Izdvojeno

Mike Krack je novi šef ekipe Aston Martin

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši šef BMW-ovog sektora za motosport, Mike Krack, nova je akvizicija Aston Martina i bit će njihov šef ekipe, odnosno, zamijenit će Otmara Szafnauera koji je dosad obnašao tu ulogu.

Krack je bio zadužen za BMW-ove avanture u Formuli E, GT i IMSA programima, a prije toga je radio za Porsche. U Formuli 1 je bio više od deset godina u ekipi BMW-Sauber.

“Velika je čast biti šef ekipe Aston Martin Cognizant. Jako sam zahvalan Lawrenceu Strollu i Martinu Whitmarshu što su mi pružili ovako fantastičnu priliku.”

“Aston Martin je jedan od najvećih automobilskih brendova na svijetu, a u Formuli 1 nam je dužnost da opravdamo to povijesno ime, a ja ću to obavljati energično i entuzijastično.”

“Radio sam više od 20 godina u motorsportu, a sa Sebom Vettelom sam surađivao 2006. i 2007. godine dok sam bio inženjer u BMW-Sauberu. On je bio testni vozač. Jako cijenim njegovu brzinu i mogućnosti, a bit će fantastično ponovo surađivati. Lance Stroll je jako brz i talentiran vozač, također. Ima 100 utrka iza sebe i radujem se našoj suradnji.”

“Ekipa iz Silverstonea me je oduvijek impresionirala. Puna je talentiranih ljudi i pravih trkača. Ovdje se cijeni kultura utrkivanja i to je važno za uspjeh u motosportu. Znam da to znaju i moji novi kolege u Aston Martinu. Radit ćemo strašno marljivo. Želimo pobjeđivati i zajedno ćemo u tome uspjeti.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Jackie Stewart
    Kaps Prikaži

    Mike Krack!?! Seriously?

    Sad zamislite TV komentatora kako govori:
    “There’s a terrible smell coming from Aston Martin garage, let’s go down to Mike Crack to find out more about it…”

    Al’ dobro, moglo je i gore…dobro da nije Mike Hunt!



    12

    3
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Samo da se ne slomi pod pritiskom daddy Strolla i završi na cracku.



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni