3 najbolja vikenda Giovinazzija i Raikkonena

Kontra mraku, kontra G-sili

Ante Vetma

Prije 2 godina 3 min 7 komentara

Antonio Giovinazzi ove se sezone oprašta s ulogom aktivnog vozača. Nastavit će kao rezervni vozač za Ferrari u nadi da će se dovoljno dokazati da se za njega ponovo pronađe mjesto za godinu ili dvije. Međutim, može biti relativno zadovoljan onime što je pokazao. U kvalifikacijama je bio brži od Kimija Raikkonena (u prosjeku oko jedne desetinke), a čak četiri puta smo ga gledali u Q3, gdje Alfi Romeo gotovo u pravilu nije bilo mjesto.

1. VN Monaka

U Monaku je Giovinazzi desetim mjestom osvojio prvi bod sezone za Alfu Romeo. Štoviše, to su im bili prvi bodovi još od 2020. godine i Velike nagrade Emilie Romagne u Imoli. Što se tiče Monaka, tamo Sauber bodove nije osvajao još od 2015. godine kad je to pošlo za rukom Felipeu Nasru.

2. VN Italije

Giovinazzi je nakon solidnog vikenda u Nizozemskoj (Q3 i probušena guma u utrci) ponovo uspio proći u Q3. Krenuo je sa sedmog mjesta, što je najbolja startna pozicija za jednog Talijana u Monzi još od Liuzzija koji je bio na istom mjestu 2009. godine. Nažalost po Antonija, već u prvom krugu je imao kontakt i ispao je van kruga osvajača bodova. Završio je na 13. mjestu.

3. VN Saudijske Arabije

Za Saudijsku Arabiju se Giovinazzi kvalificirao na 10. mjesto, odnosno, prvi Q3 nakon ranije spomenute Italije. Završio je na 9. mjestu, a to je najbolji rezultat sezone i najbolji rezultat od Austrije prošle godine. Ovo mu je druga od dvije utrke u kojima je osvojio bodove.

Kimi Raikkonen je ove sezone nakon 349 utrka odlučio objesiti kacigu o klin i posvetiti se obitelji i drugim hobijima. Usput je osvojio 10 bodova (77% svih bodova Alfe Romeo) i četiri puta utrke završavao u top 10.

1. VN Azerbajdžana

Kimi u Azerbajdžanu nije uspio zadržati svoju tradiciju prolazaka u Q3 na toj stazi, ali je svejedno upravo tu osvojio svoje prve bodove sezone. To su mu bili prvi bodovi od Imole prošle godine, ali i drugi uzastopni P10 u Azerbajdžanu.

2. VN Rusije

Nakon propuštene Nizozemske i Italije zbog pozitivnog Covid testa, Raikkonen je u Rusiji završio na osmom mjestu i odnio 4 boda. Ovo je prvi put da osvaja bodove u Rusiji još od 2018. godine. 2019. je imao jump-start i drive-through kaznu pa je završio P13, a 2020. je završio P14 s krugom zaostatka.

3. VN Meksika

12. mjesto u kvalifikacijama bio mu je najbolji rezultat sezone kad je riječ o subotama. Utrku je završio (ponovo) na osmom mjestu i ekipi donio još 4 boda. Sve je to malo značilo jer su na kraju Alfe zaostale za Williamsom čak 10 bodova, ali za Kimija je vikend u Meksiku definitivno bio jedan od najbolja tri ove sezone.

Što ste vi zapamtili od Giovinazzija i Raikkonena iz netom završene sezone?


Odgovor

7 komentara

  1. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Od Tončeka nisam nista extra zapazio…
    A od Kimija se dalo zapazit da mu se vise neda i da vozi da ispuni normu…



    7
    6

    1
  2. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Nisu me ni jedan ni drugi impresionirali. Vise su bili neprimjetni. Mozda je Kimmi vise paznje izvukao sudarima s Vettelom.
    I usput, nije bas jasna ova recenica:

    Kimi Raikkonen je ove sezone nakon 349 odlučio objesiti kacigu o klin

    Nakon 349 cega?



    3
    3

    0
  3. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    GIO imao par dobrih qualya (mislim na Nizozmesku posebno), a Kimija se sjećam jedino kad je prestigao Alonsa u Americi.



    2
    2

    0
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Isus je odvozio par solidnih kvalifikacija u kontinuitetu tek kada je javno obznanjeno da mu se stolica trese. Po meni je veliki red flag ako te tek takvo nešto može motivirati da daješ 100%.
    Kimi je komotno mogao u mirovinu nakon Lotusa.
    Alfa neće pretjerano žaliti za ovim parom.


    0
    0

    0
  5. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Kaj ne ide GIO u Formulu E?


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.