Izdvojeno

Steiner objasnio zašto očekuje povratak Haasa u sredinu poretka

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Gunther Steiner je uvjeren da se njegova momčad može vratiti u sredinu poretka u nadolazećoj sezoni, a za svoje tvrdnje ima o teoriju:

“To je potpuno nova era, kako s tehničke tako i s poslovne strane.”

“Ovo je prvi put da će ograničenje budžeta imati učinak. Prošle godine smo ga imali, ali je bila prijelazna godina pa je tu bilo svega i svačega. No, ove godine ćemo prvi put imati bolid koji je dizajniran pod ograničenim budžetom i mislim da ćemo općenito imati grid koji je puno zgusnutiji.”

Steiner i dalje smatra da će u početku velike ekipe imati prednost, ali bi to s vremenom trebalo biti anulirano.

“Kroz dvije ili tri godine – svi bi morali moći postići solidan rezultat. To će sport učiniti zanimljivijim i, nadam se da iz Mercedesa ne čitaju ovo, da neće biti duge dominacije jedne ekipe. To je najbolja stvar za sport.”

Što se tiče forme Haasa, kaže da ne vidi zašto se ne bi ponovila situacija iz 2018. godine kad su bili peti u poretku:

“Prije tri godine mi smo niotkud, bez ograničenja budžeta, završili na petom mjestu u poretku. Zašto se to ne bi ponovilo? Rekao bih da su ekipe sad bliže nego tada. Nema nikog da toliko zaostaje. Naravno, taj princip vrijedi za sve druge ekipe. Morate obaviti dobar posao, ali lakše je reći nego učiniti.”

“Mi smo uvijek radili s budžetom koji je otprilike u tom rangu. Za nas ovo nije nikakva novost. Mi smo tako funkcionirali od početka.”

“Možemo biti u sredini poretka. Ne mogu dati konkretna predviđanja, ali mogu reći da sam oprezno optimističan. Ne zato što smo tako dobri nego jer će promjena pravila to omogućiti. Puno ekipa može biti u sredini poretka, a sve to može biti neizvjesnije i možemo biti dio toga.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Prema nedavnoj anketi 37 članova portala je optimističnije od Steinera i misli da će se Hass boriti za naslov. Po meni moguće samo ako Ferrari ‘ubode’ neki trik pa da se bore Haas i Ferrari. Kao što netko reče, i ja sam blago pesimističan oko Haasa.



    7

    0
    • Njih je prije par godina vukao Ferrari. Kada je pao Ferrari pali su i oni a uz to prošle godine na bolidu nisu radili ništa. Nije nemoguće da budu u sredini poretka ako Ferrari odradi dobar posao kao 17 ili 18. Nije javna tajna da su kupovali sve i svašta od njih. Lanjska sezona bi bila svakome teška da nisu na bolidu radili ama baš ništa tako da to ne smatram realnom slikom Hassa. U svakom slučaju mislim da neće biti uvjerljivo zadnji.



      7

      0
  2. Nadam se da ce se MiniSchumi boriti s Williamsima i Alficama redovito i da će usput osvojit pokoji bod.



    8

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni