Jedan od debitanata u Haasovoj momčadi -Mick Schumacher priznao je kako mu je u njegovoj prvoj sezoni posao bio olakšan s obzirom da je već imao potpisan ugovor za nadolazeću sezonu. Odraditi sezonu u bolidu koji se nije razvijao nije bio nimalo lagan zadatak, no mladi Nijemac se ipak vlastitim zaslugama uspio probiti u drugu kvalifikacijsku rundu u kvalifikacijama za VN Turske.
U osvrtu na prošlu sezonu, Mick je priznao kako su stvari bile bolje nego što je on očekivao:
“Mislim da je bilo lakše nego što sam očekivao, da budem iskren. Opet, nije bilo tog pritiska da razmišljate što ćete raditi sljedeće godine.”
“Ako postižete rezultate većinu vremena – imat ćete mjesto za sljedeću godinu. Dakle, sve je na vama, zaista. Ne postoji ništa izvana što bi moglo utjecati na tu odluku, zapravo.”
Mick Schumacher
Iako nije bio u borbi za bodove, Mick smatra da je pritiskanje u utrci ipak bilo od određene koristi.
“Drukčiji je dojam kad se borite za bodove i kad uvijek vozite na začelju. Naravno, ljudi koji poznaju ovaj sport će moći vidjeti što radim.”
“Istovremeno, neki ljudi će me vidjeti kako vozim pri kraju poretka i pitat će se zašto je to tako, s obzirom na to da su vidjeli da sam ranije osvojio prvenstvo. To je malo drukčiji pristup. “
Mick Schumacher
Osim što će ove sezone biti vozač Haasove momčadi, Schumacher će također imati ulogu rezervnog vozača Ferrarija kada Antonio Giovinazzi bude odsutan zbog obveza u Formuli E.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrijeme je za bolji bolid da vidimo kakav je kov !!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šteta što nije bio u Alfi s Kimijem kao mentorom.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko puta si razbio bolid,da se prezivas Giovinazzi bis izletio bio nakon ove sezone ali kad si Sch onda mozes vozit
0
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko puta ga je razbio?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dovoljno da bude na vrhu one tablice o trošku šteta na bolidu.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Većina se slaže da je ta tablica bezveze, jer je Bottas trebao biti na vrhu…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tablica je takva kakva je, ne govori o tome tko je kriv za štetu.
što se tiče micka sam je kriv za štetu u/na: imoli, monacu, paul ricardu, hungaroringu, jeddahu.
u meksiku je bila gužva nakon starta ali i tu ima dobar dio krivice.
tako da je zasluženo na vrhu.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes team … netrpeljivost prema nekom jer je schumacher i sin slavnog oca ? MS je razbija bolid onoliko puta koliko i leclerc dok je vozija sauber . po tebi i CL je treba” izletit” iz F 1 ali vidi vraga … umisto “izljetanja” je doveden u ferrari ;) grosjean je posli nekih krševa u 2009. ima “pauzu” no usprkos toj “odjeb*nici” se vratija u F 1 2012. i vozija još 8 sezona . a nije “nosija” prezime schumacher ;) 2011. je i LH radija poprilično sra*a navodno zbog problema sa ocem ( kojem je “otkaza” menađerstvo ) i sa nicole scherzinger . malo je falilo da vozači ne održe “sastanak” na kojem bi raspravljali o vožnjama/postupcima lewisa na stazama . je li treba i on tada “izletit” iz F 1 ? btw , za razliku od MS kojem je 2020. bila prva LH je 2011. bila 4. sezona u F 1 . je li i sergio treba dobit “otpusnicu” kad je prelaskom u McL pokaza agresivnost i opasnost na nekim trkama . kimi posli incidenta pereza u MC je izjavija “Možda bi ga netko trebao udariti šakom u lice.” pa i giovinazzi kojeg spominješ ima je na početku nekoliko “dobrih” krševa no ipak se posli 2017. u 2019. vratija u F 1 , a nije schumacher . “šteta” šta je MS osvojia titule u F 3 i F 2 jer u suprotnom bi ga se moglo još žešće omalovažavat , negirat jer je eto schumacher ….. sin oca kojeg i danas mnogi ne vole .
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, nisam bas pratio sta i kako vozi kroz sezonu tako da bas i ne mogu dat neki sud… Nije me toliko zanimao da pratim sta radi u jednom Haasu, vjerojatno ima ljudi koji su pratili sta se dogadja pa mogu vise rec.
I dalje nemam ocekivanja za ovog momka ali se nadam da ce bit u nekoj borbi za bodove i da ce nas tu vise vidjet sta,kako i koliko moze..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni osobno ne smeta Sch. ni otac mi njegov nije smetao jer smatram da je jedan među 3 najbolja vozaca ikad i postujem ga a Hamza medu 5,ali mali mi trenutno nit smrdi nit mirise.Mozda ce osvojit 5,6 naslova,mozda 1,mozda nista,sve ovisi dali ce imat srece i sjest u pravi bolid kao neki vozaci.
0
3