Izdvojeno

Wolff: Zaista žalim zbog rječkanja s Hornerom

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da se kaje zbog verbalnih prepirki koje je prošle sezone imao s Christianom Hornerom.

Rat između Red Bulla i Mercedesa često je van staze bio jednako zanimljiv kao i na stazi, a tenzijama nisu pomogle ni inertne reakcije FIA-e oko tehničkih pitanja tijekom sezone.

“Zaista žalim zbog toga,” kaže Wolff.

“Uvijek pokušavam ostati profesionalan i pristupiti situacijama profesionalno. U određenom trenutku se dvoboj preselio na osobnu razinu, to je istina.”

“Rekao mi je da ‘začepim’ i onda sam mu odgovorio da priča u prazno i previše priča za kamere. To nisam trebao reći.”

“To je profesionalan odnos i znate da čak i vaš najgori neprijatelj ima najboljeg prijatelja. Morate poštovati tu osobu, čak i ako ste u žestokom duelu u profesionalnom okruženju.”

Susie Wolff u mirovnoj misiji

Wolff kaže da je njegova supruga, inače šefica Venturi ekipe u Formuli E, poticala na smirivanje situacije.

“Susie mi je to vrlo jasno pokazala. Upitala me zašto sudjelujem u takvim raspravama. Rekla je: ‘Pokušavaš pobijediti, moraš to poštovati. Čak i ako netko drugi ide u tom smjeru, ti ne moraš’. Može se reći da je to ženska društvena inteligencija.”

Wolff se nasmijao na sve to i pojasnio:

“Mi muškarci ponekad imamo previše hormona.”

Komentiraj

14 komentara

  1. ”No Mikey, no, no, Mikey that was so not right” i ono moljakanje da ne bude safety car zbog GIO-a. Za ovog je Horner Sir.



    33

    3
  2. Kenja. Ne radi on ništa impulsno i nepromišljeno. Vidio je da je loše odjeknulo pa je sad i obitelj angažirao da ga peru….



    21

    2
  3. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    I znaci ako je ovo sto kaze istina, po njegovom je Horner sve isprovocirao i on se eto jadan nije mogao suzdrzat, pa je ispao los, a prema njegovoj zeni on nije takav.
    Lazov i manipulator i kad je uhvacen u idiotizmu brani se napadom na protivnika, jer eto jadan on se morao branit pa je pretjerao u obrani sav profesionalan, f.ck them all i tako dalje je isto Horner isprovocirao.

    Samo se nadam da ce opet imat konkurenciju pa da vidimo hoce li se opet dat isprovocirat.



    13

    0
  4. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    A ne znam šta bi više mislio. Vjerovatno ga je obuzelo. Iskreno sam mislio da je u njemu duh rejsera, da fakat voli pobjedit, ali ispada da su njegoce izjave da bi htio konkurenciju bile samo figa u djepu kad je imao bolid brži barem sekundu od konkurencije. I konačno kad mu se netko približio najedanput cmolji i to nakon što je 7 puta za redom pobjedio. Što se nikad u povijesti nije dogodilo. I onda fakdemol. Tako da bi i ja rekao da je i dalje papak,ali PR pokušava izgladiti stvari plus nedolazak na FIA gala. Sad će biti još posipanja. Al jedno je sigurno Drive to survive će probiti sve rekorde.



    7

    1
  5. Izgleda kao štemer, a zapravo curica.



    4

    0
  6. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Obican serrrator. :D



    3

    1
  7. Daleko je Toto od profesionalaca. Sve se jasno vidjelo u 2021. i u post sezoni



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni