Izdvojeno

Bottas: Ako imate dojam da vam je nož na vratu – onda glava ne funkcionira uvijek kako bi trebala

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši Mercedesov i novi Alfin vozač Valtteri Bottas je u intervjuu za španjolsku Marcu otkrio da sad shvaća zašto je Nico Rosberg iznenada otišao u mirovinu nakon osvajanja naslova 2016. godine.

Bottas je s Lewisom Hamiltonom bio timski kolega pet godina, te ni u jednoj od tih sezona nije uspio završiti ispred njega. Koliki ožiljak to ostavlja na vozaču pojasnio je idućim komentarima:

“Sjećam se da je borba između Lewisa i Nice bila prilično intenzivna, čak se pojavilo i politikantstvo.”

“Kad sam ja došao u Mercedes – pitao sam se zašto je Nico odjednom otišao. No, sad se mogu poistovjetiti. Mogu iz iskustva reći da nije lako. Ako imate dojam da vam je nož na vratu – onda glava ne funkcionira uvijek kako bi trebala.”

Bottas je za Mercedes pobijedio u deset utrka i bio na pobjedničkom postolju 58 puta.

“Sauna je za mene sveto mjesto. Tamo se zabavne stvari događaju, da, i alkohol je ponekad prisutan. Nije stvar u tome da se rješavam pritiska nego čistim um i opuštam se za idući vikend.”

“Ponekad je funkcioniralo, a ponekad ne.”

Prokomentirao je i svoj odlazak u Alfu Romeo, za kojeg kaže da nije rezultat događanja u Mercedesu:

“Nije to zbog toga. Bio je pravi trenutak u mojoj karijeri. Ovo je moja deseta godina. Sad imam obavezu i mogu učiniti razliku, to je sjajno. Mogu reći da sam se puno više smijao otkad sam objavio da odlazim u Alfu. To je činjenica. Moje stanje se puno poboljšalo u svim aspektima.”

Gubitak naslova u posljednjoj utrci nije koštao samo Hamiltona nego i Bottasa, i to nekoliko milijuna:

“Taj jedan krug me je koštao više milijuna, da. Srećom, nisam taj novac unaprijed potrošio, ali Mercedes je svejedno pronašao načina da mi plati, da se tako izrazim. Dali su mi bolid iz 2017. godine s kojim sam došao do prve pobjede. Trenutno ga nemam gdje staviti, doduše.”

“U nekom trenutku prestanete brojati novac, nema više potrebe gledati stanje na računu. Naravno, novac je u F1 veliki problem, ali ja nisam zaboravio odakle sam došao i znam da sam odradio dosta dobar posao.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Necu biti zlonamjeran i zajedljiv, ali sve se veselim koliko ce jos toga isplivati na povrsinu.
    Lagano pocinje prica o tome kako ipak nije sve bilo bajno…
    Do sad smo mogli samo pretpostavljati o odnosima i iscitavati iz govora tijela i izmedju redaka. Ovaj citat je bas indikativan

    Ako imate dojam da vam je nož na vratu – onda glava ne funkcionira uvijek kako bi trebala.

    Mogu reći da sam se puno više smijao otkad sam objavio da odlazim u Alfu.



    16

    1
  2. A jadan. Ajmo napraviti akciju – 1€ za Bottija.
    Skupo je grijanje u Finskoj.

    Jel zna tko za koliko su ga izrabljivali?



    1

    12
  3. Gubitak naslova u posljednjoj utrci nije koštao samo Hamiltona nego i Bottasa, i to nekoliko milijuna

    Ne kontam, moze netko objasniti?



    2

    1
  4. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Taj jedan krug me je koštao više milijuna, da. Srećom, nisam taj novac unaprijed potrošio, ali Mercedes je svejedno pronašao načina da mi plati, da se tako izrazim

    Jako zanimljiva i znakovita izjava…
    Prilično interesantno da bi Bottas dobio više novaca da je Hamilton osvojio vozački naslov, zanimljiv ugovor…

    Prilično objašnjava i neke poteze od strane Bottasa na stazi…
    A i baš me interesira hoće li jednog dana izjavit koliki bonus je dobio za Mađarsku…



    13

    4
  5. Osobe poput Bottasa, Barrichella, Fisichelle, Piquet mlađeg …. napravile su više štete nego što je cijela četa dobrih vozača donijela dobra u F1.
    Bottasa nitko nije tjerao na bilo što: imao je mogućnost izbora. Sve Bottasove izjave kreću se oko dvije – tri mustre. Nadam se da sada kada je protjeran iz Mercedesa neće krenuti sa zalopojkama kao što je to radio tužni Rubens.
    Od zadnje utrke krenuo je cijeli stampedo članaka britanaca o korupciji u F1. Ne znam šta je od svega toga točno, no za mene su kukavni vozači poput Bottasa živi primjer patvorenosti, kukavnosti i pokvarenosti do srži. Njihova pojavnost mi je dovoljna da ne želim niti promisliti što je sve gnjilo gurnuto pod tepih. Možda se na koncu ispostavi kao sreća to da George Russell dolazi iz Ujedinjenog Kraljevstva.



    5

    7
  6. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ko iole ima malo mozga može da skonta slijedeće. Mercedes nakon Nice, nije sigurno tražio novog Nicu! Tražili su pouzdanog vozača koji neće remetiti mir u ekipi i koji će Hamiltonu krciti put ka obaranju rekorda.

    Našli su ga u Bottasu.

    Ovo sve što on priča je mekano i nelogicno. Mekano, zato što je pristao da bude mekusac u ekipi! Njemu niko nije stavljao nož pod vrat, već masnu lovu u tanjir da bi bio to sto je bio. Taj pritisak koji je imao, je nista drugo nego njegov trkaci gen koji bi želio više, a ne smije, jer je se prodao, pa sad sve nekako u papir umotava.

    Meni je cudno da u 5 godina, u najdominatnijem bolidu nisi sposoban, pa ni da pokusas napasti titulu? Postoje samo 2 opcije, nije smio ili nije sposoban! Treće nema. Generalno on mi je tipični “orilo-gorilo” karakter. Jebe se Bottasu za titulu, on svakako voli da se samo voza okolo.

    Dakle, u Mercedesu je zimnicu spremio, u Alfi će malo još da ocejfi i za godinu – dvije u penziju.

    Ove izjave su samo malo tapšanje po glavi, da dokaže da može u Alfi pokazati bolje. Inače lik niti smrdi, niti miriše.



    9

    4
  7. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Pa u tome se razlikuju prvaci F1 od just one of the driver in F1. Koliko ih je prošlo kroz različite timove i svi su oni imali oznake talenata, brzih dečkiju i na kraju došli i otišli ko da nisu ni bili, pa sad vozaju neke druge automobilističke serije. Stari moj imaš boli za pobjede u rukama, pa napravit ćeš sve da postaneš alfa mužjak u paddocku. Grubo i bezobrazno ako ne ide na finjaka. Nije dovoljan samo talent treba ti i malo “jaja”, a i malo jača glava pa izvesti psihološki puč, pogotovo ako s druge strane imaš Hamiltona.
    Tak da frende drag si mi i bilo mi te žao u DTS epiodama kad si bio na rubu suza, ali jbga suze čuvaš kad osvojiš prvenstvo do tada su krv i znoj.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni