Izdvojeno

Singapur u kalendaru do 2028.

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon izbivanja iz F1 kalendara u sezonama 2020. i 2021. zbog COVID-19 pandemije, VN Singapura se vraća 2. listopada ove sezone. Bit će jedna od tri utrke u nizu, između VN Rusije i VN Japana.

Uz to, Singapur je potpisao ugovor s Formulom 1 po kojemu će oni biti domaćini utrka barem do 2028.

Taj dogovor je postignut u obliku 2 + 5 kao nadoknada za prošle dvije sezone. Naime, prošli ugovor za VN Singapura trebao je trajati od 2017. do 2021., no zadnje dvije utrke u tom ugovoru nisu se održale.

Podsjetimo, u studenom 2021. je produljen ugovor za Veliku nagradu Kine, koja će se održavati do 2025. Međutim, zanimljivo je kako se nije našla na popisu za 2022., te tako treću godinu zaredom nećemo imati utrku u Shanghaiju.

Direktor Formule 1, Stefano Domenicali, izrazio je veselje što se Singapur vraća u kalendar:

“Oduševljen sam što će se Formula 1 nastaviti utrkivati u Singapuru. Ulična staza Marina Bay 2008. bila je domaćin prve noćne utrke u povijesti Formule 1 i Singapur je od tada nastavio oduševljavati navijače, momčadi i vozače.”

Također je spomenuo neke planove za budućnost:

“Singapur ima posebno mjesto u F1 kalendaru i ovo produljenje ugovora je dio naše dugoročne predanosti nastavku širenja sporta u Aziji. “

“Planovi koji postoje za smanjenje ugljičnog utiska za ovaj događaj su impresivni i u skladu su s našim planovima da do 2030. kao sport više ne ispuštamo ugljik, te se veselim nastavku našeg uspješnog partnerstva s Velikom nagradom Singapura i Turističkom zajednicom Singapura dok se Formula 1 vraća u ovaj nevjerojatan grad. “

Stefano Domenicali, direktor Formule 1

Podsjetnik: Na početnoj stranici našeg portala uvijek možete vidjeti cijeli kalendar i vremena sesija.

Komentiraj

4 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Nelson Piquet jr like this


    0

    0
  2. Kužim da su im kurve prva liga i iz toga proizašlo oduševljenje Domenicalija, ali staza je sranje kao i Saudijska Arabija.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni