uzalud na A1.
    Za vrijeme onog Štetnera ili kako se zvao nisi imao gdje gledati F1, neke svađe pa blackouti… Morao sam ići na neke portale krcate mallwarea i ostalih sr**a da bi pratio F1 u 144p rezoluciji.

    I onda ameri ne valjaju. 🤣
    Neki drže europske staze kao da su Bogom dane, a pola ih je trubetina teška ni do koljena Maleziji koje već dugo nema.
    Prije smo bili sretni da imamo kvale i utrku, a sada ne valja jer nema prijenosa za testiranja… i Ameri su u banani…
    Gledajte malo širu sliku.



    10

    1
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Realno Imola, Paul Ricard, Zandvoort, Portimao i Barcelona su teška glupost od utrka s ovakvim bolidima kad nema kiše. Samo u Europi bi se mogle probrati kvalitetne zamjene i to mene najviše smeta. Slaba zastupljenost Europe, a i ove staze koje su u kalendaru nisu najbolje na kontinentu.



      3

      1
    • Mclaren
      KERS Prikaži

      #zd1400rt
      Upravo tako..prije 25 godina jedine vijesti o F1 su mi bile dostupne iz Auto-Kluba (za one koje neznaju autoklub je časopis). Imao doma satelitsku pa gledao švabu Kai Ebela i ništa ga razumio nisam. Amerikanci kapa dolje.



      2

      0
      • Liberty nije preuzeo prije 25 godina nego puno kasnije prije 5 godina, a to s vijestima ima veze s internetom, webom kao medijem za prijenos informacija, a ne Libertyjem.

        Još Bernie je krenuo s ofenzivom na Aziju: Singapur, Kina, Indija, Malezija…..brat bratu jedno 4 mlrd stanovnika…. samo ih boli neka stvar za F1 kao sport.



        2

        0
    • nebitno je tu sad Bernie ili Liberty. bitno je da su navijačima i pratiteljima F1 uskratili nešto zbog vlastitih para. imaju svako pravo na to, jednako kako i što se mi imamo pravo radi toga ljutiti.
      i upravo zato, sada u vrijeme kada je sve dostupno, očekujem(o) da i dalje bude sve dostupno.
      kako je netko napisao, ne zanima me prijenos da cijeli dan gledam kako testiraju. zanima me live timing da tu i tamo bacim oko i neki sažetak nakon svakog dana testiranja. i da vidim kako izgledaju novi bolidi.

      bespredmetno je uspoređivati kako je bilo prije i kako je sada, jer tako možemo i s drugim stvarima paralelu povući.

      a što se tiče da je dio europskih staza banana, tu se slažem. ima dobrih staza van europe, ali to sigurno nisu ulične i pješčane staze.


      0

      0
    • @zd
      sve potpisujem što se tiče razlike bernie-liberty.
      ali ovo s zatvorenim testiranjima u barci je sramota.


      0

      0
  15. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    To su ovi isti što javljaju da Mercedes i Red Bull nisu prošli crash test pa ih ovi demantiraju? Treba sve to uzeti sa rezervom


    0

    0
  16. Alah je velik ? ili samo dolar i nafta ? The spice must flow.



    1

    1
  17. Care, samo pare, samo biznis
    Minimalni rizik please, please
    Budi pametan, nemoj zaglavit
    Jebo pare, jebo trebe, čuvaj samo sebe
    Samo sebe, samo sebe



    2

    3
  18. Ako ne bude iole dobrog prijenosa testa iz Barcelone, bahatim pustinjacima želim pješčanu oluju za vrijeme njihovog testa.



    10

    0
  19. Money, money, money… A nikakva tradicija.
    Klasična americka priča. Ali tako to polako postaje svugdje.



    1

    0
  20. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Da ne bi narod slucajno vidio i tjednima se vajao po podu od smijeha kako bezvezno izgledaju novi bolidi.


    0

    4
  21. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nije samo F1 Pogledajte npr: netflix. Odjednom je prepun Azijskih nanizaljki i filmova. Ljudi sada tamo imaju para a ima ih više, pa će se svi prilagoditi. Netflix neće u serijama i filmovima staviti ništa što vrijeđa velikog vođu u Kini, Ili vlasnike naftonosnih polja…. a F1 će kada oni kažu hop , skočiti.


    0

    0
  22. Mika Hakkinen
    slavenko Prikaži

    Ništa me ne iznenađuje, pogotovo od onog trenutka kad su maknuli pit stop cure 😔


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni