Izdvojeno

Jost Capito o Hamiltonu: Zaista me nije briga hoće li se vratiti

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Max Verstappen osvojio svoj prvi naslov u infarktnoj završnici u Abu Dhabiju i time srušio Mercedes i Lewisa Hamiltona – krenule su spekulacije o mogućem umirovljenju sedmerostrukog svjetskog prvaka. Hamilton se nije oglasio, odustao je od bilo kakve komunikacije s medijima i društvenim mrežama, pa su, u nedostatku boljih tema, određeni mediji pokrenuli cijelu sagu nastalu ni iz čega.

No, Williamsov šef Jost Capito nije bio previše zainteresiran za pitanja o tome.

“Ne marim za to, zaista me nije briga hoće li voziti ili ne.”

“To je potpuno irelevantno, zaista potpuno irelevantno.”

Dodao je i kako odlazak Hamiltona može biti i dobra stvar:

“Uvijek se priča o tome da nema dovoljno mjesta za mlade vozače. U tom smislu – ako je netko osvojio naslov sedam puta, on je zapravo napravio dovoljno i mogao bi napraviti mjesta za mlađeg vozača, zašto ne?”

Capito smatra da bi to bila šteta za Georgea Russella koji se ne bi onda mogao natjecati protiv Hamiltona:

“Po meni, takav ishod bi bio loš za Georgea. On ne bi dobio priliku da ga pobijedi.”

Capito smatra da njegov bivši vozač ima potencijala da i sam postane svjetski prvak:

“On više nije neizbrušeni dijamant. Može se reći da je djelomično ‘izbrušen’. Još malo mu nedostaje da ostvari svoj puni potencijal. Još se može malo razvijati i poboljšati u Mercedesu.”

Komentiraj

16 komentara

  1. Onaj tko prati Hamiltona malo duže vrijeme zna da je istu stvar učinio 2016. nakon gubitka naslova, tako da…..



    18

    8
  2. Daj molim te nemoj se vratit,ucini nam tu uslugu



    9

    15
  3. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Ovi novinari (ne Vetma nego oni koji postavljaju ovakva glupa pitanja) su nevjerovatni.
    Čitao sam ovih dana da ni Hornera, a ni Browna nije briga hoće li se ili neće Hamilton penzionisati.
    Što je naravno i logično, jer se ne radi o njihovom vozaču.

    Ne znam kakav je stav Binnota, on mi izgleda nešto poprilično nervozan ovih dana …



    21

    6
  4. Uvijek se priča o tome da nema dovoljno mjesta za mlade vozače. U tom smislu – ako je netko osvojio naslov sedam puta, on je zapravo napravio dovoljno i mogao bi napraviti mjesta za mlađeg vozača, zašto ne?

    ovo mi je najbolji odgovor na temu, kad ih već ispituju.
    a s druge strane, kako je HarKI rekao, koga uostalom briga hoće li se umiroviti ili neće. jedino se Mercedes mora brinuti.
    i možda George jer će mu uzor biti u penziji pa neće imati kome šaputati na jastuku.



    3

    1
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    baš sad neka ostane, da vidimo kako će reset utjecati na njega i ostale



    1

    1
  6. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Ova saga oko Hamiltonovog umirovljenja je valjda najlošiji blef koji sam u životu vidio. Britanski mediji štancaju članke ali nitko se ne peca.



    10

    2
  7. Vratit će se jer ima 50 milijuna razloga da se vrati….



    5

    1
  8. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Nigdje nije izjavio da neće voziti osim one male trzavice u razgovoru sa Buttonom nakon trke koja je bila pod je.enim dojmom. Za sljedeću sezonu on je vozač Mercedesa i to je to. Ljudi se lože jer se povukao sa mreža a mediji pumpaju bzvz.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni