3 najbolja vikenda Tsunode i Gaslyja

Kontra mraku, kontra G-sili

Ante Vetma

Prije 2 godina 3 min 3 komentara

Od Yukija Tsunode su očekivanja u debitanskoj sezoni bila visoka. No, unatoč bljeskovima koje je pokazao u par navrata – Pierre Gasly je bio dominantno uvjerljiv. Tsunoda je osvojio samo 32 boda (23% ekipnog skora), a u Q3 se pojavio samo 9 puta. Za usporedbi, Gaslyju je to pošlo za rukom čak 18 puta.

1. VN Bahreina

Tsunoda je nakon utrke u Bahreinu, po vlastitom priznanju, pomislio da je Formula 1 lagana i da će svakog vikenda završavati u bodovima. U prvoj utrci sezone završio je deveti i to je prvi put da debitant osvaja bodove još od Stoffela Vandoornea prije pet godina. Ne zaboravimo, Tsunoda nije pukom srećom došao do te pozicije nego je na stazi morao u direktnom obračunu prestići najprije Sebastiana Vettela, a onda i Fernanda Alonsa. Čak je i Ross Brawn kasnije komentirao da je Tsunoda “najbolji debitant godinama unatrag”.

2. VN Mađarske

U Mađarskoj je ciljem prošao sedmi, što je bilo izjednačavanje njegovoj najboljeg rezultata u F1 karijeri (par utrka ranije u Azerbajdžanu). Kad je Vettel diskvalificiran, Tsunoda je pomaknut na šestu poziciju i to je bio najbolji rezultat za nekog Japanca još od Kamuija Kobayashija i šestog mjesta na istoj lokaciji 2012. godine.

3. VN Abu Dhabija

Kako je uvjerljivo započeo sezonu – tako je uvjerljivo i završio. U Abu Dhabiju je po prvi put uspio nadmašiti Pierrea Gaslyja u kvalifikacijama, a vrijedi spomenuti da je to bio treći put u nizu da se kvalificirao na osmo mjesto. Kaotična kakva je bila utrka – ne treba omalovažiti njegovo četvrto mjesto u cilju. Što se Japanaca tiče, bolje od toga uspio je samo (opet) Kobayashi na domaćoj utrci u Japanu 2012. godine.

S druge strane garaže – Pierre Gasly je bio jedan od najboljih vozača ove sezone. 18 puta je ulazio u Q3, a čak tri puta se bio kvalificirao na četvrtu poziciju. Gledajući prosjek tog jednog brzog kruga – imao je nešto manje od pola sekunde u odnosu na Tsunodu. Nedjeljama je 15 puta završavao u bodovima i jednom na pobjedničkom postolju.

1. VN Azerbajdžana

Četvrto mjesto u kvalifikacijama nagovijestilo je da bi nakon četiri dobre utrke (Imola, Portugal, Španjolska i Monako) napokon uz malo sreće mogao i na postolje. Na kraju se to i dogodilo. Naravno, zahvaliti donekle može i nesreći Maxa Verstappena i pogrešci Lewisa Hamiltona, ali i to je dio igre. To je bio njegov treći podij u karijeri. Zanimljivo, od ta tri podija – svaki put je bio na drugoj poziciji: jednom prvi (Italija prošle godine), jednom drugi (Brazil 2019.) i jednom treći.

2. VN Nizozemske

Kao i u prethodno spomenutoj utrci – i ovdje se Gasly u subotu umiješao među velike dečke s četvrtim mjestom. Ovaj put nije to uspio popraviti u nedjelju, ali je ciljem prošao na istoj poziciji otkud je i krenuo. Dok svi pratimo gdje će završiti dva glavna kandidata za naslov, Gasly još jednim P4 pokazuje da iz alata koji su mu dostupni izvlači maksimum.

3. VN Meksika

Scenarij vrlo sličan Azerbajdžanu i Nizozemskoj odvio se i u Meksiku. Ovdje je Gaslyju četvrta pozicija u subotu promakla za jednu desetinku sekunde, a ispred njega su bili samo dva Mercedesa i dva Red Bulla. No, s obzirom da je Bottasa iz utrke praktički eliminirao Daniel Ricciardo već u prvom krugu – Gasly je to iskoristio da još jednom završi kao P4.

Što ste vi zapamtili od Tsunode i Gaslyja iz netom završene sezone?


Odgovor

3 komentara

  1. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    sve navedeno, psovke mladog yukija i crni katar.



    4
    4

    0
  2. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Gasly i Tsunoda su mi jedan od najboljih primjera neobjašnjivih oscilacija. Kroz jednu sezonu, Gasly gledajući i ostale (ona u Red Bullu).
    Iako se mogu donositi razni zaključci, naoko jednostavni, još uvijek imam osjećaj da ne razumijem i ne znam što se sve događa s vozačima i njihovim oscilacijama u performansama.
    Drugi primjeri: s jedne strane: jedan Sainz u prvoj sezoni u Ferrariju parira i na kraju za nijansu i nadmaši Leclerca, dok s druge: jedan Ricci u prvoj sezoni izgleda neprepoznatljivo i Norris ga ubija… osobno mislim da Ricci nije lošiji/sporiji vozač niti od Sainza, niti od Norrisa, bar ne u toj mjeri kako je izgledalo.
    Kao da postoji “nešto” unutar momčadi (način funkcioniranja) o čemu se ne govori uopće, ili dovoljno jasno i transparentno. Odnosno, meni osobno “to nešto” nije dovoljno objašnjeno.



    5
    3

    2
    • Ayrton Senna
      Beethoven87 Donator Prikaži

      Jos jedan kut gledanja:
      Gasly je neosporno postigao odličnu sinergiju s ekipom AlfaThauri. Rekao bi- toliku da izvlači maksimum iz ekipe, i to vrlo konstantno.
      Ako zamislim da je cijelo vrijeme bio u pitanju Merc. umjesto Alfa Thaurija, dolazim do zakljucka da je Gasly itekako sposoban ostvariti slicno ili isto sto i Hamilton. I nije jedini ili izdvojeni primjer i to je ono sto me smeta u F1 i zbog cega mi je zapravo žao Hamiltona, jer zbog toga se, a po meni s pravom osporava “značenje” brojki i rekorada koji su ostvareni.
      I ne, nije tako i tolikoj kolicini uvijek bilo.



      4
      4

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.