Kontra mraku, kontra G-sili

3 najbolja vikenda Giovinazzija i Raikkonena

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Antonio Giovinazzi ove se sezone oprašta s ulogom aktivnog vozača. Nastavit će kao rezervni vozač za Ferrari u nadi da će se dovoljno dokazati da se za njega ponovo pronađe mjesto za godinu ili dvije. Međutim, može biti relativno zadovoljan onime što je pokazao. U kvalifikacijama je bio brži od Kimija Raikkonena (u prosjeku oko jedne desetinke), a čak četiri puta smo ga gledali u Q3, gdje Alfi Romeo gotovo u pravilu nije bilo mjesto.

1. VN Monaka

U Monaku je Giovinazzi desetim mjestom osvojio prvi bod sezone za Alfu Romeo. Štoviše, to su im bili prvi bodovi još od 2020. godine i Velike nagrade Emilie Romagne u Imoli. Što se tiče Monaka, tamo Sauber bodove nije osvajao još od 2015. godine kad je to pošlo za rukom Felipeu Nasru.

2. VN Italije

Giovinazzi je nakon solidnog vikenda u Nizozemskoj (Q3 i probušena guma u utrci) ponovo uspio proći u Q3. Krenuo je sa sedmog mjesta, što je najbolja startna pozicija za jednog Talijana u Monzi još od Liuzzija koji je bio na istom mjestu 2009. godine. Nažalost po Antonija, već u prvom krugu je imao kontakt i ispao je van kruga osvajača bodova. Završio je na 13. mjestu.

3. VN Saudijske Arabije

Za Saudijsku Arabiju se Giovinazzi kvalificirao na 10. mjesto, odnosno, prvi Q3 nakon ranije spomenute Italije. Završio je na 9. mjestu, a to je najbolji rezultat sezone i najbolji rezultat od Austrije prošle godine. Ovo mu je druga od dvije utrke u kojima je osvojio bodove.

Kimi Raikkonen je ove sezone nakon 349 utrka odlučio objesiti kacigu o klin i posvetiti se obitelji i drugim hobijima. Usput je osvojio 10 bodova (77% svih bodova Alfe Romeo) i četiri puta utrke završavao u top 10.

1. VN Azerbajdžana

Kimi u Azerbajdžanu nije uspio zadržati svoju tradiciju prolazaka u Q3 na toj stazi, ali je svejedno upravo tu osvojio svoje prve bodove sezone. To su mu bili prvi bodovi od Imole prošle godine, ali i drugi uzastopni P10 u Azerbajdžanu.

2. VN Rusije

Nakon propuštene Nizozemske i Italije zbog pozitivnog Covid testa, Raikkonen je u Rusiji završio na osmom mjestu i odnio 4 boda. Ovo je prvi put da osvaja bodove u Rusiji još od 2018. godine. 2019. je imao jump-start i drive-through kaznu pa je završio P13, a 2020. je završio P14 s krugom zaostatka.

3. VN Meksika

12. mjesto u kvalifikacijama bio mu je najbolji rezultat sezone kad je riječ o subotama. Utrku je završio (ponovo) na osmom mjestu i ekipi donio još 4 boda. Sve je to malo značilo jer su na kraju Alfe zaostale za Williamsom čak 10 bodova, ali za Kimija je vikend u Meksiku definitivno bio jedan od najbolja tri ove sezone.

Što ste vi zapamtili od Giovinazzija i Raikkonena iz netom završene sezone?

Komentiraj

7 komentara

  1. Od Tončeka nisam nista extra zapazio…
    A od Kimija se dalo zapazit da mu se vise neda i da vozi da ispuni normu…



    7

    1
  2. Nisu me ni jedan ni drugi impresionirali. Vise su bili neprimjetni. Mozda je Kimmi vise paznje izvukao sudarima s Vettelom.
    I usput, nije bas jasna ova recenica:

    Kimi Raikkonen je ove sezone nakon 349 odlučio objesiti kacigu o klin

    Nakon 349 cega?



    3

    0
  3. GIO imao par dobrih qualya (mislim na Nizozmesku posebno), a Kimija se sjećam jedino kad je prestigao Alonsa u Americi.



    2

    0
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Isus je odvozio par solidnih kvalifikacija u kontinuitetu tek kada je javno obznanjeno da mu se stolica trese. Po meni je veliki red flag ako te tek takvo nešto može motivirati da daješ 100%.
    Kimi je komotno mogao u mirovinu nakon Lotusa.
    Alfa neće pretjerano žaliti za ovim parom.


    0

    0
  5. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Kaj ne ide GIO u Formulu E?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni