Izdvojeno

Mike Krack je novi šef ekipe Aston Martin

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši šef BMW-ovog sektora za motosport, Mike Krack, nova je akvizicija Aston Martina i bit će njihov šef ekipe, odnosno, zamijenit će Otmara Szafnauera koji je dosad obnašao tu ulogu.

Krack je bio zadužen za BMW-ove avanture u Formuli E, GT i IMSA programima, a prije toga je radio za Porsche. U Formuli 1 je bio više od deset godina u ekipi BMW-Sauber.

“Velika je čast biti šef ekipe Aston Martin Cognizant. Jako sam zahvalan Lawrenceu Strollu i Martinu Whitmarshu što su mi pružili ovako fantastičnu priliku.”

“Aston Martin je jedan od najvećih automobilskih brendova na svijetu, a u Formuli 1 nam je dužnost da opravdamo to povijesno ime, a ja ću to obavljati energično i entuzijastično.”

“Radio sam više od 20 godina u motorsportu, a sa Sebom Vettelom sam surađivao 2006. i 2007. godine dok sam bio inženjer u BMW-Sauberu. On je bio testni vozač. Jako cijenim njegovu brzinu i mogućnosti, a bit će fantastično ponovo surađivati. Lance Stroll je jako brz i talentiran vozač, također. Ima 100 utrka iza sebe i radujem se našoj suradnji.”

“Ekipa iz Silverstonea me je oduvijek impresionirala. Puna je talentiranih ljudi i pravih trkača. Ovdje se cijeni kultura utrkivanja i to je važno za uspjeh u motosportu. Znam da to znaju i moji novi kolege u Aston Martinu. Radit ćemo strašno marljivo. Želimo pobjeđivati i zajedno ćemo u tome uspjeti.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Jackie Stewart
    Kaps Prikaži

    Mike Krack!?! Seriously?

    Sad zamislite TV komentatora kako govori:
    “There’s a terrible smell coming from Aston Martin garage, let’s go down to Mike Crack to find out more about it…”

    Al’ dobro, moglo je i gore…dobro da nije Mike Hunt!



    12

    3
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Samo da se ne slomi pod pritiskom daddy Strolla i završi na cracku.



    9

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni