Izdvojeno

Mercedes i Red Bull traže povećanje budžeta zbog sprint vikenda; Zak Brown: To su samo izgovori

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Poznato je kako se u sezoni 2022. budžet za sve momčadi spušta za 5 milijuna dolara, sa 145 na 140 milijuna dolara, no ima momčadi koje se i dalje protive tome, te pokušavaju osigurati svaki mogući dolar viška.

Riječ je o dva konstruktorska rivala – Mercedesu i Red Bullu, koji zahtijevaju povećanje od 5 milijuna dolara, kako bi mogli pokriti troškove ovosezonskih sprint kvalifikacija.

Direktor McLarena, Zak Brown, usprotivio se ideji povećanja budžeta samo zbog tih šest kvalifikacijskih sprintova. U svom predsezonskom intervjuu za McLarenovu stranicu, izjavio je:

“Neke momčadi još uvijek traže izgovore za povećanje limita troškova kako bi osvajali prvenstva svojim čekovnim knjižicama. Ovo trenutno lobiranje određenih momčadi za povećanje limita troškova za štetu u sprint utrkama je kontinuirani primjer toga.”

Osvrnuo se na prošlu sezonu te izrazio svoje mišljenje o tome koliko sprint kvalifikacije doprinose Formuli 1:

“Inicijativa Formule 1 za uvođenje subotnjih sprint utrka privukla je nove gledatelje i podigla je profil sporta kako bi proširio svoj broj obožavatelja diljem svijeta.”

“Međutim, ove momčadi i dalje zahtijevaju podizanje limita troškova za neumjerenu količinu novaca, unatoč očitim dokazima kako je jako malo štete nastalo za vrijeme tih utrka prošle godine, u tanko zastrtim pokušajima sprečavanja da njihova konkurentska prednost erodira.”

Zak Brown

Kasnije je nadodao kako ova rasprava može utjecati na to hoće li se sprint kvalifikacije uopće održati u 2022. ili ne. Momčadi su dobile ponudu od 500 tisuća dolara bonusa za sprint kvalifikacije, što je puno manje od očekivanja nekih od njih.

U 2022. godini Formula 1 planira održati 6 sprint kvalifikacija. Još nije poznato u sklopu kojih GP vikenda bi se trebale održati.

Komentiraj

14 komentara

  1. Zak nemoj da se ugrizes za jezik, kad ti Lando i Daniel budu imali sudara s drugima u sprintu, a jos veci problemi ako budete konkurentni! 3



    9

    1
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ne treba im dati ni veniga više. Zak je u pravu. Možda i napuste F1 za koju godinu što im ne daju trošiti.



    5

    2
  3. McLaren je protivi, ista ona momčad čiji je Ron Dennis svojedobno izjavio da je F1 elitni sport i da ako nemaš dovoljno novaca ni ne trebao biti u njemu.
    Kako se stvari mijenjaju i što ti je karma.



    12

    0
    • ta izjava mi zvuči puno više kao berniejeva nego ronova.



      3

      1
      • “„!f I’m getting into this kitchen I’ve got to be able to take the heat. If you can’t, get out. This is an expensive, highly financed, highly technical business and you are not going to do it with a tenth of the budget of a top team. And if you try to and then start whinging, then you shouldn’t have come into it in the first place.””
        Ovo je onako na brzinu – pronać ću ti kasnije još izjava.



        2

        0
        • If you cannot afford to be in F1, don’t be in F1. There are lots of other categories that you can go motor racing in.

          “It has been that way from the very, very beginning. For years Ferrari dominated F1 because they had more money.

          “Things change. Suddenly they were faced with manufacturers who had equal amount of money.”



          2

          0
        • zahvaljujem, i više nego dovoljno.



          1

          0
  4. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Sve te rasprave su pomalo licemjerne.
    Stvarne činjenice:
    – Dobro potkoženi timovi (Merc, RB, Ferrari) teško pokrivaju svoje redovne troškove sa ograničenim budžetom i iskorištavaju svaku priliku da dobiju koji ekstra dolar. Razumljivo.
    – Svi drugi timovi imaju budžet takav kakav je, bez obzira na ograničenja, bore se da nema ni slučajno nekakvih ekstra dolara jer to ide direktno u korist bogatim timovima. Isto razumljivo.
    – Ekstra sprint kvalifikacije ipak koštaju, pogotovo ako se dogodi kakav izlet van staze. Pet miliona? Teško.

    Kako bi rekli, ne laje pas zbog sela…
    Ono što je novo (i pomalo tužno), je pozicioniranje McLarena među “siromašnim” timovima. Kao što veli Blackhawk, još nedavno, a pogotovo u doba Ron Denissa, oni bi bili najglasniji za povećanje budžeta. Moram priznati da mi je to glavna novost u ovoj vijesti.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni