Izdvojeno

Haas: Potpuni fokus na 2022. nije bio kockanje

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi put u svojoj kratkoj F1 povijesti momčad Haasa je ove godine završila sezonu bez osvojenog boda. Početkom 2021. godine su najavili da odustaju od razvoja bolida te se u potpunosti posvećuju razvoju za sezonu 2022.

O tome zašto su odustali te kakvu formu predviđaju iduće sezone, Steiner je rekao:

“Nije to bilo kockanje. To je bio samo gubitak. Nije bilo nešto vrijedno kockanja.”

“Kada smo započeli sezonu, morali smo ponovno ustati na noge nakon što smo sve usporili prošle godine.”

“Oprezno sam uvjeren da ćemo biti u boljoj poziciji, nadamo se u sredini poretka boreći se za bodove.”

Guenther Steiner

U debitantskoj sezoni osvojili su bodove u tri od četiri prve utrke, a dvije godine kasnije zauzeli odlično peto mjesto u poretku konstruktora. Nakon toga sve je krenulo u lošem smjeru, no Steiner smatra da su prisutni znakovi oporavka.

“Vidim sličnosti s godinama kada smo se većinu vremena borili za bodove.”

“Druga stvar je što su se vozači razvili prilično dobro, tako da su u boljoj poziciji nego što su bili na početku prošle sezone. Kao što sam rekao, oprezno sam optimističan.”

Guenther Steiner

Komentiraj

4 komentara

  1. Blago onom tko rano poludi pa mu život prođe u veselju.



    6

    0
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Neće Gene trpit vozikanje na začelju i bacanje para (a i tata Mazepin). Mogla bi ova sezona bit zadnja za Haas i onda ili gašenje ili prodaja nekoj velikoj kompaniji. Ako se opet ”proslave” bodovnim saldom ravnim nuli onda će ovo žrtvovanje sezone bit ”džaba ste krečili”.



    9

    0
  3. Oprezno sam pesimističan za Haas…



    3

    0
  4. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Haas kupuje sve što je dozvoljeno od Ferrarija, pa ako Ferrari ‘pogodi’ kao 2017 onda će i oni biti dobri (kao npr. Racing point 2020), bar na početku. Tu im na ruku ne ide forsiranje ‘zgušnjavaja’ grida jer ako razlike uistinu budu male opet bi mogli biti zadnji. Možda višak resursa koji su ‘osvojili’ zadnjim mjestom iskoriste u suradnji s Ferrarijem?



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni