Izdvojeno

Hamilton kaže da mu je Bottas bio najbolji timski kolega; Rosberg: Što sam mu ja skrivio?

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Rosberg je komentirao izjavu Lewisa Hamiltona koji je Valtterija Bottasa proglasio svojim najboljim timskim kolegom. Svjetski prvak iz 2016. godine taj komentar je primio uz osmijeh i rekao:

“To je priličan izraz nepoštovanja – što sam mu ja učinio krivo?”

Nico Rosberg

U nastavku, Rosberg kaže da je svjestan razlika unutar ekipe dok je on bio s njima i nakon što je došao Bottas:

“To je bilo potpuno drukčije dok sam ja bio tamo. Valtteriju idu sve zasluge za to. Jedini način za pobijediti Lewisa bio je da mu uđem u glavu i destabiliziram ga.”

Nico Rosberg

Valtteri Bottas na to kaže:

“Mentalne vježbe meni su beskorisne. Kad prolazim kroz teško razdoblje – najprije se pogledam u ogledalo. Ja nisam Nico Rosberg, ja sam Valtteri i ja znam što je najbolje za mene.”

Valtteri Bottas

Bottas kaže da je uoči prošle sezone znao kako su izuzetno niske šanse da će dobiti višegodišnji ugovor u Mercedesu:

“Prije nego li sam potpisao za Alfu Romeo – Toto je znao da ćemo uskoro morati donijeti odluku. Znao sam da ću isprobati nešto novo ako ne budem mogao dobiti dvogodišnji ili višegodišnji ugovor. Toto je rekao da šanse za to ne postoje, tako da je moja odluka bila jednostavna.”

Valtteri Bottas

Iduće godine timski kolega će mu biti debitant Guanyu Zhou.

“Za mene kao debitanta nema ničeg bolje od takvog timskog kolege u prvoj sezoni. Valtteri mi može pomoći u učenju. On je otvoren vozač koji dijeli informacije i raspravlja sa mnom i s ekipom, što je od velike pomoći. Na kraju krajeva, postoji samo par vozača koji mogu pobijediti Hamiltona u kvalifikacijama, a Valtteri je jedan od njih,” zaključuje Zhou.

Guanyu Zhou

Komentiraj

10 komentara

  1. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Glupost pitas Rosberg!!!Oteo si se kontroli i borio za naslov.



    21

    4
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      da, rosbergov odgovor je bezvezan
      nebih rekao da mu je ušao u glavu, nije rosberg ta osoba
      on je učinio dvije stvari: 1.iskoristio pad luje uzrokovan opuštanjem, te 2.radio na svojim osobnim mentalnim sposobnostima, da zadrži glavu u fokusu kad je lujo počeo pucat iz svih oružja na pisti i izvan, dakle onemogućio je luju da uđe u njegovu glavu, barem onoliko koliko je dovoljno da zadrži prednost i postane prvakom, jer je vidljiva bila nervoza na kraju

      NR često ima neke naivne i blesave komentare, ali je lik dobričina..



      3

      0
  2. “To je priličan izraz nepoštovanja – što sam mu ja učinio krivo?”

    Kakve primadone…

    Meni je Lewisov najbolji timski kolega Alonso 😊



    15

    1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Ne znam jesam li krivo razumio, ali čini mi se da je na engleskim siteovima to prenešeno kao da je rekao u šali i zafrkanciji. Naravno, u svakoj šali je pola istine…

      Iako, čini mi se da Lewis još s njim baš ne priča otkad je uzeo prvenstvo.

      Alonso kao najbolji kolega je odlično. 👍👍



      6

      0
      • Nisam bas na to ciljao..

        Mislim da uvijek imas opciju ostat profesionalan kada odgovaras na nesto nevezano za to kakav je Lewis po tom pitanju..

        Nico je ovdje isao na nesto drugo..


        0

        4
        • Pa dobro u cemu je problem da je “sir”a nazvao primadonom? Prima donna je doslovan prijevod a u narodu sinonim za nekog ko misli da triba bit uvijek naprijed…s obzirom da je nico sluzbeno bio 2016 “naprijed” , a i u jos mnogo situacija stavljao nos tamo gdje primadona strca parfem, a valterri 2.0 je bio…pa dobro znamo svi, da se ne ponavljam



          6

          0
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Nico, nemoj biti Britney!



    3

    2
  4. Haha, naravno kad ga je najlakše poderao.



    9

    0
  5. Na prvu su mi Bottasove riječi “zamirisale” na Barrichellovu zakašnjelu hrabrost, a kad razmislim ipak više vuku na pelene. Nisam sklon pokupiti tu priču da je mogao ostati u Mercedesu. Nekako mislim da bi Bottas prihvatio i ugovor na pola sezone, da je ponuđeno. Na to me posebno vuče Bottasove ponašanje kada je konačno dobio odluku da neće voziti da se durio na Mercedes i Lewisa. Kasnije se Hamilton trudio da ga osokoli kako bi ima dodatne koristi od VB do kraja sezone.
    https://www.youtube.com/watch?v=bKsJi7noAHI



    3

    0
  6. Nico pa pomeo si ga ,pobjedio !!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni