Izdvojeno

Ricciardo: Moj ponos nije stradao

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo je pojasnio zašto njegov ponos nije stradao ove sezone iako je unutarmomčadska bitka njega i Norrisa bila jedna od najuvjerljivijih na gridu.

Australac je prošle sezone iz Renaulta došao u McLaren i imao puno problema nositi se s deset godina mlađim Norrisom, unatoč pobjedi u Monzi koja je za McLaren bila prva nakon devet godina.

“Naučili smo puno jedan od drugog.”

“Svaki put kad je on bio brži – svejedno je naučio neke stvari od mene. Ne želim reći da je situacija 50-50. Ja sam vjerojatno naučio više od njega, gledajući iz perspektive vozača.”

“Da je ovo njegova prva godina u F1, da je samo uskočio u bolid i napravio ovo što je napravio – onda bi moj ponos vjerojatno malo stradao. Ali, iako znam da sam ja duže u sportu – on je tip koji poznaje ekipu. Čak i kad je riječ o povratnim informacijama – on će znati što priča. Odmah sam shvatio da moram zaboraviti činjenicu da sam iskusniji, on je zapravo bio taj s više iskustva što je bilo očito gledajući kako razgovara s inženjerima. On poznaje te dečke.”

“Morao sam sjesti i slušati što govori, pokušati shvatiti naš bolid.”

Ricciardo je dodao da su njegovi problemi zapravo koristili ekipi kad je došao:

“Dok sam ja pričao što ne mogu raditi s bolidom – u ekipi su shvatili: ‘Aha, znači zato druge ekipe mogu raditi to nešto! Tu moramo preusmjeriti energiju i pozornost.'”

“Bilo je dobro. Moj ponos je u redu, ali da se radi o debitantu koji me tako pobijedio – onda bih vjerojatno bio malo više tužan.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Da, ali si nama malo pao u očima. Vidjet ćemo još, iako smatram da je Norris vrhunski vozač, tako da mislim da će se namučiti.



    14

    0
    • Bez ikakve dileme, Noris je jedan od najboljih u novoj generaciji. Ali ipak očekujem da netko tko je pobjeđivao Verstapena ne gubi samo tako lako. Noris se igrao sa njime tokom cijele godine. Od vozača kakav je Riciardo očekujem da izgubi na knap ako već gubi. Zadnja godina kontr Maxa ke bila čist poraz sa 8dnf. Pa tu ima iskupljenje u vidu tih odustajanja. Ovdje sa Norisom je izgledao na nivou nekoga tko je tek ušao u F1. To je jednostavno neptihvatljivo za vozača koji je kadar pobjediti npr Maxa ili Vettela.



      5

      0
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Bez uvrede prema Ricciardu. No naime, neki u ekipi iz McLarena kažu da je on vrsta tipa kojem se apsolutno ništa ne da poduzeti u vezi bolida te mu se ne da surađivati, pošto je pravi šaljivdžija opušteni, boli ga briga za apsolutno sve. Upravo zato je i tako kaskao. Samo je dolazio i bio “pognute glave”, a za prilagoditi stil, vježbati, ništa od toga. Inače mi je simpatičan bio, no u zadnje vrijeme je i izgovorio neke gluposti, a i generalno nije baš bistar. Dapače, djeluje kao najgluplji na gridu, mentalno kao dijete od 5 godina se ponaša.



    11

    5
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Meni nikad nije odgovarao taj njegov karakter, isforsirano pokusavanje da ispadne smijesan u svakoj situaciju



      13

      0
      • zabavno je dok se ne očekuje previše od njega, dok je u middlerange ekipi i nema očekivanja i pritiska za bolje.
        u RedBullu je to prolazilo jer je fokus bio prvi na Vettelu a kasnije na Maxu. U Renaultu nije bilo nekog značajnog pritiska za boljim niti poštene konkurencije iskreno.
        sad kad je stigao u ekipu gdje se očekivalo da povede i bude prva violina, gdje je bolid bio u borbi za treću poziciju u konstruktorskom prvenstvu, na površinu je isplivalo i sve loše u tom stavu i razigranosti.



        8

        2
    • Daj mi neki link na te neke u ekippi McL.



      7

      2
  3. Majke mi, pročitao sam “moj nos”. 🤣



    6

    0
  4. Mislim da mu je ponos već stradao sa Oconom 2020.
    Bio je u svojoj drugoj godini sa Renaultom, i dođe mu mladac Ocon sa nešto malo iskustva u F1, sa jednom godinom pauze na Mercededovim simulatorima i onda do sredine sezone Ocon pohvata što treba, u drugoj polovici sezone su vrlo blizu u kvalama i utrkama, a zadnje 3 utrke sezone su gotovo poravnati u kvalama, te je u zadnjoj Ocon ispred Ricciarda. Jedino što Ricciardu ide u prilog je to što je u konačnom poretku ispred Ocona, a i o tom bi mogli pričati da Ricciardo nije odustao samo jednom, a Ocon čak 4 puta.
    Tako da mu prošle sezone da je ostao u Alpineu ne bi bilo baš blistavo ni pored Ocona, kao što mu nije bilo ni protiv Norrisa.
    Ako ove sezone ne pokaže više, gotov je, ko i Bottas.



    1

    2
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Umjesto cirkusiranja i pokušaja bit humorističan u svakom trenutku mogao je više truda i pažnje uložit u svoju vožnju.
    Nije loš vozač, ali koliko su ga svi hvalili očekivao sam više. Više je pokazivao cirkus stranu nego vozačku.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni