Ferrari je na svojoj stazi u Fioranu planirao odraditi četverodnevni test s prošlogodišnjim bolidom SF21, no u posljednji tren odlučili su koristiti bolid iz 2018. jer nisu sigurni smiju li koristiti lanjski bolid.
Na Ferrarijevoj testnoj stazi okupili su se njihovi redovni vozači Carlos Sainz i Charles Leclerc te test vozač Robert Švarcman, a svrha testa je priprema vozača za novu sezonu – takav test organiziran i je prošle godine u ovo vrijeme, a tada su osim redovnih vozača vozili i svi juniori talijanske momčadi.
Plan je bio koristiti prošlogodišnji bolid, no problem je nastao zbog nejasnoće oko pravila.
“Testni program koji je Scuderia Ferrari trebala započeti danas na stazi u Fioranu izmijenjen je jutros”, stoji u priopćenju Ferrarija.
“Čekajući informacije od FIA-je o primjeni definicije ‘testiranja prijašnjih bolida’ u 2022., koja utvrđuje koji bolid se smije koristiti u ovakvom tipu testa – odlučeno je da će SF71H iz 2018. biti korišten.”
“Detaljniji program bit će objavljen kasnije.”
Iako inače privatna testiranja smiju biti odrađena samo s minimalno dvije godine starim bolidima, momčadi su očekivale kako će im biti dozvoljeno koristiti i bolide iz 2021., s obzirom na veliku promjenu pravilnika koja umanjuje značaj informacija prikupljenih s tim bolidima. Međutim, sportski pravilnik za 2022. još uvijek nije objavljen, stoga ne postoji jasnoća oko testiranja lanjskih bolida.
I druga talijanska momčad odlučila se za privatni test – Pierre Gasly danas je vozio AlphaTauri AT01 iz 2020. po Imoli.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro je FIA pocela godinu, mozda do pocetka sezone objave pravilnik. Ili cekaju 18.2. pa da vide kakav pravilnik treba biti…
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objavit ce 17.2. da nitko ne skuzi
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji razlika između sportskog i tehničkog. Ono što je bitno za razvoj novih bolida je tehnički, što se tiče sportskog, da ga objave i 7 dana prije prve utrke neće pogriješiti. Btw mislim da je još uvijek aktivan sportski pravilnik od prošle godine, budući da sezona 2022. još nije počela.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znam da postoji razlika i znam da različite stvari definiraju.
ali svejedno, za vrh oktanskog sporta – neozbiljno. ne vjerujem da je Ferrari jedini koji bi testirao s bolidima, samo što je evo za njih izašla vijest.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo FIA. Tako se pišu pravila.
Po broju rupa preuzeli primat od švicarskih sireva.
LP
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo jedna mala gramatička opaska, Lovro nemoj mi zamjerit. Robert Mikhailovich Shwartzman (Ruski: Ро́берт Миха́йлович Шва́рцман). Sajt ima prefiks .hr, a ne .ba ili .rs.. pa bi bilo poželjno da strana imena ne prekrštavamo po Vuku, barem ne na vijestima.. iako osobno to često radim na forumu, jer sam ljen pamtiti, te mi je važniji kontekst rasprave.
Što se tiče teme, osobno nekužim čemu smisao “testiranja” nečega što se neće koristiti u narednim sezonama. Niti mogu staviti sličan dio na bolid, niti 18″ gume, niti mašinu, te im je koncept bolida iz 2022 radikalno promjenjen. Čemu testirati nešto ako nemaš koleracije sa tehničkim pravilnikom za sljedeću sezonu? Čak su skresali model u aero tunelu na 60% od stvarne večićine, broj sati tunela ovisno o poziciji u prošlom prvenstvu, broj sati na CMD virtualnim simulacijma.
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne kontam nekad ljude. Jel ti stvarno misliš da ako je FIA rekla 11 sati CFD animacija, 3 sata tunela molim lijepo da netko može kontrolirati momčati koliko će stvarno visiti po programima ili u tunelima pa čak i na privatnoj stazi? Ja eto neko će prijavit Ferrari taman da testiraju bolid i tijekom sezone na Fioranu a koamoli da koriste programe za animacije i CFD modele i svoj in house wind tunel…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema to veze s Vukom nego s hrvatskim pravopisom koji kaže da je Švarcman ispravno.
https://pravopis.hr/pravilo/pisanje-imena/47/
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Shwartzman sigurno nije rusko prezime, od kog da je uzeo, čak mislim da je tata ili netko negdje u jednom trenutku krivo upisao u knjige rođenih (orginalno je Schwartzman) i tako je ostalo. Nagađam pošto i sam imam u familiji koji su napravili istu grešku (ć u č). Stoga sumnjam da bi se treblo pisati sa Š. Moj prijatelj se preziva Dietz, i prezime koje je već pokoljenjima u Hrvatskoj u njegovoj obitelji i još uvijek se ne preziva Dic. Rusija kao i Srbija i Bosna vjerovatno mjenjaju posuđenim prezimenima u jednostavniju morfološku formu tako da ste vjerovatno u pravu, ako mu tako piše u njegovim dokumentima. No meni je nekako ljepše da prezime bude orginalno pisano kao u onom govornom području gdje je nastalo.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Schwartzman u originalu nego Шва́рцман. A to gdje je nastalo je neka druga priča onda… 🙂
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se radi o gramatici, Lovro je apsolutno u pravu.
I sam si napisao kako se Robertovo ime piše u originalu na ćirilici. U hrvatskoj se po pravilu za prijevod ćirilice u latinicu koristi transliteracija. To je postupak zamjene znakova jednoga pismovnog sustava znakovima drugoga pismovnog sustava po načelu »slovo za slovo«. Taj postupak nije uvijek savršen, jer hrvatska latinica nema sve znakove kao ruska ćirilica, ali postoji službena tablica za transliteraciju ruske ćirilice, pa se po njoj vrši zamjena znakova. Dakle, po hrvatskom pravopisu je Robert Mihajlovič Švarcman.
Po tebi bi umjesto hrvatske transliteracije trebali koristiti englesku. Zašto je engleska bolja? Zašto onda ne njemačku ili francusku? Zato što je engleska trendi? Dosad već znamo da se po pravilu hrvatske transliteracije u hrvatskom npr. piše Gorbačov, a ne Gorbatchev , Dostojevski a ne Dostoevsky, itd.
Čisto za potpunu informaciju, za isto pismo (latinicu) se u hrvatskom ne provodi transliteracija, tj. ne piše se “po Vuku”, nego se koristi original. Za pismo koje nema sustav »slovo za slovo« (kineski, japanski…) koristi se sustav transkripcije, ali to je već druga priča…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BTW, ista stvar je i sa bosanskim jezikom.
Pike se piše Piquet.
Švarcman (ako je Rus, kao u ovom slučaju) se piše Švarcman.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ima onih likova koji u konverzaciji na društvenim mrežama pišu schupak mjesto šupak. Imam jednog poznanika za kojeg znam da ima hr-bosansku tipkovnicu a često piše tako. Na moj upit zašto, kaže… “Pa to je sad fora”😀
Što se tiče testiranja, uvijek se ima nešto testirati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žele vozače, mehaničare i inženjere vratiti na radnu temperaturu i onda kad dođu u Barcu da su vec u 5. brzini. Zasto? Zato jer mogu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bolje tako nego da uđu u sezonu odmah s kaznom :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
no, no mikey, that is so wrooong
0
0