Izdvojeno

Vettel kaže da je motiviran Alonsovim postoljem

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel impresioniran je postoljem koje je osvojio Fernando Alonso na VN Katara prošle sezone, te kako kaže – crpi inspiraciju iz njega.

Fernando Alonso se vratio u Formulu 1 nakon dvogodišnje pauze te postigao bodove na 15 od 22 utrke. U poretku vozača završio je na desetom mjestu, a postolje u Kataru je bilo 98. u karijeri. Na pitanje što za njega predstavlja motivaciju u karijeri, Vettel je rekao:

“Mislim da su to drugi vozači.”

“Hoću reći, to mogu biti drugi vozači, iz prošlosti i sadašnjosti. Fernando je imao super inspirativnu i sjajnu, sjajnu utrku u Kataru. Bio sam jako sretan što ga vidim na postolju, to je velika motivacija.”

“Dajete nam pravi alat i pravi trenutak i mi možemo obaviti svoj posao. Mislim da je neosporno da Fernando ima odlične kvalitete, tako da to može biti motivator.”

Sebastian Vettel

U svojoj ranoj karting karijeri Vettel je često nazivan malim Schumacherom. Nijemac je priznao kako mu je Michael oduvijek bio idol, posebno dok je odrastao:

“Dok sam odrastao – to je bio Michael.”

“Dakle, vjerojatno je pošteno reći, da odgovorim na pitanje, da mi je Michael bio najveća inspiracija kada je u pitanju utrkivanje, ali danas je očito drugačije jer stvari vidite malo drugačije.”

Sebastian Vettel

Vettel je u šali dodao kako “više nema Schumacherove postere na zidu” odnosno da kada govori o uzorima misli na svoje suvremenike. Sezonu je završio na dvanaestom mjestu u poretku vozača, dok je njegova momčad zauzela sedmo mjesto u poretku konstruktora što je za njih bilo pomalo razočaravajuće s obzirom na njihovu formu prošle godine.

Komentiraj

20 komentara

  1. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Što ima biti motiviran Alonsom, kada je i sam Vettel uzeo dva postolja ove godine u Astonu…

    Mislim ok, kužim, valjda mu je drago vidjeti bivšeg rivala da je i dalje dobar te da obojica mogu postići rezultate ukoliko imaju alat za to napraviti, jer su obojica ogromni talenti.



    10

    4
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ti i alat ne idete skupa,imao si alat 2017,18 pa si prosuo sve ko pocetnik.Da je sad bio u Mecki onda bi se Botas borio za naslov a ne on.Vetel i Alonso ko dan i noc,prvi dokaz da bilo ko moze osvojit naslov u nadmocnom bolidu a drugi i kad nema najbolji bolid drzi do zadnje utrke otvoreno sve,Alonsu dat one bolide 17,18 pomeo bi ih sve.



    10

    31
    • Ayrton Senna
      OffLiberyMedia Prikaži

      Ja alata i k… iz 2017/2018 😂



      16

      1
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Vettel je vozač kojemu se zvijezde moraju poklopiti da bi bio brz i to ga razlikuje od vozača tipa Max, Lewis ili Alonso. Nije on ta klasa.



      6

      17
    • Sve je prosuo zbog pola sekunde brzeg mercedesa…



      13

      5
    • Sebastian Vettel 5
      GP2Engine Prikaži

      Jesi li prolupao @Mercedes team? Taj Ferrari je 2018. bio dobar jedino tamo do zaključno sa Silverstoneom. To je zadnja utrka na kojoj se vidjelo da su brži bolid. Nakon toga je iz nekog čudnog razloga, promijenjen smjer razvoja bolida, smanjili su downforce. Mercedesove nove felge koje su bile problem, pa Pirellijeva promjena konstrukcije guma.

      P.S da ne zaboravim spomenuti famoznu strategiju i Singapur nadogradnje koje su unazadile bolid. Tek nakon što su maknuli te nadogradnje, bolid je bio relativno OK, ali i dalje lošiji nego u 1. dijelu sezone obzirom na promjenu razvoja.

      Lijepi pozdrav, @Mercedes team. Nadam se da sam ti malo raščistio sliku.



      11

      1
      • Lewis Hamilton
        Mercedes team Prikaži

        Da drugi su krivi ko uvijek,koliko ono pirueta je radila balerina,tko je izletio u Njemackoj u zid pa u Monzi opet van,a krivi smjer razvoja je kriv,mozda krivi smjer voznje.Toliko gresaka jednog vozaca nisam vidio od kad pratim formulu a da se bori za naslov.
        Nevezano za ovu temu citam talijanske i neke druge strane portale da imamo vec podilazenje Mecki za novu sezonu.Navodno su na zahtijev Mecke smijenjeni Masi i Tombazis.Ako je to istina dali ce moci drugi na njihovom mijestu bolje radit od straha da ih Mecka smijeni.



        1

        11
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Koliko grešaka? Dvije? Hamilton je ove sezone imao isto toliko ako ne i više istih ili gorih grešaka. Vettel je vozio na 110% te sezone, i greške su normalna pojava. Borio se za naslov SAMO zbog svojih vozačkih vjesština, Ferrari nije bio za to.

          Ps. u Njemackoj je tražio da mu se promjene gume krug prije.
          Hamilton je direktan krivac za izbacivanje u Italiji.

          Poz.



          11

          1
        • Sebastian Vettel 5
          GP2Engine Prikaži

          @Mercedes team Sebastian je nadvozio taj bolid, i 2017. i 2018. te je učinio koliko se moglo. Kimi je zapravo vozio u normalnom okviru bolida što podrazumijeva max. 1 pobjedu i još nekoliko postolja, dok ga je Sebastian tjerao iznad mogućnosti.



          11

          0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          Offliberty i gp2engine su rekli sve

          Al uvijek ima ekipe koji vole sr*t iznova



          9

          0
        • Vettel nije imao podrsku tima nakon smrti predsjednika Sergija jer se tim pogubio…da je imao pola podrske kao Lewis bilo bi to puno bolje…sam je vozio…usred utrke taktiku odlucivao jer je pitwall nesposoban i milion sitnica za koje ni neznamo.



          8

          0
        • Michael Schumacher
          27Ferrari28 Donator Prikaži

          Htio bi se samo komentirati dvjie stvari:
          1. Vettel u Ferkanu nije uspio ono što je uspjelo Šumaheru. A to je doslovno ucjeniti ekipu da dofuraju Todt/Brawn kombinaciju. Posložio je ekipu po sebi. Napravio je neprobojan blok jači od tada LDM i njegovog bloka sve do trenutka kada je Šumi htio za suvozača Rossija, a oni su već ja mislim potpisali Kimija i tada je taj blok pukao i raspao se. To isto nije uspjelo Vettelu bez obzira na vozačke karakteristike. Nije uspio od tima dobiti ono što je Šumi dobio i tu nažalost njegova priča kreće u frustraciju. Isto tako i Alonso je došao u Ferkana i ništa. Nije dovoljno samo sjest u bolid i vrtit krugove, potrebna je logistika koju Ferari dugo dugo nema.
          2. Mercedes u ovoj hibridnoj eri dominira već 8-u godinu za redom i uvijek svake sezone je ista priča, do pola sezone je priča još koliko toliko zanimljiva i onda odvrte motor do kraja i u drugom dijelu jednostavno izdominiraju. Hoću time reći da je Vettel i u Njemačkoj završio kao prvi, a ne u zidu vjerujem da nebi utjecalo na konačni rezultat, jer je Merc bio tri koplja iznad njih. Karikiram, ali otprilike desio i se scenarij kao i ove godine gdje bi motor najedanput letio kao u Brazilu iz utrke u utrku.



          7

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          @27Ferrari28
          Po tvome ispada kao da su Todt/Brawn/MSC bili u sukobu sa LDM-om, i neki poseban blok, što nije istina. LDM je bio pokretačka snaga u Ferrariju, on je taj koji je organizirao Ferrari, koji je to sve omogućio i ispunjavao MSC-ove želje jer je vidio da je to put do osvajanja prvenstva. Nemoj me krivo razumjeti, ne mislim da je on doslovno stvorio unutartimske odnose i ekipu kao dobro podmazani stroj. To su složili Todt/Brawn/MSC. Ali LDM je imao potpuni autoritet i vlast u Ferrariju i imao je viziju i ideju kako od Ferrarija napraviti moćni tim. I koga postaviti na koje mjesto da se to ostvari. Da je on mislio da su Todt/Brawn/MSC pogrešni ljudi u pogrešnom bloku, ne bi ih mi vidjeli više u Ferrariju.

          Nažalost, kad je jednom počeo razmišljati da je MSC na silasku, riješio se njega i doveo Kimija. Ja osobno mislim da je to bio loš potez, ali eto…

          A kad je Vettel bio u igri, LDM je već bio bivši i Ferrarijem su upravljale razne struje, “blokovi” i slično. Anarhija je doduše malo prejaka riječ. Nije bilo jasnog upravljanja, vizije, i Vettel je mogao kopati malo kod ovog, malo kod onog, ali jedinstvena volja i jasni pristup su već bili stvar prošlosti. Mislim da u tom trenu i sa tim vodstvom ni MSC ne bi napravio puno više.



          5

          1
        • Michael Schumacher
          27Ferrari28 Donator Prikaži

          Drm slažem se sa tobom, to je i moje vidjenje stvari bilo samo možda sam krivo složio odgovor. Poanta.mi je bila da je Schumi uspio stvorit ekipu oko sebe koja je isporucila proizvod dok to Vet i ostali nisu.



          2

          2
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Za ovu proslu sezonu Vetel je na ovom portalu dobio ili zasluzio 10 mijesto,kako,na koji nacin tko zna.Dok mi tu lupamo kako znamo ovo,ono bilo je glasanje sefova momcadi i vozaca koji su bolje upuceni od nas,vide sto vecina vozaca radi tako Vetel ni u jednom odabiru nije među 10.Sad zasto je to tako kad mi znamo vise od njih.
    Slazem se isto da je Hamilton radia greske ovu sezonu ali uvijek je nekako izvukao dobar kraj.



    1

    12
  4. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Kako priča uvijek ode u krivom smjeru?
    Vettel kaže da je motiviran Alonsovim postoljem a vi ko mala djeca?
    Ajmo sad svi na pranje zuba i u krevet kad se ne znate fino igrati.



    20

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni