Izdvojeno

Schumacher: Nedostatak pritiska zbog ugovora učinio je debitantsku sezonu lakšom

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jedan od debitanata u Haasovoj momčadi -Mick Schumacher priznao je kako mu je u njegovoj prvoj sezoni posao bio olakšan s obzirom da je već imao potpisan ugovor za nadolazeću sezonu. Odraditi sezonu u bolidu koji se nije razvijao nije bio nimalo lagan zadatak, no mladi Nijemac se ipak vlastitim zaslugama uspio probiti u drugu kvalifikacijsku rundu u kvalifikacijama za VN Turske.

U osvrtu na prošlu sezonu, Mick je priznao kako su stvari bile bolje nego što je on očekivao:

“Mislim da je bilo lakše nego što sam očekivao, da budem iskren. Opet, nije bilo tog pritiska da razmišljate što ćete raditi sljedeće godine.”

“Ako postižete rezultate većinu vremena – imat ćete mjesto za sljedeću godinu. Dakle, sve je na vama, zaista. Ne postoji ništa izvana što bi moglo utjecati na tu odluku, zapravo.”

Mick Schumacher

Iako nije bio u borbi za bodove, Mick smatra da je pritiskanje u utrci ipak bilo od određene koristi.

“Drukčiji je dojam kad se borite za bodove i kad uvijek vozite na začelju. Naravno, ljudi koji poznaju ovaj sport će moći vidjeti što radim.”

“Istovremeno, neki ljudi će me vidjeti kako vozim pri kraju poretka i pitat će se zašto je to tako, s obzirom na to da su vidjeli da sam ranije osvojio prvenstvo. To je malo drukčiji pristup. “

Mick Schumacher

Osim što će ove sezone biti vozač Haasove momčadi, Schumacher će također imati ulogu rezervnog vozača Ferrarija kada Antonio Giovinazzi bude odsutan zbog obveza u Formuli E.

Komentiraj

10 komentara

  1. Vrijeme je za bolji bolid da vidimo kakav je kov !!



    3

    0
  2. šteta što nije bio u Alfi s Kimijem kao mentorom.



    5

    0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Koliko puta si razbio bolid,da se prezivas Giovinazzi bis izletio bio nakon ove sezone ali kad si Sch onda mozes vozit


    0

    13
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Koliko puta ga je razbio?



      5

      0
    • Mercedes team … netrpeljivost prema nekom jer je schumacher i sin slavnog oca ? MS je razbija bolid onoliko puta koliko i leclerc dok je vozija sauber . po tebi i CL je treba” izletit” iz F 1 ali vidi vraga … umisto “izljetanja” je doveden u ferrari ;) grosjean je posli nekih krševa u 2009. ima “pauzu” no usprkos toj “odjeb*nici” se vratija u F 1 2012. i vozija još 8 sezona . a nije “nosija” prezime schumacher ;) 2011. je i LH radija poprilično sra*a navodno zbog problema sa ocem ( kojem je “otkaza” menađerstvo ) i sa nicole scherzinger . malo je falilo da vozači ne održe “sastanak” na kojem bi raspravljali o vožnjama/postupcima lewisa na stazama . je li treba i on tada “izletit” iz F 1 ? btw , za razliku od MS kojem je 2020. bila prva LH je 2011. bila 4. sezona u F 1 . je li i sergio treba dobit “otpusnicu” kad je prelaskom u McL pokaza agresivnost i opasnost na nekim trkama . kimi posli incidenta pereza u MC je izjavija “Možda bi ga netko trebao udariti šakom u lice.” pa i giovinazzi kojeg spominješ ima je na početku nekoliko “dobrih” krševa no ipak se posli 2017. u 2019. vratija u F 1 , a nije schumacher . “šteta” šta je MS osvojia titule u F 3 i F 2 jer u suprotnom bi ga se moglo još žešće omalovažavat , negirat jer je eto schumacher ….. sin oca kojeg i danas mnogi ne vole .



      9

      0
  4. Iskreno, nisam bas pratio sta i kako vozi kroz sezonu tako da bas i ne mogu dat neki sud… Nije me toliko zanimao da pratim sta radi u jednom Haasu, vjerojatno ima ljudi koji su pratili sta se dogadja pa mogu vise rec.

    I dalje nemam ocekivanja za ovog momka ali se nadam da ce bit u nekoj borbi za bodove i da ce nas tu vise vidjet sta,kako i koliko moze..



    2

    1
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Meni osobno ne smeta Sch. ni otac mi njegov nije smetao jer smatram da je jedan među 3 najbolja vozaca ikad i postujem ga a Hamza medu 5,ali mali mi trenutno nit smrdi nit mirise.Mozda ce osvojit 5,6 naslova,mozda 1,mozda nista,sve ovisi dali ce imat srece i sjest u pravi bolid kao neki vozaci.


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni