Izdvojeno

Albon: Sada znam što radim i što želim

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon godinu dana pauze od utrkivanja, Alexander Albon se vraća u Formulu 1 kao vozač Williamsa.

Mladi Tajlanđanin kaže kako je bolje pripremljen nego što je bio kada je stigao u Red Bull. Dok pojedinci smatraju da je Albon prerano premješten iz bivše momčadi Toro Rosso u momčad Red Bulla, o povratku u svijet Formule sam Albon kaže:

“Sjajno je vratiti se. Bit će to moja treća godina u Formuli 1, ali osjećam se kao da sam stekao puno iskustva tijekom ovog vremena. Nisam debitant koji ulazi u to, sada znam što radim i što želim.”

“Super je moći raditi s ovom momčadi koja će me slušati, slušat ćemo jedni druge i pokušati izvući maksimum iz ovog bolida.”

“Bilo je vrlo uzbudljivo upoznati s kim ću raditi i tko će izraditi moj bolid. Riječ je o veoma međunarodnoj momčadi i ima puno imena koja mi još nisu u glavi, ali to će nadoći!”

“Osim toga, upoznao sam svoju stranu garaže u smislu inženjeringa i kroz rad na simulatoru naučili smo kako radimo svoj posao – što funkcionira za mene, što funkcionira za ekipu.”

“Ovdje još uvijek ima puno ljudi, od marketinga, strojarnice do računovodstva, to je veliki tim. Vidio sam puno novih lica i nisam baš siguran da ću zapamtiti svačija imena, ali bilo je lijepo sve upoznati. Usred sela je! Tako da se moram naviknuti na to.”

“To je stvarno lijepo mjesto, sve je više-manje izgrađeno pod jednim krovom i možete reći da je sve prilično blizu i kao posljedica toga, osjećam da se svi ovdje poznaju što je stvarno lijepo vidjeti. Svi su jako ljubazni i dobro sam se proveo.”

Albonu će iduće godine timski kolega biti Nicholas Latifi.

Komentiraj

14 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Vozač bez karaktera i muda, nažalost takvih svake godine ima sve vise



    9

    6
  2. simpa lik, ali mislim da nema ono nešto. Koliko je drugu polovicu 2019. ok odradio kad je prešao u RBR, toliko je 2020. bio loš. mislim da će se vozikat u Williamsu par sezona i da će to biti to od njega. Ne vidim ga nazad u RBR-u s obzirom da dolaze Hauger i Lawson, eventualno ga možda netko negdje uzme kao drugog vozača, iako sumnjam.



    4

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      rb je vec dokazao sa perezom da mi obicni nemamo nikakve veze sa vezom… osim nagadjanja.



      3

      1
      • pa nije baš teško bilo pogoditi da je perez na radaru red bulla…opekli su se sa eksperimentima tipa albon, kvyat, manje koštaju a puno manje bodova donose…perez je idealan lik za njih, rekao bi i bolji nego bottas u mercu



        2

        0
        • manualgearboxfan….malo je teško bilo pretpostavit koliko je sergio bija na radaru RB jer nije baš sve išlo glatko kod prelaska/dolaska . isto tako mislim da ni sa kvyatom ili albonom nije bilo eksperimentiranje . samo … pitanje je bilo šta su u RB očekivali od njih . npr ricciardo je “slavljen” ( bar kod fanova ) kad je dolaskom u RB 2014. “skinija” seba ali niko nije “slavija” kvyata koji je dolaskom u RB “skinija” DR 2015.
          albon je posli samo 12 trka u karijeri doveden u RB . dolaskom je ima 16 osvojenih bodova za TR . u 9 trka za RB albon je osvojia 76 bodova = 8,4 boda po trci ( prosjek ) , max npr 10,8 . s obzirom na albonovo “iskustvo” od 12 trka do belgije i maxove 93 trke u istom razdoblju + ekstra talent maxa mislim da je AA odradija odlično dani mu zadatak . ni 2020. po meni albon nije odradija lošu sezonu jer završija je sa istim brojem bodova ka npr sainz , a ostavija iza sebe leclerca , norrisa , gaslya koje se smatra jako talentiranima . btw , navedeni su gledajući kroz odvožene trke bili iskusniji od albona .
          sa tako malo trka “u nogama” ( 21 trka do kraja 2019.) AA je 2020. prosječno osvaja 6,2 boda po trci , a 2021. neuporedivo iskusniji perez ( 191 trka do kraja 2020. ) je 2021. osvaja 8,6 bodova po trci šta po meni i nije neka razlika tim više šta je RB 2021. bija ipak konkurentniji bolid MB . konkurentnost RB pokazuju i komparacije rezultata maxa 2020. i 2021. 2020. je max ima 2 pobjede i 214 bodova , a lani 9 pobjeda i 395,5 bodova tj 181,5 boda više nego 2020. 1 PP 2020. i 10 PP u 2021. interesantan je i podatak da je 2020. neiskusni AA zaosta iza maxa 109 , a iskusni perez lani 205,5 bodova pa ispada da je AA bodovno bija bliži maxu od sergia iako je albon 2020. završija na 7. , a SP 2021. na 4. mistu ;) konstruktorski plasman donosi novčiće ekipi pa i tu “idealani” perez nije uradija pomak za tim jer i sa AA 2020. i SP 2021. RB je sezonu završija na 2. mistu iza MB



          2

          3
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          avalon, drug, sva ti ta statistika pada u vodu, kada samo uzmeš jednu činjenicu u obzir. A to je, ko je šta vozio…



          3

          0
        • @Avalon pises non stop o brojevima a nije ti velika razlika izmedju 6,2 i 8,6🙈 nije velika samo 38% 👍👌



          4

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Ovisi, ako je greška ili rasipanje 50% onda i nije velika razlika, a ako je 5% onda je.
          Postoji mala glupost/laž, velika glupost/laž i postoji statistika.


          0

          0
        • Pastor… naravno , namjerno sam “zaboravija” šta je AA vozija tj RB koji je i 2020. bija gotovo ravnopravan MB zar ne Pastore ? to se najbolje može vidit iz činjenice da je max za LH zaosta sitna 133 boda . nevažna je i činjenica da ja od 21 vozača jedino latifi bija neiskusniji po broju odvoženih GP – a od albona . ali iskustvo pa time i prilagodba nisu važni zar ne ? pokazatelj ricciardo koji se gotovo cilu sezonu nije moga “sastat” sa bolidom iako iza sebe ima 10 sezona . puno neiskusniji norris i ISTOM bolidu ga je ostavija za 45 bodova . perez sa 10 sezona iza sebe 2021. je vizija “toplo – hladno” i usprkos neuporedivo više iskustva od AA na kraju bodovno ima veći zaostatak za maxom nego neiskusni albon 2020. a valjda je i sergio vozija RB koji je lani bija bliže po konkurentnosti MB nego albonov RB iz 2020. i u tako konkurentnom RB sergio je za stalno omalovažavanim bottasom zaosta 36 bodova . sergio je u tako konkurentnom RB 2021. završija 4. isto ka i 2020. kad je vozija za RP ;) toliko o tome ko je šta vozija i utječe li iskustvo koje tebi/vama nije važno na rezultate .


          0

          0
        • Bubasvaba .. vidim da si kod svoje umne opservacije uzeja u obzir i broj odvoženig GP – a pereza i albona . perez je odvozija 9 X više trka od AA pa uzevši to u obzir ( jer meni je iskustvo važan segment , tebi izgleda nije ) 6,2 i 8,6 bodova prosječno po trci i nije velika razlika . da je obrnuto to bi bila katastrofa za pereza . isto ka šta je za ricciarda katastrofa da norris sa gotovo 5 X manje “odrađenih” trka prosječno osvaja 7,3 , a iskusni ricciardo 5,2 boda u 2021. od sergia se valjda očekivalo da za razliku od albona “pritisne” maxa , a zapravo je na kraju sezone ima bodovno veći zaostatak za maxom od neiskusnog albona 2020. btw , da ga u austriji te 2020. LH nije “kresnija” vjerovatno bi AA sezonu završija ka 4. , a ne 7. čime bi ostvarija ( usprkos svom neiskustvu ) identičan plasman ka šta ga je lani ostvarija puno iskusniji perez . naravno , za tebe nije važna ni konkurentnost RB u odnosu na MB u sezoni 2020. i 2021. jer 2020. max je zaosta za LH/MB 133 boda , a lani je max sa RB osvojia titulu . uostalom , a s obzirom da si pokaza vještinu u komparaciji sa tih 38 % evo ti jedan podatak vezan uz osvajanje bodova po sezoni s obzirom na broj odvoženih GP – a … AA je u 38 trka po trci osvaja prosječno 5,2 , a perez u 213 GP – a 4,2 boda = AA je osvaja
          po trci 25 % više bodova od SP u prosjeku karijere ;) btw i onih 38 % koje navodiš u korist SP mi se čini malko krivo mada je s obzirom na iskustvo među spomenutim vozačima za mene irelevantno


          0

          0
    • Ako ce netko dolazit,to ce bit Gasly ili Alonso 😂😂


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni