Bivši šef BMW-ovog sektora za motosport, Mike Krack, nova je akvizicija Aston Martina i bit će njihov šef ekipe, odnosno, zamijenit će Otmara Szafnauera koji je dosad obnašao tu ulogu.
Krack je bio zadužen za BMW-ove avanture u Formuli E, GT i IMSA programima, a prije toga je radio za Porsche. U Formuli 1 je bio više od deset godina u ekipi BMW-Sauber.
“Velika je čast biti šef ekipe Aston Martin Cognizant. Jako sam zahvalan Lawrenceu Strollu i Martinu Whitmarshu što su mi pružili ovako fantastičnu priliku.”
“Aston Martin je jedan od najvećih automobilskih brendova na svijetu, a u Formuli 1 nam je dužnost da opravdamo to povijesno ime, a ja ću to obavljati energično i entuzijastično.”
“Radio sam više od 20 godina u motorsportu, a sa Sebom Vettelom sam surađivao 2006. i 2007. godine dok sam bio inženjer u BMW-Sauberu. On je bio testni vozač. Jako cijenim njegovu brzinu i mogućnosti, a bit će fantastično ponovo surađivati. Lance Stroll je jako brz i talentiran vozač, također. Ima 100 utrka iza sebe i radujem se našoj suradnji.”
“Ekipa iz Silverstonea me je oduvijek impresionirala. Puna je talentiranih ljudi i pravih trkača. Ovdje se cijeni kultura utrkivanja i to je važno za uspjeh u motosportu. Znam da to znaju i moji novi kolege u Aston Martinu. Radit ćemo strašno marljivo. Želimo pobjeđivati i zajedno ćemo u tome uspjeti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mike Krack!?! Seriously?
Sad zamislite TV komentatora kako govori:
“There’s a terrible smell coming from Aston Martin garage, let’s go down to Mike Crack to find out more about it…”
Al’ dobro, moglo je i gore…dobro da nije Mike Hunt!
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo da se ne slomi pod pritiskom daddy Strolla i završi na cracku.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
neće sigurno na kreku hahahah, nice b8 m8 i r8 9/11 :D :D :D
4
1