Od Yukija Tsunode su očekivanja u debitanskoj sezoni bila visoka. No, unatoč bljeskovima koje je pokazao u par navrata – Pierre Gasly je bio dominantno uvjerljiv. Tsunoda je osvojio samo 32 boda (23% ekipnog skora), a u Q3 se pojavio samo 9 puta. Za usporedbi, Gaslyju je to pošlo za rukom čak 18 puta.
Tsunoda je nakon utrke u Bahreinu, po vlastitom priznanju, pomislio da je Formula 1 lagana i da će svakog vikenda završavati u bodovima. U prvoj utrci sezone završio je deveti i to je prvi put da debitant osvaja bodove još od Stoffela Vandoornea prije pet godina. Ne zaboravimo, Tsunoda nije pukom srećom došao do te pozicije nego je na stazi morao u direktnom obračunu prestići najprije Sebastiana Vettela, a onda i Fernanda Alonsa. Čak je i Ross Brawn kasnije komentirao da je Tsunoda “najbolji debitant godinama unatrag”.
U Mađarskoj je ciljem prošao sedmi, što je bilo izjednačavanje njegovoj najboljeg rezultata u F1 karijeri (par utrka ranije u Azerbajdžanu). Kad je Vettel diskvalificiran, Tsunoda je pomaknut na šestu poziciju i to je bio najbolji rezultat za nekog Japanca još od Kamuija Kobayashija i šestog mjesta na istoj lokaciji 2012. godine.
Kako je uvjerljivo započeo sezonu – tako je uvjerljivo i završio. U Abu Dhabiju je po prvi put uspio nadmašiti Pierrea Gaslyja u kvalifikacijama, a vrijedi spomenuti da je to bio treći put u nizu da se kvalificirao na osmo mjesto. Kaotična kakva je bila utrka – ne treba omalovažiti njegovo četvrto mjesto u cilju. Što se Japanaca tiče, bolje od toga uspio je samo (opet) Kobayashi na domaćoj utrci u Japanu 2012. godine.
S druge strane garaže – Pierre Gasly je bio jedan od najboljih vozača ove sezone. 18 puta je ulazio u Q3, a čak tri puta se bio kvalificirao na četvrtu poziciju. Gledajući prosjek tog jednog brzog kruga – imao je nešto manje od pola sekunde u odnosu na Tsunodu. Nedjeljama je 15 puta završavao u bodovima i jednom na pobjedničkom postolju.
Četvrto mjesto u kvalifikacijama nagovijestilo je da bi nakon četiri dobre utrke (Imola, Portugal, Španjolska i Monako) napokon uz malo sreće mogao i na postolje. Na kraju se to i dogodilo. Naravno, zahvaliti donekle može i nesreći Maxa Verstappena i pogrešci Lewisa Hamiltona, ali i to je dio igre. To je bio njegov treći podij u karijeri. Zanimljivo, od ta tri podija – svaki put je bio na drugoj poziciji: jednom prvi (Italija prošle godine), jednom drugi (Brazil 2019.) i jednom treći.
Kao i u prethodno spomenutoj utrci – i ovdje se Gasly u subotu umiješao među velike dečke s četvrtim mjestom. Ovaj put nije to uspio popraviti u nedjelju, ali je ciljem prošao na istoj poziciji otkud je i krenuo. Dok svi pratimo gdje će završiti dva glavna kandidata za naslov, Gasly još jednim P4 pokazuje da iz alata koji su mu dostupni izvlači maksimum.
Scenarij vrlo sličan Azerbajdžanu i Nizozemskoj odvio se i u Meksiku. Ovdje je Gaslyju četvrta pozicija u subotu promakla za jednu desetinku sekunde, a ispred njega su bili samo dva Mercedesa i dva Red Bulla. No, s obzirom da je Bottasa iz utrke praktički eliminirao Daniel Ricciardo već u prvom krugu – Gasly je to iskoristio da još jednom završi kao P4.
Što ste vi zapamtili od Tsunode i Gaslyja iz netom završene sezone?
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve navedeno, psovke mladog yukija i crni katar.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gasly i Tsunoda su mi jedan od najboljih primjera neobjašnjivih oscilacija. Kroz jednu sezonu, Gasly gledajući i ostale (ona u Red Bullu).
Iako se mogu donositi razni zaključci, naoko jednostavni, još uvijek imam osjećaj da ne razumijem i ne znam što se sve događa s vozačima i njihovim oscilacijama u performansama.
Drugi primjeri: s jedne strane: jedan Sainz u prvoj sezoni u Ferrariju parira i na kraju za nijansu i nadmaši Leclerca, dok s druge: jedan Ricci u prvoj sezoni izgleda neprepoznatljivo i Norris ga ubija… osobno mislim da Ricci nije lošiji/sporiji vozač niti od Sainza, niti od Norrisa, bar ne u toj mjeri kako je izgledalo.
Kao da postoji “nešto” unutar momčadi (način funkcioniranja) o čemu se ne govori uopće, ili dovoljno jasno i transparentno. Odnosno, meni osobno “to nešto” nije dovoljno objašnjeno.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos jedan kut gledanja:
Gasly je neosporno postigao odličnu sinergiju s ekipom AlfaThauri. Rekao bi- toliku da izvlači maksimum iz ekipe, i to vrlo konstantno.
Ako zamislim da je cijelo vrijeme bio u pitanju Merc. umjesto Alfa Thaurija, dolazim do zakljucka da je Gasly itekako sposoban ostvariti slicno ili isto sto i Hamilton. I nije jedini ili izdvojeni primjer i to je ono sto me smeta u F1 i zbog cega mi je zapravo žao Hamiltona, jer zbog toga se, a po meni s pravom osporava “značenje” brojki i rekorada koji su ostvareni.
I ne, nije tako i tolikoj kolicini uvijek bilo.
4
0