Kontra mraku, kontra G-sili

3 najbolja vikenda Latifija i Russella

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U svojoj drugoj sezoni u Formuli 1 Nicholas Latifi je uspio osvojiti prve bodove i završiti u kvalifikacijama ispred svog timskog kolege. S obzirom na to da je George Russell dobio promociju u Mercedes, Latifi može biti donekle zadovoljan svojim predstavama, pogotovo u drugom dijelu sezone kad je Russellova prednost bila vidno manja.

1. VN Mađarske

Već i prvi pogled na konačan rezultat i Latifijevo 7. mjesto bio bi dovoljan razlog da ova utrka bude izdvojena kao jedna od njegovih najboljih ove sezone. Međutim, pošteno je reći da smo od njega te nedjelje vidjeli vrlo solidnu vožnju i kad se (spletom okolnosti) pronašao trećem mjestu – čak je 17 krugova odolijevao napadima bržih bolida. To sedmo mjesto bio je najbolji rezultat za Williams još od sedmog mjesta Felipea Masse na Velikoj nagradi Brazila 2017. godine.

2. VN Belgije

Odmah nakon Mađarske uslijedila je nova dobra utrka za Latifija. Deveto mjesto i jedan bod (zbog prepolovljenih bodova) zaradio je na račun vrlo dobrih kvalifikacija. Na ovoj utrci su oba Williamsa završila u bodovima što je prvi put nakon utrke u Italiji prije pet godina.

3. VN Italije

U Monzi je Latifi po prvi put bio brži od Russella, a samo su mu tri sekunde nedostajale da u nedjelju dođe do bodova. Završio je na 11. mjestu, po četvrti put u karijeri. Zanimljivo, između spomenutih Mađarske, Belgije i Italije bila je VN Nizozemske gdje je Latifi ušao u Q2, ali se tamo razbio i sve šanse za bodove su pale u vodu kad su zaključili da utrku moraju krenuti iz pit-lanea.

Sposobnosti Georgea Russella rijetko tko dovodi u pitanje, a prije nego ga iduće sezone vidimo u Mercedesu – rezimirajmo ukratko ono što je ove godine napravio. U četiri utrke je završavao u bodovima, a najbolji rezultat mu je drugo mjesto iz Belgije. U kvalifikacijama je bio u prosjeku oko tri desetinke brži od Latifija, a čak 4 puta se pojavljivao u trećoj kvalifikacijskoj rundi. Svejedno, nad njegovom sezonom stoji mali oblak zbog nešto lošije forme u posljednjoj četvrtini sezone. Što se tiče najboljih utrka, tu su:

1. VN Austrije

U Austriji je Russell po prvi put ušao u Q3 s Williamsovim bolidom. To mu je ranije pošlo za ruku samo jednom, ali u Mercedesovom bolidu u Sakhiru 2020. godine. Ujedno, ovo je bio prvi Q3 za Williams još od Lancea Strolla u Italiji prije tri godine. Tijekom utrke se borio s Fernandom Alonsom za posljednji bod i tu je bitku izgubio, zbog čega je završio na 11. poziciji.

2. VN Belgije

Vikend u Belgiji nema potrebe previše opisivati. Utrka se zapravo nije ni održala, a Russell je svoje drugo mjesto zaslužio na račun sjajnih kvalifikacija dan ranije.

3. VN Rusije

Russell je u Rusiji po četvrti put u posljednjih sedam utrka ušao u posljednju kvalifikacijsku rundu. Štoviše, s nešto manje od jedne desetinke uspio je nadmašiti Lewisa Hamiltona koji je tad ostao iza njega, na četvrtom mjestu. Ispred Russella tad su bili samo Lando Norris i Carlos Sainz. Kaotičnu utrku završio je na desetom mjestu i s jednim bodom podebljao Williamsov skor i osmo mjesto u konstruktorskom poretku.

Što ste vi zapamtili od Latifija i Russella iz netom završene sezone?

Komentiraj

6 komentara

  1. Što sam zapamtio: razbijanje Latifija na zadnjoj utrci i Russellovo: this is unacceptable.



    13

    1
  2. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Russell me oduševio ove godine s kvalifikacijama u Belgiji i Rusiji. Dva puta jako blizu pole positiona, u 8.-9. najboljem bolidu. I u Imoli je bio odličan dok nije napravio onu glupost s Bottasom. Uglavnom, svaki put kad je Williams bio brz, odlično je to iskoristio.



    7

    0
  3. Jedva čekam Russella u Mercedesu.
    Koliko god britanci imaju tendenciju hypeat svoje vozače, mislim da je i dalje podcijenjen u odnosu na Hamiltona i Norrisa.



    4

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni