Izdvojeno

Stefan Johansson: Dobivam poruke od ljudi koji više ne žele gledati F1

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Skoro je mjesec dana prošlo od lude završnice prvenstva u Abu Dhabiju, a histerija s reakcijama još ne jenjava.

Stefan Johansson, bivši vozač Ferrarija i McLarena, kaže da prima poruke od mnogih ljudi “unutar trkaće industrije” koji kažu da više neće pratiti Formulu 1.

“Samo mi je žao što sezona nije završena pošteno.”

“Jako puno ljudi iz trkaće industrije me kontaktiralo i kažu da je to bila posljednja F1 utrka koju će odgledati.”

“Svi mi volimo ovaj sport, ali je teško biti entuzijastičan oko njega kad se događaju tako glupe stvari.”

“Postoji jasna granica. Postoje ljudi koji su navijači i prate sport, ali nisu unutar biznisa. Njima se dopada kako je završilo, a postoje i ljudi koji su unutar biznisa i zaista su uznemireni. Pričaju o tome kako će se isključiti i više neće pratiti F1.”

“Iz perspektive Libertyja – mislim da je jasno tko će pobijediti između te dvije grupe. Nadam se samo da će ubuduće postojati senzibilan balans.”

Što se tiče iduće sezone, Johansson ne očekuje da će se ponoviti duel i predviđa Verstappenov drugi naslov.

“Nakon što su se rastali McLaren i Honda i Honda otišla put Red Bulla – rekao sam da će Max, Honda i Red Bull dominirati prije ili poslije, možda u idućih deset godina. Mislim da se sad to počinje ostvarivati.”

“Max je osvojio naslov u svom prvom pokušaju, čim je dobio bolid koji je mogao pobjeđivati. To bi trebalo zabrinuti sve ostale jer će on biti samo sve bolji i bolji. Ima ispred sebe barem 10 godina da u tome uspije. Mislim da je ovo početak nove ere.”

Mišljenje autoraZapravo, postoje tri grupe. Johansson je zaboravio na grupu onih kojima je već godinama puna kapa FIA-inog amaterizma, opće nesposobnosti sudaca i nekonzistentnog provođenja ionako neprecizno napisanog sportskog pravilnika. Ta treća grupa neće impulzivno reagirati na jednu loše vođenu utrku - čisto zato što je navikla na to. Naravno, bijes i gnjev su razumljivi jer je ovaj put sudačka odluka u konačnici, za promjenu, koštala onu drugu stranu koja je već godinama navikla prolaziti "lišo".

Komentiraj

22 komentara

  1. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Da, već sam primjetio na stranim sitovima da je Johansson jako nabrijan na Mercedesovu stranu, možda najviše od svih “neutralnih” promatrača koji su “unutar biznisa”. Zapravo, ako izuzmemo par engleskih likova “unutar biznisa”, svi ostali “unutar biznisa” su onako, ne baš presretni s načinom kako je završilo, ali uglavnom zadovoljni ishodom i s nadom za bolje hendlanje spornih situacija ubuduće.

    Pretpostavljam da se njegova ekipa “unutar biznisa” uglavnom muva po engleskim medijima i još ne može preboljeti kraj. To objašnjava i njihove navodne izjave tipa da više neće pratiti F1. To je baš jako “unutar biznisa” . Inače, nekako ga prije nismo mogli previše čuti, ali sad ide okolo i daje izjave ovog tipa. Ne znam jel postoji neki osobit razlog zašto ga je tako uzdrmalo, ili je samo navijač, budemo vidjeli.



    10

    3
  2. Abu Dhabi je samo dokaz koliko ljudi površno prate ovaj sport.



    27

    3
  3. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Moram priznati da me sad već zanima kakva će biti globalna gledanost F1 sljedeće sezone – veća ili slabija.
    Ako netko radi anketu sa predviđanjima (prijedlog za vas 😃), moj glas je za veću gledanost.
    Vidjećemo hoću li biti u pravu ja ili Stefan…



    12

    1
  4. Slazem se s misljenjem autora…



    14

    6
  5. Toto Wolff
    BoJack Prikaži

    I onda će se opet Ante na kraju godine se čuditi velikom broju feedbacka na “neobjektivnost i pristranost”, a sam u komentaru napiše druga strana 😂



    4

    12
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      autor govori o drugoj strani unutar biznisa, te se referira na izjavu dotičnog koji je definirao takve “strane”
      ne govori o drugoj strani javnih pratitelja diljem svijeta, pa tako i na ovom forumu. to su kruške i jabuke. jasno kao dan.
      običan si provokator he he :D



      3

      1
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Slazem se sa misljenjem autora 100%.Lako bi se moglo desiti da Hamilton osvoji jos 2,3 naslova jer Mercedes ce mozda bit korak ispred pa ce pokusat Hamzi se oduzit za 2021 sezonu,a Rusel lako bude drugi Botas.Vec vidimo njegove izjave kako se uvlaci sefu i GOATU



    6

    10
  7. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Tko ne želi, bez njega se može, pogotovo u ovom slučaju :D



    7

    2
  8. x1

    Umjetno ukradeno prvenstvo, ali opet, prvak je ipak vozac koji je bolje plovio kroz sezonu.

    No buudci da je bilo puno sezona u kojima nije pobijedio najbolji te sezone, to je nesto sto je u F1 normalno.

    Ono sto se dogodilo na zadnjoj trci nije.



    7

    18
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ispod ovakvih izjava uvijek je politika. Pro, kontra postojeće strukture. F1 nikad nije samo izjava, uvijek su tu lobiju i interesi da se nešto ojača oslabi.
    Gdje se vrti para uvijek su interesne skupine. Lobisti, lobiraju, skupljaju bodove kako bi poslije negdje unovčili.



    4

    0
  10. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Meni mišljenje autora zvuči kao izjava nekog od mladih političara sa ovih prostora koji se, nakon dugo vremena provedenog u opoziciji, konačno domogao neke benificije.
    Sad nakon toliko godina vriske i upiranjem prsta na amaterizam i nesposobnosti FIA i sudaca, dolazi se do faze ravnodušnosti i odobravanja, jer se nije desilo opciji za koju on zagovara 👎



    4

    6
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      evo, u ovakvim komentarima se vidi da kao što nisi objektivan oko merca, nisi niti oko drugih stvari.
      koliko je puta autor prozivao na nesposobnosti i loše odluke, u svakom tekstu, svakoj kolumni, uvijek je postojao paragraf o tome, pa tako i u tekstu za zadnju utrku. autor doslovno govori “nebo je plavo nebo je plavo”, dođe har ki i kaže “autor nikad nije rekao da je nebo plavo” haha
      čak i u mišljenju koje kritiziraš imaš rečenicu “Johansson je zaboravio na grupu onih kojima je već godinama puna kapa FIA-inog amaterizma, opće nesposobnosti sudaca i nekonzistentnog provođenja ionako neprecizno napisanog sportskog pravilnika”. ali ne ti na to napišeš ovakav komentar :D



      4

      1
  11. Nekada se pitam kako civilizacija uopće opstaje s ovolikim brojem ljudi koji sve temelji na posljednjih pet minuta svog života tj. ne gledaju širu sliku, a onda se tješim da većina koja normalno komentira i razmišlja jednostavno svoje mišljenje zadrži za sebe ili uži krug ljudi.

    Takvima je događaj u Abu Dhabiju jedan jedini i presudni u cijeloj sezoni. Niti S od Silverstonea gdje ja Hamilton kriv i kažnjen za incident gdje je direktnog protivnika za naslov lišio 18-25 bodova i dobio “ogromin” 10 sekundi kazne i priliku da zamjeni napuklu flegu.

    Isto tako je Timo Glock bio kriv za gubitak Massinog naslova, a u Singaporeu prosuli bodove jer je Massa krenuo dok su mu nadolijevali gorivo.

    Prvenstva se dobivaju i gube od prve pa do zadnje utrke, a ne u zadnjoj utrci. Mercedes je u cijeloj 2021. bio konzervativan (osim u Barceloni). Hamilton je pred svakim zavojem ostavljao otvorena vrata što je Max koristio. To mi nikako nije jasno zašto tako vozi. Kada ga je Max prestigao u AD na kraju obe ravnice je držao unutarnju, obrambenu putanju ostavljajući Hamiltona sa svoje vanjske strane gdje ovaj nije mogao ništa napraviti. Red Bull ih je u situacijama kada su bili sporiji doslovno namlatio po pitanju strategije, ono u 90% slučajeva.
    I do samoga kraja su ostajali konzervativni i nisu Hamiltonu dali soft gume. Sam Hamilton se tome čudio na team radiju i onda su svi drugi krivi. Od Barcelone nisu poduzeli niti jedan hrabar potez što jasno govori da se nisu znali boriti za naslov protiv druge momčadi jer to zapravo nisu nikad radili ovako na nož. Zato su izgubili naslov.

    Ono što je Massi radio ove sezone je prekretnica u suđenju u Formuli 1. Od kad pratim F1 preko dva desetljeća, uvijek se žalilo na sudačke odluke, UVIIIIIJEK. Najčešća kritika je bila – PUSTI VOZAČE DA SE UTRKUJU.
    To smo ove sezone napokon i doživjeli, ali ne mogu se preko noći promijeniti načini suđenja i očekivati da će odmah sve funkcionirati tip top niti će ikad funkcionirati tip top. Pogledajte druge sportove, dan danas se pljuca po sucima. To je posao gdje će uvijek biti nezadovoljne publike.

    Ham i Merc su bili brži u Abu Dhabiju, ali su bili lošiji kroz sezonu, najviše po pitanju konzervativne strategije po receptu idemo na sigurno jer smo brzi. I uz sve to imali su nikakvu pomoć u Bottasu koji nije cijelu sezonu bio u stanju Maxa usporiti niti dvije sekunde.

    Massi u Abu Dhabiju nije prekršio niti jedno pravilo. This is motor race! To smo i dobili. To što je Ham bio na 457348 krugova starim gumama je Mercedesov problem.



    6

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni