Kontra mraku, kontra G-sili

3 najbolja vikenda Strolla i Vettela

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lance Stroll je ove sezone, slično kao timski kolega, prolazio uglavnom ispod radara jer je promjena tehničkog pravilnika značajno pogodila Aston Martin. Bivši Racing Point nije ove godine po čistom tempu bio u poziciji da se bori za pobjede ili pobjednička postolja, a najbolje što je Stroll mogao jest šesto mjesto iz Katara. Šest puta bio je u Q3, devet puta u Q2, a sedam puta je ispadao u Q1.

1. VN Emilije Romagne

Stroll je u Imoli postao prvi vozač za ekipu iz Silverstonea koji se kvalificirao unutar top 10 još od 2001. godine kad je to za rukom pošlo Heinzu-Haraldu Frentzenu i Jarnu Trulliju. Na kraju je klasificiran kao osmi nakon što je dobio kaznu od pet sekundi zbog rezanja Tamburello šikane.

2. VN Štajerske

U Štajerskoj je po treći put u sezoni uspio ući u posljednju kvalifikacijsku rundu, i to je sva tri puta završavao na desetom mjestu. U utrci je imao nekoliko dobrih borbi s Fernandom Alonsom i ciljem je ušao kao osmi, ispred Alonsa i Tsunode, a iza dva Ferrarija.

3. VN Katara

Šesto mjesto u Kataru njegov je najbolji rezultat ove sezone. Štoviše, to je najbolji rezultat još od Velike nagrade Sakhira prošle sezone. Završio je ispred oba Ferrarija iako je krenuo s P12.

Kad je prošle godine bilo jasno što Racing Point ima u rukama, i kad smo saznali da će uz dobru financijsku pozadinu postati Aston Martin – malo tko je očekivao ovakav pad u formi. Svejedno, Sebastian Vettel se relativno brzo snašao u novoj ekipi i uspio dva puta završiti na pobjedničkom postolju. Sedam puta bio je u Q3, dvanaest puta u Q2, a tri puta je ispadao u Q1.

1. VN Monaka

U svom dvanaestom nastupu na Velikoj nagradi Monaka Vettel je pokazao zašto se još ne može uspoređivati s Lanceom Strollom i ekipom sličnog kalibra. Ušao je u Q3 i završio na osmoj poziciji, da bi u utrci dobio još tri pozicije i ciljem prošao peti. To je ujedno bio najbolji rezultat Aston Martina u Formuli 1.

2. VN Azerbajdžana

Odmah utrku kasnije Vettel je propustio ući u Q3 za samo 0,029, ali je opet to i više nego nadoknadio u utrci. Pobjedničko postolje bilo je 122. za njega osobno i prvo za Aston Martin. Zanimljivo, s obzirom na to da je Lewis Hamilton izletio i ispao van bodova – Vettel je preostao jedini vozač koji je osvajao bodove u svih 5 utrka u Bakuu.

3. VN Mađarske

Novo pobjedničko postolje osvojio je u Budimpešti, ali samo da bi ga izgubio nakon što je utvrđeno da u njegovom bolidu po završetku utrke nije preostalo dovoljno goriva. Do kraja utrke borio se za pobjedu s Estebanom Oconom, ali nije pronalazio načina za prolazak.

Što ste vi zapamtili od Strolla i Vettela iz netom završene sezone?

Komentiraj

2 komentara

  1. Od Strolla se nije vise ni ocekivalo…a za Vettela neznam dali je mogao vise s obzirom na bolid…



    3

    0
  2. …imam osjećaj da su negdje baš od mađarske nadalje odustali, barem motivacijski, od ove sezone i okrenuli se potpuno nadolazećoj…niti u jednom ‘glasu’ nakon nije bilo ništa više od nužnog…’sem par sebovih šala…



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni