Izdvojeno

Raikkonen postao šef Kawasakijeve MXGP momčadi

Piše: Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Odnedavno umirovljeni bivši F1 prvak Kimi Raikkonen pronašao je novu ulogu u motokrosu, gdje će biti šef tvorničke momčadi Kawasakija u premijernoj kategoriji motokrosa MXGP-u.

42-godišnji Finac nedavno je izjavio kako možda više nikad neće kročiti u F1 paddock, no očito mu strasti za utrkama ne nedostaje. U MXGP je već ranije bio uključen kao vlasnik momčadi Ice One Racing, a sada će s Kawasakijem imati nešto aktivniju ulogu.

“Nije tajna da mi je dugi niz godina motokros bio jedna od velikih strasti u životu, no ova momčad nije nešto što možete nazvati hobijem; vrlo je ozbiljna, fokusirana i ciljamo na to da budemo najbolji što možemo”, rekao je Raikkonen u službenoj objavi.

“Sad kad sam se umirovio od utrkivanja moći ću provoditi više vremena na ovom projektu; ne u svakodnevnim aktivnostima, već više u strateškom pogledu, gdje ću koristiti svoje iskustvo o tome kako momčadi funkcioniraju i što stvara uspjeh na svjetskoj razini.”

“Svi, uključujući mene, oduševljeni su da je Kawasaki odabrao nas da budemo tvornička momčad. Znam da su šanse za uspjeh uvijek veće s izravnom tvorničkom podrškom, stoga je ovo velika prilika za nas kao novi Kawasaki Racing Team u MXGP-u.”

Iskustva na svjetskoj razini Raikkonenu neće nedostajati s obzirom na to da se od F1 oprostio kao najiskusniji vozač u povijesti s 349 započetih utrka.

Komentiraj

12 komentara

  1. Pa ako ono “možda” stoji, onda to znači da postoji mogučnost i da “nikad neće kročiti u F1 paddock” nemora stojat…



    3

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Šteta šta nije ostao u Ferariju na nekoj poziciji, pa za koju godinu tko zna, možda i šef momčadi.



    3

    2
  3. Ovo ne drži vodu s njegovom osobnosti. On ne voli ljude i komunikaciju. Ne razumijem kako bi prihvatio ulogu šefa ekipe koji mora sve kontrolirati i igrati se politike.



    2

    1
  4. ja “lobiram” da zamijeni Masija



    4

    0
  5. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ajde sad da neko kaze “You will not have the drink” 😄😄


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni