Izdvojeno

Domenicali: Mick bi u Ferrariju bio perspektivan vozač

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali smatra da bi Mick Schumacher, slijedivši očeve korake, mogao biti perspektivan vozač kojeg čeka lijepa budućnost. Iako se Schumacher mlađi nalazi u prošle godine nekonkurentnom Haasu, Domenicali vjeruje da je Mick pokazao svoj talent te da bolji dani za njega tek slijede.

“Mick radi svoj posao jako dobro. Međutim, 2021. godine je patio od toga što nema bolid s kojim bi mogao dokazati svoje sposobnosti.”

“Stvarno se nadam da će mu novi Haas dati priliku da pokaže svoj talent.”

Stefano Domenicali

Trenutna postava momčadi Ferrarija pohvaljena je kao jedna od najkvalitetnijih dosad, ali i jedna od najmlađih. Leclerc ima višegodišnji ugovor, a mnogi spominju i produljenje ugovora za Carlosa Sainza što ujedno znači da se neće tako skoro otvarati slobodna vozačka mjesta u Maranellu.

“Imao sam privilegiju raditi s Michaelom u Ferrariju i naravno da bi Mick u Ferrariju bio velika perspektiva.”

“U ovom trenutku Ferrari ima dva fantastična vozača u Charlesu Leclercu i Carlosu Sainzu, koji su također još mladi. Ali, kada Mick bude spreman i kada mu se ukaže prilika, on će to iskoristiti.”

Stefano Domenicali

Komentiraj

6 komentara

  1. Mislim ako MS bude dolazio u Ferrari da moraju birati da će CL biti prikazana vrata.
    CL je dobar vozač ali mislim da je dosta umišljen jer ako se sjetimo da je prošle sezone izbio rat kad su mu rekli da će se ekipa referirati na feedback od CS jer im se više slaže sa njihovim zapažanjima CL je dobio slom živaca.
    Pa ako budu morali birati između njih dvojice prije sam mišljenja da će živčo dobit pedalu ako radi ničega onda bar radi mira u kući.



    6

    7
    • Ja mislim da CL neće tako lako dobiti pedalu. To što se buni na neke stvari samo pokazuje liderski karakter.
      U situaciji borbe za naslov ja bi se kladio na LC u odnosu na CS.
      CS je odličan kao što je i Massa, Button i sl., ali po meni nije ona Top Gun klasa.
      i Hamilton je izgubio od Buttona u nekonkurentnoj sezoni, ali u borbi za naslov opet bi se kladio na Hamiltona.
      Top Gun klasa se jednostavno aktivira kada su visoki ulozi u pitanju.
      S druge strane ako je Saintz zaista bolji u postavljanju bolida i ako ima više prste u novom bolidu onda bi i mogao biti bolji.
      Teško je biti siguran u to što budućnost nosi, vrijeme će pokazati.
      MS je mlad, i bolje neka stasa kao F1 vozač prije odlaska u Ferrari da ne bi bilo Gasly/Albon efekta.



      4

      5
    • Ja osobno nebi volio vidjeti bar ne još MS u Ferrariu jer nije mu još vrijeme.
      A sa druge strane jako me zanima borba između trenutnih vozača još ako se Ferrari priključi borbi na vrhu to će biti šlag na torti.



      7

      0
  2. Ima vremena za MS još je mlad mora se ipak još dokazati.



    5

    0
  3. neka MiniSchumi još malo grije sjedalo Haasa i Russell je grijao Williamsovo 3 sezone. nema potrebe mijenjati ono što već funkcionira dobro.



    6

    0
  4. Još je prerano za razmisljanje o Ferrariju.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni