Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

3 najbolja vikenda Ocona i Alonsa

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Osvrt

3 najbolja vikenda Ocona i Alonsa

Ante Vetma

Esteban Ocon je ove godine donekle propustio dokazati da “na mladima svijet ostaje”, te da veteran Fernando Alonso nema što tražiti u svojoj povratničkoj sezoni. Od njega se očekivalo da vodi ekipu i iskoristi Alonsovo pauziranje od Formule 1. Imao je nekoliko dobrih utrka i za Fernandom je na kraju zaostao samo 7 bodova, što nije bilo dovoljno za nekog tko pretendira na Mercedesovo mjesto u budućnosti.

1. VN Portugala

Ocon se u Portugalu kvalificirao na šestu poziciju, što je njegov najbolji rezultat od Velike nagrade Belgije prošle godine. Također, ovo je prvi put ove sezone da je Ocon bio bolji u kvalifikacijama od timskog kolege dva puta u nizu. U utrci je ostvario svoj najbolji rezultat od prošlogodišnje utrke u Sakhiru – sedmo mjesto.

2. VN Mađarske

Francuz je u Budimpešti postao 111. vozač kojem je pošlo za rukom da pobijedi u F1 utrci. Štoviše, to je uspio s osme startne pozicije. Zanimljivo, prije njega je s osme pozicije pobijedio upravo Alonso (VN Malezije 2012. godine). Također, Ocon je prvi Francuz koji je pobijedio za francusku ekipu nakon Oliviera Panisa u Monaku 1996.

3. VN Saudijska Arabija

Ako je Michael Masi zaboravio na postojanje Estebana Ocona u Saudijskoj Arabiji – mi nismo. Treći put u nizu se kvalificirao na 9. mjesto, a dan kasnije ga je tik prije ciljne crte pretekao Valtteri Bottas i tako mu uskratio još jedno pobjedničko postolje. Nakon petog mjesta u Kataru utrku ranije – još jedan uvjerljiv vikend pred sam finiš sezone.

Fernando Alonso, s druge strane, nema pobjedu ove sezone, ali ima pobjedničko postolje iz Katara, gdje je zabilježio i najbolji kvalifikacijski rezultat sezone (P5).

1. VN Mađarske

Nakon Vettelove diskvalifikacije – Alonso je na ovoj utrci klasificiran kao četvrti. Međutim, iako mu je to bio najbolji rezultat – Budimpeštu sigurno neće pamtiti po tome nego po obrambenom tečaju kojeg je 12 krugova držao Lewisu Hamiltonu u puno bržem Mercedesu.

2. VN Rusije

Alonso je u Sočiju prošao u Q3 po prvi put otkad je F1 došla u Rusiju 2014. godine. Šesto startno mjesto ponovljen je najbolji rezultat još od Brazila prije četiri godine. U utrci je završio na šestom mjestu, što je deveti finiš u bodovima u posljednjih deset utrka. Dodatan plus za ovu utrku dobio je rugajući se s trkaćim direktorom FIA-e kad je prošao prvu šikanu bez ikakve namjere da zapravo prođe zavojem, već je punom brzinom projurio kroz umjetno postavljene barijere u izletnoj zoni.

3. VN Katara

Prava bi šteta bila da Alonso ove godine nije uspio nijednom stati na pobjedničko postolje. No, tri utrke prije kraja riješio je i to pitanje. S petim kvalifikacijskim mjestom bilo je očito da postoji realna šansa, a u tome su mu pomogle kazne Verstappena i Bottasa koje su ga promovirale na P3 na startnom poretku. U utrci je Bottas pao zbog probušene gume, a Perez je zbog dodatnog ulaska u boks imao previše posla i na kraju ostao tri sekunde prekratak. Esteban Ocon se branio “kao lav” pa je Alpine u toj utrci pobrao sjajne bodove trećim i petim mjestom.

Što ste vi zapamtili od Ocona i Alonsa iz netom završene sezone?

Zadnji donatori:
288GTO
Vordas
dalmat

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9622 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 8 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3883 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    Očekivao sam da bi ovaj duel mogao biti gust obzirom da je čovjek 2 godine vozio stvari koje su sve osim nalik F1. I bio je gust. Ako se ne varam u kvalama je Ocon dobio čak. Prvu polovicu sezone sam imao dojam da ima i bolji race pace opet sasvim očekivano. Ali kako se starac zagrijavao tako su se stvari okretale. Iskreno očekujem iduće godine u priliku gust Qualy pace sa možda malo boljim Alonsom ali još veću razliku u racecraftu i bodovima nego ove godine. Puno veću razliku.



    6

    1
  2. Alonsova majstorija u Madarskoj i Oconova pobjeda rsdi Fernanda,sve u svemu bili su jako alozni kao i ekipa i zato su i uspjeli,svaka cast Alpine momcadi na timakom radu a nadam se da ce ove godine napokon napravit bolod s kojim se Alonso moze borit jer avi znamo da ako Alonso i najmanje vidi prostor za napad on ce sigurno probat i to su rekli apsolutno svi vozaci,vidjet Alonsa u retrovizoru i nije nesto sto zelite tako da ajmoo u nove pobjede



    14

    0
  3. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Bolidom koji je praktički star 3 godine i deficitom Renault motora od 35 ks njihov rezultat je odličan. To je imalo i prednosti jer su bolje razumijeli bolid i na staze obično dolazili sa dobrim osnovnim postavkama. Iako su tehnički bili limitirani napravili su pomak u ostalim područjima vezanim za utrkivanje.
    Novi motor je spreman i kako kažu:
    “Ako uspijemo postići stabilnost motora, napravit ćemo veliki skok”.
    Izvor AMUS:
    https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/alpine-a521-mercedes-w12-seltsame-verwandtschaft-f1-technik/
    Zanimljiv članak o nečemu što sam spominjao ranije.
    Iako su dva automobila bitno različita, imali su čudan odnos. Kad je Mercedes bio dobar, bio je i Alpine. I obrnuto.



    13

    1
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Bolid star 3 godine, ne bi bio u konkurenciji za bodove.
      Alpine je bio u konkurenciji za podijume čak su i pobijedili jednom.



      2

      11
      • Uostalom, držali smo peto mjesto s tehnološkim paketom koji je u principu star tri godine. “To znači da smo napredovali u svim ostalim disciplinama. I to bi nam moglo pomoći sljedeće godine”, rekao je tehnički direktor Marcin Budkowski.

        Članak iz AMuS-a



        12

        0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Pa bar je to lako provjeriti. Pogledaš sliku bolida iz 2019. i 2021.

          Tehnološki paket je širok pojam. Zaista ne znam na šta je mislio pod tim. Na bolid iz 2018. sigurno nije.



          1

          8
      • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

        To ti je kao da tražiš razliku Zastavinih
        modela 101 i 128. Tehnološki su isti samo je jedan ružniji od drugog. 😀



        14

        0
      • Alpine Alpine Prikaži

        Bolid je tehnološki star 3 godine, ispod “lima” je da se tako izrazim sve kao i na bolidu iz 2019. Vidjeli su ograničenja istog pa nisu uludo trošili na njega novce, nego su ulagali taj novac u pogone da bi bili spremniji za ovu godinu. Na bolidu za prošlu godinu morali su nužno poraditi na aerodinamici i malo su komponente presložili i to je to.



        8

        0
  4. Mick Schumacher Ante Maras novinar Prikaži

    Zar nije posljednji Francuz pobjednik u francuskom bolidu bio Olivier Panis 1996. u Monacu?



    5

    0
  5. Lewis Hamilton 44 Mercedes team Prikaži

    Koje kakve price o privikavanju vozaca na bolid koji su promijenili tim za ovu sezonu smo culi,svakakve otrcane izlike.Sainz se prilagodia odlicno,a Alonso dođe nakon par god i vozi bolid ko zmaj.Tu se vidila razlika vozaca koji radi razliku sa bolidom i mozda u bilo kojem bolidu ili vozaca koji su dobri samo kad imaju sekundu prednosti.Po meni Alonso i Hamilton jedini od trenutnih vozaca na gridu spadaju među 5 najboljih ikad.Neki se jos nisu dokazali,neki su tek u naletu pa cemo vidjet,nekima treba sansa u boljem bolidu,a ima onih koji su mozda i za otpis.



    6

    10