Izdvojeno

Schumacher: Nadam se da ću iduće godine imati više borbi na stazi

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mick Schumacher je za njemački Auto Motor und Sport dao opsežan intervju u kojem se osvrnuo na svoju debitantsku sezonu i komentirao kako bi htio da krene 2022. godina.

Mick kaže da je zadovoljan svojom prvom godinom:

“Na mojoj osobnoj ljestvici mogu reći da sam dosta zadovoljan jer smo bili jako dobri s obzirom na paket kojeg imamo. To nas motivira za budućnost.”

“Znali smo da neće biti razvoja bolida kroz sezonu. Praktički smo vozili prošlogodišnji bolid koji je bio prilagođen novim pravilima. Taj bolid nije bio dobro usklađen, ali je bilo utrka gdje je bilo dobrih trenutaka, poput Turske.”

Kaže da je Covid donekle ublažio “šok” unutar F1 paddocka, te da je utoliko olakšao njegov dolazak:

“Zapravo sam mislio da će biti više užurbanosti kaosa u paddocku. Covid je to donekle umanjio. Osjećao sam se ugodnije nego što sam očekivao. Zapravo sam bio lijepo dočekan i prihvaćen.”

Schumacher je poznat po tome da mu je u nižim kategorijama trebalo nešto vremena, ponekad i cijela sezona, da se snađe u novom bolidu. To nije bio slučaj u F1 gdje je odmah bio uvjerljiv protiv timskog kolege.

“Teško je reći zašto, možda je stvar u pristupu. U nižim kategorijama je uvijek glavni cilj prijeći u višu klasu. U Formuli 2 uvijek imate misao – nadam se da ću prijeći u Formulu 1. Jednom kad ste došli tu – možete se opustiti. Možete se usredotočiti na posao koji se mora obaviti. Zato sam se tu odmah od početka dobro osjećao.”

“Formulu 2 sam najmanje volio, od svih kategorija u kojima sam vozio. F2 ima ogroman ‘turbo-lag’, to nije ugodno u vožnji. Morate ekstremno prilagoditi način vožnje. No, vožnja je uvijek zabavna kad pobjeđujete. U Formuli 1 su zabavne male stvari jer su bolidi tako kompleksni.”

Što se tiče iduće sezone i novih bolida – Mick ga još nije isprobao jer Haas nema simulator.

“Trenutno nemamo vlastiti simulator, ali to bi se trebalo promijeniti za iduću sezonu. Mislim da neću voziti novi bolid do testiranja u Barceloni.”

“Nadam se da ćemo svi biti bliži jedni drugima i da se možemo utrkivati. Možda će tako biti na početku, a na kraju će iste ekipe opet pobjeći. Pitanje je samo – koliko daleko…”

Komentiraj

6 komentara

  1. Sviđa mi se ovaj mladac. Decko cvrsto stoji na zemlji objema nogama.



    10

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Dogodine ćeš pokazati svima kakav si vozač. S obzirom da si ove sezone razbija bolid svako malo bas me zanima u kakvom svjetlu će to biti.



    3

    5
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Trenutno nemamo vlastiti simulator,

    Pa ako je vec rezervni vozač Ferraria zasto nevozi u njegovom simulatoru da bar ima kakvi uvid u nove bolide, ako moze Hulkenberg zasto nemoze on?



    5

    0
  4. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Vidio sam zanimljivu ilustraciju ovih dana; 1994. je tata Schumacher osvojio prvi naslov, a tata Verstapen vozio svoju prvu sezonu, dok je 2021. sin Verstapen osvojio prvi naslov, a sin Schumacher vozio svoju prvu sezonu



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni