3 najbolja vikenda Leclerca i Sainza

Kontra mraku, kontra G-sili

Ante Vetma

Prije 2 godina 5 min 6 komentara

Iako se u prve dvije sezone s Ferrarijem Charles Leclerc profilirao u jednog od najvećih potencijala mlađe generacije – taj dojam je donekle splasnuo tijekom upravo završene sezone. Leclerc je i dalje bio brz kao što smo od njega i naviknuli, a protiv novajlije u ekipi nije izgledao uvjerljivo kao što je bilo za očekivati. Spada u sam vrh najskupljih vozača, i to ne po ugovoru nego po tome koliko su koštali svoju ekipu razbijanjima na stazi, a nerijetko smo ga viđali u izletima koji možda nisu rezultirali sudarima, ali jesu snižavanjem općeg dojma.

VN Španjolske

Leclerc se u Španjolskoj kvalificirao na četvrto mjesto, što je njegov najbolji rezultat dosad na toj stazi. Doduše, i prošlih godina je pokazao da može biti brz u Barceloni što dokazuje peto mjesto na gridu prije dvije godine. U utrci je završio tamo gdje je i bio na početku – na P4. Nije bilo šanse da zaprijeti Mercedesima i Verstappenu, ali je učinio najbolje što se moglo učiniti – bio je ispred Pereza i ispred oba McLarena. Također, jedna desetinka prednosti u odnosu na Sainza u kvalifikacijama omogućila mu je da se odvoji i u utrci, te završi 20 sekundi ispred timskog kolege.

VN Velike Britanije

Ferrariji su u Britaniji već na treninzima pokazali da bi mogli biti opasni u nastavku vikenda, što se pokazalo točnim, pogotovo nakon što je Hamilton iz utrke izbacio Verstappena i oštetio sebi prednje krilo. Leclerc je u kvalifikacijama u petak bio četvrti, a istu poziciju je zadržao tijekom sprint utrke dan kasnije. U utrci se postavio na najbolje moguće mjesto da iskoristi sudar dvojice ispred sebe i prije crvene zastave je prošao u vodstvo. Na njegovu žalost – Hamiltonova kazna od deset sekundi bila je premršava da se do kraja uspije obraniti i Lewis ga je prošao bez većih problema u 50. krugu. S 49 krugova provedenih u vodstvu ovo je bio vjerojatno najbolji vikend sezone.

VN SAD-a

Nakon dva solidna rezultata u Italiji i Turskoj i jednog fijaska u Rusiji – Leclerc se u Sjedinjenim Američkim Državama vratio na četvrto mjesto, čime je izjednačio svoj pretprošlogodišnji rezultat na istoj lokaciji. Nakon utrke je komentirao da mu je ovo bila jedna od fizički najtežih utrka u karijeri zbog visokih temperatura i nestabilnog stražnjeg kraja bolida.

S druge strane, mnogi su očekivali da će Carlos Sainz mirno igrati ulogu druge violine, što je Španjolac opovrgnuo bez velike halabuke. Došao je do cilja u svakoj utrci, a bez bodova je ostao samo u dvije.

VN Monaka

Kad se komentira prošlogodišnja utrka u Monaku – sigurno će svima mnogi drugi segmenti prije pasti na pamet, ali ovo je bila jedna od njegovih najboljih utrka u karijeri. Kvalificirao se na četvrto mjesto, što se sutradan pretvorilo u treće nakon što je timski kolega skršio svoj bolid, a Ferrari ga propustio propisno popraviti. Također, u utrci je profitirao od najgoreg zaustavljanja u boksu u povijesti utrkivanja u Monaku, zbog čega je Valtteri Bottas morao odustati i prepustiti dvoje drugo mjesto. Sainz je rutinski odradio tešku utrku s ćudljivim, ali brzim Ferrarijem i ciljem prošao devet sekundi iza Verstappena.

VN Rusije

Rusija je Sainzu donijela prvi start iz prvog startnog reda. Doduše, za Norrisom je kasnio više od pola sekunde, ali isto tako – imao je skoro pola sekunde ispred trećeplasiranog Russella i četvrtoplasiranog Hamiltona. Na startu je Sainz preuzeo vodstvo u drugom zavoju, ali ga je opet izgubio u 13. krugu kad se Norris vratio na čelnu poziciju. U kišnom kaosu koji je uslijedio u posljednjoj četvrtini utrke reagirao je pravovremeno i završio na trećem mjestu. Spretniji od njega uspjeli su biti samo Hamilton i Verstappen. Ovo mu je bilo peto pobjedničko postolje u F1 karijeri.

VN Turske

Unatoč pobjedničkom postolju u Abu Dhabiju na kraju sezone, možda je ipak bolje spomenuti utrku u Turskoj s obzirom na to da je krenuo s 19. pozicije zbog promjene pogonske jedinice, a tijekom utrke došao do 8. mjesta i osvojio četiri boda. Još impresivnije je bilo gledati pretjecanja na početku utrke kad je do 18. kruga zaradio već deset pozicija na stazi. Završio je 14 sekundi iza svog timskog kolege iako je na startu bio 16 mjesta iza njega.

“Ovo je vjerojatno bila jedna od mojih najboljih utrka i vjerojatno moja najbolja za Ferrari. Prvi stint je bio nezgodan zbog uvjeta na stazi, ali je bilo jako zabavno. Pretjecao sam po različitim dijelovima staze i koristio različite trkaće linije. Zaista sam uživao. Šteta za problem tijekom zaustavljanja u boksu… Sve bolje shvaćam ovaj bolid i radujem se nadolazećim utrkama.”

Što ste vi zapamtili od Leclerca i Sainza iz netom završene sezone?


Odgovor

6 komentara

  1. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži
    x1

    Meni je ovaj dvojac najbolji.

    Sainz je onako školski vozač. Odličan je. Ne riskira nepotrebno i rezultati mu odražavaju mogućnosti bolida. Spreman je testirati i razvijati bolid od 0 do 24.

    Leclerc mi je nekako, kako da se izrazim najbolje, foler :)

    Da odmah pojasnim, mislim da je fantastičan vozač,. Kod njega je problem što mu se ne da voziti loš bolid niti razvijati bolid. Kad je 2019. dobio bolid sposoban za pobjede odmah je iskočio u prvi plan. Borio se kotač uz kotač, bio je i malo prgav na stazi., uzeo par pobjeda. Mislim da je on taj tip vozača koji ako nema bolid za pobjede/postolja da se odmah puno manje i trudi.

    Bit će zanimljivo ako Ferrari uspije konkurirati za pobjede ove godine.



    19
    18

    1
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    odlični obojica. kod Sainza sve po PS-u, a Leclerc i njegov killer instinct ne treba ni komentirat. Za hejtere ostavljam sljedeći link: https://www.youtube.com/watch?v=bh2wAbEJ7c4



    6
    6

    0
  3. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …što se tiče charlesa, po meni nažalost, izgleda da su ga menadžer(i) uspjeli uvjeriti da je draaaaastično bolji od seba i da će ferrari biti ‘owned’ te da, a i kompletni talijanski mediji su pridonijeli tome, će se sa sainzom obračunati easy peasy…iako sam i ja na početku sezone glasao da će charles biti bolji nisam dovoljno dobro shvatio carlosovu upornost i konzistentnost koju je lani pokazao kad je potukao landa unatoč napuštanju momčadi…



    3
    1

    2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.