Esteban Ocon je ove godine donekle propustio dokazati da “na mladima svijet ostaje”, te da veteran Fernando Alonso nema što tražiti u svojoj povratničkoj sezoni. Od njega se očekivalo da vodi ekipu i iskoristi Alonsovo pauziranje od Formule 1. Imao je nekoliko dobrih utrka i za Fernandom je na kraju zaostao samo 7 bodova, što nije bilo dovoljno za nekog tko pretendira na Mercedesovo mjesto u budućnosti.
Ocon se u Portugalu kvalificirao na šestu poziciju, što je njegov najbolji rezultat od Velike nagrade Belgije prošle godine. Također, ovo je prvi put ove sezone da je Ocon bio bolji u kvalifikacijama od timskog kolege dva puta u nizu. U utrci je ostvario svoj najbolji rezultat od prošlogodišnje utrke u Sakhiru – sedmo mjesto.
Francuz je u Budimpešti postao 111. vozač kojem je pošlo za rukom da pobijedi u F1 utrci. Štoviše, to je uspio s osme startne pozicije. Zanimljivo, prije njega je s osme pozicije pobijedio upravo Alonso (VN Malezije 2012. godine). Također, Ocon je prvi Francuz koji je pobijedio za francusku ekipu nakon Oliviera Panisa u Monaku 1996.
Ako je Michael Masi zaboravio na postojanje Estebana Ocona u Saudijskoj Arabiji – mi nismo. Treći put u nizu se kvalificirao na 9. mjesto, a dan kasnije ga je tik prije ciljne crte pretekao Valtteri Bottas i tako mu uskratio još jedno pobjedničko postolje. Nakon petog mjesta u Kataru utrku ranije – još jedan uvjerljiv vikend pred sam finiš sezone.
Fernando Alonso, s druge strane, nema pobjedu ove sezone, ali ima pobjedničko postolje iz Katara, gdje je zabilježio i najbolji kvalifikacijski rezultat sezone (P5).
Nakon Vettelove diskvalifikacije – Alonso je na ovoj utrci klasificiran kao četvrti. Međutim, iako mu je to bio najbolji rezultat – Budimpeštu sigurno neće pamtiti po tome nego po obrambenom tečaju kojeg je 12 krugova držao Lewisu Hamiltonu u puno bržem Mercedesu.
Alonso je u Sočiju prošao u Q3 po prvi put otkad je F1 došla u Rusiju 2014. godine. Šesto startno mjesto ponovljen je najbolji rezultat još od Brazila prije četiri godine. U utrci je završio na šestom mjestu, što je deveti finiš u bodovima u posljednjih deset utrka. Dodatan plus za ovu utrku dobio je rugajući se s trkaćim direktorom FIA-e kad je prošao prvu šikanu bez ikakve namjere da zapravo prođe zavojem, već je punom brzinom projurio kroz umjetno postavljene barijere u izletnoj zoni.
Prava bi šteta bila da Alonso ove godine nije uspio nijednom stati na pobjedničko postolje. No, tri utrke prije kraja riješio je i to pitanje. S petim kvalifikacijskim mjestom bilo je očito da postoji realna šansa, a u tome su mu pomogle kazne Verstappena i Bottasa koje su ga promovirale na P3 na startnom poretku. U utrci je Bottas pao zbog probušene gume, a Perez je zbog dodatnog ulaska u boks imao previše posla i na kraju ostao tri sekunde prekratak. Esteban Ocon se branio “kao lav” pa je Alpine u toj utrci pobrao sjajne bodove trećim i petim mjestom.
Što ste vi zapamtili od Ocona i Alonsa iz netom završene sezone?
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivao sam da bi ovaj duel mogao biti gust obzirom da je čovjek 2 godine vozio stvari koje su sve osim nalik F1. I bio je gust. Ako se ne varam u kvalama je Ocon dobio čak. Prvu polovicu sezone sam imao dojam da ima i bolji race pace opet sasvim očekivano. Ali kako se starac zagrijavao tako su se stvari okretale. Iskreno očekujem iduće godine u priliku gust Qualy pace sa možda malo boljim Alonsom ali još veću razliku u racecraftu i bodovima nego ove godine. Puno veću razliku.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Ocon dobio u kvalama
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonsova majstorija u Madarskoj i Oconova pobjeda rsdi Fernanda,sve u svemu bili su jako alozni kao i ekipa i zato su i uspjeli,svaka cast Alpine momcadi na timakom radu a nadam se da ce ove godine napokon napravit bolod s kojim se Alonso moze borit jer avi znamo da ako Alonso i najmanje vidi prostor za napad on ce sigurno probat i to su rekli apsolutno svi vozaci,vidjet Alonsa u retrovizoru i nije nesto sto zelite tako da ajmoo u nove pobjede
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada bi mu uspjeli napraviti bolid s kojim bi recimo bio u kvalama jedno 0,3 sekunde iza Maxa i Hamiltona i sa sjajnim race paceom, ne bi nikome bilo svejedno da ga vidi u retrovizoru. Volio bih kada bi dobio ako ne pobjednički, onda barem dovoljno dobar bolid da Alonso namiriše krv, tada bi i sezona bila puno zanimljivija
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Miriše na 2012.-u
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolidom koji je praktički star 3 godine i deficitom Renault motora od 35 ks njihov rezultat je odličan. To je imalo i prednosti jer su bolje razumijeli bolid i na staze obično dolazili sa dobrim osnovnim postavkama. Iako su tehnički bili limitirani napravili su pomak u ostalim područjima vezanim za utrkivanje.
Novi motor je spreman i kako kažu:
“Ako uspijemo postići stabilnost motora, napravit ćemo veliki skok”.
Izvor AMUS:
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/alpine-a521-mercedes-w12-seltsame-verwandtschaft-f1-technik/
Zanimljiv članak o nečemu što sam spominjao ranije.
Iako su dva automobila bitno različita, imali su čudan odnos. Kad je Mercedes bio dobar, bio je i Alpine. I obrnuto.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolid star 3 godine, ne bi bio u konkurenciji za bodove.
Alpine je bio u konkurenciji za podijume čak su i pobijedili jednom.
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Članak iz AMuS-a
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bar je to lako provjeriti. Pogledaš sliku bolida iz 2019. i 2021.
Tehnološki paket je širok pojam. Zaista ne znam na šta je mislio pod tim. Na bolid iz 2018. sigurno nije.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ti je kao da tražiš razliku Zastavinih
modela 101 i 128. Tehnološki su isti samo je jedan ružniji od drugog. 😀
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolid je tehnološki star 3 godine, ispod “lima” je da se tako izrazim sve kao i na bolidu iz 2019. Vidjeli su ograničenja istog pa nisu uludo trošili na njega novce, nego su ulagali taj novac u pogone da bi bili spremniji za ovu godinu. Na bolidu za prošlu godinu morali su nužno poraditi na aerodinamici i malo su komponente presložili i to je to.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije posljednji Francuz pobjednik u francuskom bolidu bio Olivier Panis 1996. u Monacu?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste, hvala! Kod Prosta je i motor bio francuski, ali računa se francuska ekipa 👍
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje kakve price o privikavanju vozaca na bolid koji su promijenili tim za ovu sezonu smo culi,svakakve otrcane izlike.Sainz se prilagodia odlicno,a Alonso dođe nakon par god i vozi bolid ko zmaj.Tu se vidila razlika vozaca koji radi razliku sa bolidom i mozda u bilo kojem bolidu ili vozaca koji su dobri samo kad imaju sekundu prednosti.Po meni Alonso i Hamilton jedini od trenutnih vozaca na gridu spadaju među 5 najboljih ikad.Neki se jos nisu dokazali,neki su tek u naletu pa cemo vidjet,nekima treba sansa u boljem bolidu,a ima onih koji su mozda i za otpis.
6
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj, Sebastian…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan od onih koji čak i puno izraženije od Hamiltona, njega čak možda i nebi stavio u ovu skupinu uopće, spadaju u kategoriju odličan kad ima brži bolid. I samo tada.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seabstian pokazao kad nema bolid da nema od njega nista,radio je kardinalne greske u Ferraiju,tako da nis od toga
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
radio je kardinalne greške kad je pritisak bio najveći i kad nije imao support a visila je šansa za ostvarenje sna – naslov u ferariju.
prije tih grešaka sebastian je kantu od ferarija redovito stavljao na drugo konstruktorsko mjesto iako je bilo upitno zaslužuje li to automobil.
seb je jedino kriv što je imao prevelika očekivanja od lošeg ferarija. ostali vozači nebi niti došli u priliku da puknu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max se pokazao kao lav i inteligentan vozac,moze tko sta hoce pricat ali skinuo je pekmeza sa trona,vidis kakv je covjek kad nisu dosli na dodjelu priznanja,a kad je on u pitanju onda je pekmez sav vazan,ma tipivni britnac i gadi mi se kao covjek,a on da je medu najvecima je apsolutno najveca prevara stoljeca poslje Corone
4
3