Izdvojeno

Jost Capito o Hamiltonu: Zaista me nije briga hoće li se vratiti

Piše: Ante Vetma

Prije 12 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Max Verstappen osvojio svoj prvi naslov u infarktnoj završnici u Abu Dhabiju i time srušio Mercedes i Lewisa Hamiltona – krenule su spekulacije o mogućem umirovljenju sedmerostrukog svjetskog prvaka. Hamilton se nije oglasio, odustao je od bilo kakve komunikacije s medijima i društvenim mrežama, pa su, u nedostatku boljih tema, određeni mediji pokrenuli cijelu sagu nastalu ni iz čega.

No, Williamsov šef Jost Capito nije bio previše zainteresiran za pitanja o tome.

“Ne marim za to, zaista me nije briga hoće li voziti ili ne.”

“To je potpuno irelevantno, zaista potpuno irelevantno.”

Dodao je i kako odlazak Hamiltona može biti i dobra stvar:

“Uvijek se priča o tome da nema dovoljno mjesta za mlade vozače. U tom smislu – ako je netko osvojio naslov sedam puta, on je zapravo napravio dovoljno i mogao bi napraviti mjesta za mlađeg vozača, zašto ne?”

Capito smatra da bi to bila šteta za Georgea Russella koji se ne bi onda mogao natjecati protiv Hamiltona:

“Po meni, takav ishod bi bio loš za Georgea. On ne bi dobio priliku da ga pobijedi.”

Capito smatra da njegov bivši vozač ima potencijala da i sam postane svjetski prvak:

“On više nije neizbrušeni dijamant. Može se reći da je djelomično ‘izbrušen’. Još malo mu nedostaje da ostvari svoj puni potencijal. Još se može malo razvijati i poboljšati u Mercedesu.”

Komentiraj

16 komentara

  1. Onaj tko prati Hamiltona malo duže vrijeme zna da je istu stvar učinio 2016. nakon gubitka naslova, tako da…..



    18

    8
  2. Daj molim te nemoj se vratit,ucini nam tu uslugu



    9

    15
  3. Ovi novinari (ne Vetma nego oni koji postavljaju ovakva glupa pitanja) su nevjerovatni.
    Čitao sam ovih dana da ni Hornera, a ni Browna nije briga hoće li se ili neće Hamilton penzionisati.
    Što je naravno i logično, jer se ne radi o njihovom vozaču.

    Ne znam kakav je stav Binnota, on mi izgleda nešto poprilično nervozan ovih dana …



    21

    6
  4. Uvijek se priča o tome da nema dovoljno mjesta za mlade vozače. U tom smislu – ako je netko osvojio naslov sedam puta, on je zapravo napravio dovoljno i mogao bi napraviti mjesta za mlađeg vozača, zašto ne?

    ovo mi je najbolji odgovor na temu, kad ih već ispituju.
    a s druge strane, kako je HarKI rekao, koga uostalom briga hoće li se umiroviti ili neće. jedino se Mercedes mora brinuti.
    i možda George jer će mu uzor biti u penziji pa neće imati kome šaputati na jastuku.



    3

    1
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    baš sad neka ostane, da vidimo kako će reset utjecati na njega i ostale



    1

    1
  6. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Ova saga oko Hamiltonovog umirovljenja je valjda najlošiji blef koji sam u životu vidio. Britanski mediji štancaju članke ali nitko se ne peca.



    10

    2
  7. Vratit će se jer ima 50 milijuna razloga da se vrati….



    5

    1
  8. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Nigdje nije izjavio da neće voziti osim one male trzavice u razgovoru sa Buttonom nakon trke koja je bila pod je.enim dojmom. Za sljedeću sezonu on je vozač Mercedesa i to je to. Ljudi se lože jer se povukao sa mreža a mediji pumpaju bzvz.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni