Izdvojeno

Helmut Marko: Bottas je izuzetno brz, ali je luzer kad su u pitanju pretjecanja

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko je pohvalio svog vozača Sergija Pereza zbog svega što je pokazao prošle sezone, ali je usput u svom uobičajenom stilu bocnuo Valtterija Bottasa.

Perez najčešće nije bio ni blizu Maxu Verstappenu, ali je u nekoliko navrata zasmetao Mercedesima što se kasnije pokazalo izuzetno korisno u neizvjesnoj borbi za naslov.

Perezova psihička snaga je impresionirala Marka koji kaže da Meksikanac nije pucao pod pritiskom:

“Jasno nam je da trenutno ne postoji vozač koji bi mogao biti brz kao Verstappen u kvalifikacijama. Ali, kad vam treba netko tko neće puknuti pod pritiskom – mi smo to dobili u Perezu.”

Na upit gdje se mora poboljšati, Marko je istaknuo upravo kvalifikacije:

“Ako krenete s 9. ili 11. pozicije – neće vam puno pomoći tempo u utrci, kojeg nesumnjivo ima. Vozio je na istoj razini kao Verstappen na nekoliko utrka, ali se to ne može vidjeti jer se mora penjati kroz poredak.”

“To je velika razlika između njega i Bottasa koji je luzer kad je u pitanju pretjecanje. On je izuzetno brz, ali ne može pretjecati.”

Sergio Perez je svjestan svojih nedostataka iz prošle sezone, te planira učiniti iskorak za 2022.

“Radujem se napretku za iduću sezonu, sad kad sam se u potpunosti prilagodio Red Bullu. Mislim da smo dobra kombinacija. Zaista brzo sam se uklopio u obitelj. Helmut i Christian su mi odmah rekli da ne moram gledati druge opcije jer žele da ostanem s njima.”

Komentiraj

6 komentara

  1. nije ništa krivo rekao, Bottas nit napada nit brani, a Perez je imao svoje prste u Maxovom naslovu bez obzira što je ostao 200 bodova iza. Bottas je jedino Tursku odvozio svjetski pogotovo jer se u sličnim uvjetima godinu prije izvrtio 15 puta.



    25

    2
  2. Robert Kubica
    S1707 Prikaži

    Ima li iko da voli Helmuta? Ili da mu je simpatičan?
    Lik je najveće smeće trenutno u F1.



    4

    11
    • Ne bi ga zvao smećem. Malo se prethodnih godina zaigrao sa otpuštanjem vozača pa nisu imali koga staviti u bolid prije neku godinu. Nije njegova uloga da bude simpatičan. On je u hijerarhiji RBa odmah ispod Matešića, a iznad Hornera. Za simpatičnost je tu Horner, sa svojom savršenom familijom i engleskim naglaskom. Marko je jednooki gusar. Radi posao i ne mari puno za PR.



      15

      4
      • Robert Kubica
        S1707 Prikaži

        Kad god vidim njegovu izjavu odmah mi se povraća. Lik nema ni jednu ljudsku osobinu. Samo hvali svog “konja” dok sve ostale omalovažava.



        5

        4
        • Ne bi ja rekao za Marka bas to,jest da je malo onako ajmo reci sirov,ali mislim da dobro radi svoj posao u Red Bullu,mladih vozača ne nedostaje pogotovo sad s Lawsonom i mali Haugerom(talenti možda kao i Max) Možda se malo ruzno izrazio ovo za Bottasa ali je bilo los ove godine,cak 2020 je ga Max ubio u losijem bolidu a Mercedes je bio dominantan vise nego 2019…



          9

          1
    • Draži mi je Helmut sa svojim iskreno pokvarenjačkim stavom, nego Toto koji glumi profesionalca, a zapravo još više ne preza pred ničim i igra igru daleko od staze.



      12

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni