Izdvojeno

Wolff objasnio kako je moguće da je Red Bull razvijao bolid duže, a Mercedes je svejedno bio brži u drugoj polovici sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok je cijeli svijet pratio kako će se odviti bitka za naslov između Verstappena i Hamiltona, iza njihovih bolida je stajalo stotine ljudi koji su marljivo radili na razvoju i shvaćanju alata kojeg imaju. I dok je Red Bull duže radio na razvoju, ipak je bilo vidljivo kako je sezona odmicala da se sve češće javljaju situacije da su vidno sporiji od Mercedesa.

Kako je to moguće, objasnio je Toto Wolff:

“Mi smo bolje shvatili naš bolid. Naš setup je bio bolji i manje smo trošili gume. To se vidjelo i u rezultatima utrke. Konkretno, u Austinu smo shvatili što smo radili krivo, a onda i u Brazilu.”

Zanimljivo, Mercedes nije potrošio razvojne tokene koje su imali na raspolaganju za svoj W12:

“Uopće ga nismo koristili. Htjeli smo napraviti novi nos, ali smo zbog ograničenja budžeta naše resurse preusmjerili drugdje.”

Neobično je bilo primijetiti koliko je bilo problema s pogonskim jedinicama u drugom dijelu sezone, pogotovo na bolidu Valtterija Bottasa:

“Nismo izgubili naslov zbog motora, ali je istina da smo imali problema na tom polju po prvi put u prošlih osam godina. Najprije je problem bio u komponenti koja bila rezultat loše proizvodnje. Nakon toga se stvorio niz problema u kojima je motor s kilometrima gubio više snage nego što je to prije bio slučaj.”

Komentiraj

17 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Potkrao se tipfeler u 1. rečenici, njihov bi trebao biti njihovih



    2

    0
  2. Misljenja sam da su htjeli ponoviti 2017/2018 di odjednom Hamilton svojim sposobnostima ubrzava bolid za minimalno 0.7 sek po krugu i izdominira do kraja sezone…ali Red bull nije Ferrari i nisu pokleknuli i dalje rezultat znamo…
    Tu se Merc malo zeznuo s racunicom…



    26

    10
  3. Ja ovom liku ne vjerujem ni kada kaže da je 2+2=4 :mrgreen:



    35

    7
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kod njega sam zapamtio vecinu toga sto kaze bude suprotno kasnije.Nebi se iznenadio da imaju raketu od bolidu za 2022 god.



    12

    2
  5. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    u biti cijelu sezonu imaju brzi bolid ili?



    9

    4
  6. Evo ga opet !?!
    Otkriti ću vam jednu tajnu ,Max će opet biti svjetski prvak !!!
    Pogodio sam prošle a ove sam još sigurniji
    Ne,neće vam pomoći pritisak koji radite ,Max će vas pomesti
    Dao Bog da svi ostanemo živi i zdravi ,ali tako će biti jer je Max bolji vozač !!!



    10

    8

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni