Izdvojeno

Hulkenberg: Bolidi za sezonu 2022. su i dalje prokleto brzi

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sezona koja slijedi donosi nova tehnička pravila koja bi mogla uzdrmati dosadašnji redoslijed u prvenstvu konstruktora. Nova pravila imaju za cilj učiniti utrkivanje konkurentnijim, ali se očekivalo da će bolidi biti sporiji u odnosu na one iz sezone 2021. Većina vozača nove bolide je isprobala u simulatoru, među njima i Nico Hulkenberg koji je imao ulogu rezervnog vozača u momčadi Aston Martina.

Hulkenberg smatra da novi bolidi neće biti puno sporiji, ali nije siguran da će problem prljavog zraka biti riješen.

“Imali su za cilj učiniti bolide malo sporijima, izazovnijim za vožnju, da se više usredotoče na vozače koji mogu napraviti razliku umjesto da dominiraju performanse bolida i aerodinamika.”

“Iz mog početnog iskustva, međutim, novi bolidi su prilično prokleto brzi i ne nužno sporiji od prethodne generacije. Ni iskustvo vožnje se nije toliko promijenilo, barem u simulatoru.”

“Bit će vrlo zanimljivo vidjeti mogu li ti bolidi stvarno bolje pratiti bolid ispred. U simulatoru, brzine u zavojima su iznimno velike, pa je rizik od prljavog zraka i dalje prisutan i teško mi je zamisliti da će ugodno praćenje drugog bolida pri ovim brzinama biti lako.”

“U svakom slučaju, nadam se da ćemo biti pozitivno iznenađeni. Kada počnu predsezonska testiranja, vozači i momčadi će saznati kako se bolidi stvarno ponašaju na stazi.”

Nico Hulkenberg

Nijemac kaže kako je mišljenja da će svi u početku učiti kako se prilagoditi na nova pravila i bolide te da će za to biti potrebno neko vrijeme. Dodao je kako je rano za predviđanja, no ipak smatra da će momčadi koje su prije novih pravila bile na vrhu – opet biti tamo.

Komentiraj

1 komentar

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Svi ovi komentari raznih likova o novim bolidima mi sve manje ulijevaju nadu da će utrkivanje biti išta bolje.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni