Izdvojeno

Ocon: Pobjeda u Mađarskoj skinula je pritisak s momčadi

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvu pobjedu u svojoj F1 karijeri Esteban Ocon ostvario je u sezoni 2021 pobjedom na VN Mađarske u Budimpešti, a kako sam kaže, upravo ta pobjeda skinula je velik teret s leđa momčadi Alpinea. Uz pobjedničko iskustvo, tu je i postolje Fernanda Alonsa na VN Katara. Svi ti dobri rezultati pomogli su njihovoj momčadi da osvoji peto mjesto u poretku konstruktora, ispred glavnog konkurenta – momčadi AlphaTaurija.

O svojoj samouvjerenosti nakon pobjede te o padu pritiska na momčad, Ocon je prokomentirao:

“Da, sjajan je osjećaj i također mi je drago da smo to dobili i zbog momčadi.”

“To je prva pobjeda od povratka Renaulta u novu eru Formule 1, tako da sljedeći put, nadamo se uskoro, kada ćemo biti u toj poziciji, znamo kakav je to osjećaj. Nemamo toliki pritisak; mi možemo samo raditi svoj posao i ostvariti ga.”

Esteban Ocon

Ocon je priznao da je njegova momčad još uvijek daleko od redovitih borbi za pobjede, ali to ne znači da ne priželjkuju takve situacije:

“U mom slučaju i dalje radim na isti način kao što sam radio. Ljudi koje imam oko sebe, naravno da su bili jako zadovoljni tom pobjedom, mnogima je to prva, ali mi želimo imati više takvih trenutaka, ne samo jedan.”

“Znamo da nas čeka dug i težak posao, ali dobar je osjećaj i ponosan sam što sam to proživio s njima, s tako talentiranom hrpom ljudi.”

Esteban Ocon

Mladi Francuz smatra kako nisu imali brz bolid, no sve prilike koje su im se ukazale – za podij ili pobjedu – su iskoristili. Dodao je da misli kako mogu biti zadovoljni cijelom sezonom, ali i da se nadaju stalnim borbama za prvo mjesto bez straha kada budu imalo brži bolid.

Komentiraj

6 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni