Izdvojeno

Mike Krack je novi šef ekipe Aston Martin

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši šef BMW-ovog sektora za motosport, Mike Krack, nova je akvizicija Aston Martina i bit će njihov šef ekipe, odnosno, zamijenit će Otmara Szafnauera koji je dosad obnašao tu ulogu.

Krack je bio zadužen za BMW-ove avanture u Formuli E, GT i IMSA programima, a prije toga je radio za Porsche. U Formuli 1 je bio više od deset godina u ekipi BMW-Sauber.

“Velika je čast biti šef ekipe Aston Martin Cognizant. Jako sam zahvalan Lawrenceu Strollu i Martinu Whitmarshu što su mi pružili ovako fantastičnu priliku.”

“Aston Martin je jedan od najvećih automobilskih brendova na svijetu, a u Formuli 1 nam je dužnost da opravdamo to povijesno ime, a ja ću to obavljati energično i entuzijastično.”

“Radio sam više od 20 godina u motorsportu, a sa Sebom Vettelom sam surađivao 2006. i 2007. godine dok sam bio inženjer u BMW-Sauberu. On je bio testni vozač. Jako cijenim njegovu brzinu i mogućnosti, a bit će fantastično ponovo surađivati. Lance Stroll je jako brz i talentiran vozač, također. Ima 100 utrka iza sebe i radujem se našoj suradnji.”

“Ekipa iz Silverstonea me je oduvijek impresionirala. Puna je talentiranih ljudi i pravih trkača. Ovdje se cijeni kultura utrkivanja i to je važno za uspjeh u motosportu. Znam da to znaju i moji novi kolege u Aston Martinu. Radit ćemo strašno marljivo. Želimo pobjeđivati i zajedno ćemo u tome uspjeti.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Jackie Stewart
    Kaps Prikaži

    Mike Krack!?! Seriously?

    Sad zamislite TV komentatora kako govori:
    “There’s a terrible smell coming from Aston Martin garage, let’s go down to Mike Crack to find out more about it…”

    Al’ dobro, moglo je i gore…dobro da nije Mike Hunt!



    12

    3
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Samo da se ne slomi pod pritiskom daddy Strolla i završi na cracku.



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni