Izdvojeno

Hulkenberg: Bolidi za sezonu 2022. su i dalje prokleto brzi

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sezona koja slijedi donosi nova tehnička pravila koja bi mogla uzdrmati dosadašnji redoslijed u prvenstvu konstruktora. Nova pravila imaju za cilj učiniti utrkivanje konkurentnijim, ali se očekivalo da će bolidi biti sporiji u odnosu na one iz sezone 2021. Većina vozača nove bolide je isprobala u simulatoru, među njima i Nico Hulkenberg koji je imao ulogu rezervnog vozača u momčadi Aston Martina.

Hulkenberg smatra da novi bolidi neće biti puno sporiji, ali nije siguran da će problem prljavog zraka biti riješen.

“Imali su za cilj učiniti bolide malo sporijima, izazovnijim za vožnju, da se više usredotoče na vozače koji mogu napraviti razliku umjesto da dominiraju performanse bolida i aerodinamika.”

“Iz mog početnog iskustva, međutim, novi bolidi su prilično prokleto brzi i ne nužno sporiji od prethodne generacije. Ni iskustvo vožnje se nije toliko promijenilo, barem u simulatoru.”

“Bit će vrlo zanimljivo vidjeti mogu li ti bolidi stvarno bolje pratiti bolid ispred. U simulatoru, brzine u zavojima su iznimno velike, pa je rizik od prljavog zraka i dalje prisutan i teško mi je zamisliti da će ugodno praćenje drugog bolida pri ovim brzinama biti lako.”

“U svakom slučaju, nadam se da ćemo biti pozitivno iznenađeni. Kada počnu predsezonska testiranja, vozači i momčadi će saznati kako se bolidi stvarno ponašaju na stazi.”

Nico Hulkenberg

Nijemac kaže kako je mišljenja da će svi u početku učiti kako se prilagoditi na nova pravila i bolide te da će za to biti potrebno neko vrijeme. Dodao je kako je rano za predviđanja, no ipak smatra da će momčadi koje su prije novih pravila bile na vrhu – opet biti tamo.

Komentiraj

1 komentar

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Svi ovi komentari raznih likova o novim bolidima mi sve manje ulijevaju nadu da će utrkivanje biti išta bolje.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni