Izdvojeno

Ralf Schumacher: Mercedes bi trebao ciljati na Vettela kao zamjenu za Hamiltona

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Od kako je završila VN Abu Dhabija Lewis Hamilton nije dao niti jednu izjavu za medije. Njegova šutnja traje i dalje, a mnogi portali prenose kako se možda odlučio i povući iz svijeta Formule 1 s obzirom na kontroverzan završetak svjetskog prvenstva protekle sezone.

Bivši vozač Formule 1 Ralf Schumacher ne isključuje mogućnost da se Hamilton ove sezone povuče, iako ima zaključen ugovor s Mercedesom do 2023. godine. U slučaju da se takav scenarij dogodi, kao potencijalnu zamjenu vidi Sebastiana Vettela.

“Iskustvo koje Sebastian ima, brzina koju ima, to je i dalje tu.”

“I iznad svega, zna kako se snalaziti u automobilu Mercedesa – i s motorom. I mislim da je koncept Aston Martina također vrlo blizak.”

Ralf Scumacher

Ralf smatra da bi Sebastian prihvatio priliku, pogotovo nakon odlaska Otmara Szafnauera koji je bio Vettelov bliski suradnik. No, iako ne isključuje Lewisov odlazak, kaže kako tu stvar još nije gotova.

“To bi bila mogućnost, pogotovo jer se sada u Aston Martinu dogodila i kadrovska promjena koja možda nije baš idealna za Sebastiana.”

“Mislim da su on i Otmar Szafnauer bili dobar tim.”

Kad bi on imao priliku ući u ovu momčad, naravno, iskoristio bi je sto posto jer bolja prilika da se ponovno utrkuje – to je ono što Sebastian želi.”

“Želi pobjeđivati ​​u utrkama, i to je pokazao.”

“Lewis Hamilton nije otišao, a Toto Wolff ima neke druge talente u rukavu.”

Ralf Schumacher

Komentiraj

16 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Lol 😂

    I onda da mu još dovedu Alonsa za kolegu, umjesto prevare Russella 🙃



    19

    3
  2. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ako i dođe do Hamiltonovog odlaska, a u to ne vjerujem(ova njegova šutnja je dijelom njegov šok i razočaranje, što je razumljivo, a dijelom nekakav pritajeni pritisak i stvaranje drame), onda će Mercedes posegnuti za Oconom(onda u tom slučaju će najviše profitirati Piastri) ili De Vriesom, jer će Russell biti tretiran kao no1. vozač. No smatram da ćemo ipak vidjeti Hamiltona na testiranjiima u Barceloni i Bahrainu te na startu sezone.



    9

    5
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Potajno priželjkujem da se povuče odmah.Ne treba mu ovo nakon svega što je osvojio kao i nama gledateljima.Veću ludost od FIAe sam jedino vidio kada je Senna dsq jer je sijeko šikanu a u biti sudario se s Prostom pa mu oduzeli pobjedu i naslov itd…Još veća ludost bi bila da sad radi šeprtlje Massia potpuno nekompetentnog i izravno odgovornog za gubljenje naslova Hama tj davanja Maxu naprave obrat što je teško za oćekivat.Kako god nema tog čovjeka koji nebi bio utučen i obezvoljen za nastavak ove lakrdije.Nek se u miru povuče opravdano a svijet ide dalje..Ostalima sretno u ovom umjetnom ‘sportskom’ svijetu.



    4

    23
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Da, dobro si to napisao za šikanu, bila je to ludost, samo da li se prije toga kako pišeš sudario ili zabio u njega?
      Bilo mu je najavljeno da ovaj put neće moći proći na silu, zar ne?

      Najveća ludost je što je iduće godine nagrađen naslovom, a ne doživotno diskvalificiran, ili je to možda bio trenutak inspiracije i lucidan potez?

      Ne navijam za Lewisa, ali trebao je biti prvak, fenomenalan je vozač, on već dugo vozi kao Lauda i Prost, puno manje kao Senna, za to je zadužen sada Max dok ne odraste i dođe neko mlađi, tako to ide odavno.



      4

      3
  4. Iskreno ne mora bit ali meni sve ovo para ko da Hamilton ceka predsezonska testiranja i da vidi “gdje” je mercedes… ne znam kako drugacije objasnit ovu situaciju…



    5

    2
  5. Ma svake godine ista priča – hoće li potpisati, hoće li voziti, ide li u mirovinu…. drama queen



    13

    2
  6. U njegovom slučaju medijska tišina je najbolji način privlačenja pažnje…



    8

    1
  7. I da se to dogodi nebi bilo preveliko iznenadenje.
    Ne razumijem zasto neki ovo gledaju kao da bi bio najveci sok u povijesti F1.

    Seb je , vise-manje , u dobrim odnosima sa svim momcadima na gridu pa tako i s Mercedesom.
    I naravno , koliko god ne izgleda tako , Mercedes se i dalje vodi kao njemacka momcad. Njemac u njemackoj momcadi je strasno iznenadenje :D.
    Osobno niti ja ne mislim da ce to dogoditi. Prvo , tesko da ce Hamilton otici iz F1. Drugo , Mercedes vjerojatno ima planove sa vlastitim vozacima.
    Ali ponavljam , Seb u Mercedesu nije smak svijeta.
    Smak svijeta bi bio jedino fanovima Seba koji mrze Mercedes , to bi bilo jako bolno :D.



    11

    0
  8. inace vettel posjeduje ako se nevaram oko10- 20 % dionica AM …… pametnom dosta….
    a wolf 5% …..



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni