Izdvojeno

Grosjean: Ja sam bio više “za Lewisa”, ali Masi je dobro odlučio

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Romain Grosjean vjeruje da je odluka Michaela Masija da nastavi utrku u Abu Dhabiju jedan krug prije kraja bila – ispravna. Bivšeg F1 i trenutnog IndyCar vozača su novinari pitali za mišljenje, pa je rekao:

“Svidjelo mi se. Bilo je uzbudljivo. Mislim, srce mi je lupalo kao ludo.”

“Možete to gledati na različite načine. Bilo bi čudno da nije pustio te bolide između Lewisa i Maxa da se vrate u isti krug.”

“S druge strane, za Lewisa to definitivno nije bila dobra odluka. Ali, kao TV gledatelj, kao navijač, za sport – Michael Masi je donio pravu odluku.”

“Ne vjerujem da bi bilo lijepo završiti prvenstvo iza sigurnosnog automobila. Ne bi bilo lijepo da je između prvoplasiranog i drugoplasiranog nekoliko bolida koji zaostaju za cijeli krug. Ja sam bio više na Lewisovoj strani nego na Maxovoj, tako da sam reagirao: ‘Joj, Lewis je izgubio!’ Mercedes je odradio sjajan posao u zadnjem dijelu sezone, ali mislim da je bilo jako cool što su se njih dvojica mogli boriti.”

Grosjean kaže da je Hamilton zaslužio naslov gledajući posljednju utrku, ali isto tako misli da je Verstappen kroz cijelu sezonu pokazao da je zaslužio naslov.

“Mislim da je krivo misliti da se prvenstvo odlučuje u jednom krugu. Tu su 22 utrke.”

“Ako pogledamo cijelu sezonu – Max je imao peh u Bakuu, Bottas ga je izbacio u Mađarskoj, a tu je i utrka u Silverstoneu. Prema tome, ako pogledamo koliko je bodova tu izgubio ne nužno svojom krivicom – on je taj koji više zaslužuje naslov. U Abu Dhabiju je Lewis više zaslužio naslov, nije imao sreće u tom jednom krugu. No, kao ljubitelj utrkivanja, ja sam obožavao gledati taj posljednji krug.”

Komentiraj

14 komentara

  1. A ako ćemo mu gledati cijelu karijeru nije zaslužio niti 3 naslova.



    27

    29
  2. Pravedno prica covek najgluplja stvar bi bila da se ovakva sezona zavrsi iza SC. Hamilton je mogao da menja gume i uradi isto sto i Max ali isli su na rizik mislili su da nece biti trkanja vise i pogresili.



    13

    5
  3. Grosjean kaže da je navijao za Hamiltona jer se još nada onom obećanju da će malo provozati njihov bolid.



    10

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni