Kontra mraku, kontra G-sili

Pogled unatrag: Kako su novinari predviđali da će se odviti prošla sezona

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Prije devet mjeseci britanski su novinari za službeni portal Formule 1 dali svoja predviđanja kako će se odviti upravo završena sezona. Respektabilni novinari i novinari koji su prisutni na svim utrkama (bilo u službi F1 TV-a ili Motorsport grupacije) imali su dobrih, ali i katastrofalnih predviđanja. Prepisujemo najzanimljivije od njih.

Najviše se radujem…

Mark Hughes: Red Bull i Mercedes uglavnom podjednake snage pa da napokon dobijemo duel Hamiltona i Verstappena kojeg očekujemo već godinama.

Chris Medland: Duel u sredini poretka. Jedva čekam vidjeti Daniela Ricciarda kako se bori protiv Fernanda Alonsa i Sebastiana Vettela u bolidima koji su (donekle) nazvani po povijesnim brendovima. Također, radujem se svježem paru u Ferrariju. Ako je vjerovati prošloj godini po ičemu – te borbe bi trebale relativno redovito biti za pobjednička postolja.

Lawrence Barretto: Radujem se gledati kako će se Max Verstappen nositi s novim prijetećim timskim kolegom. Meksikanac će biti strašan protivnik, a to će onda možda pritisnuti Verstappena da ode na sasvim drugi nivo.

Tko će biti najveće iznenađenje?

Samarth Kanal: Alfa Romeo će pokazati tempo ove sezone i redovito biti u bodovima s novom Ferrarijevom pogonskom jedinicom.

Mark Hughes: Yuki Tsunoda. Nije poznat široj javnosti, ali će uzburkati stvari, kao što je to učinio na testiranju.

Greg Stuart: Williams. Mislim da će ove godine osvojiti više bodova i neće biti posljednjeplasirani konstruktor.

Koja ekipa i koji vozač će osvojiti naslov?

Greg Stuart: Max Verstappen i Red B… Ne. Bit će to Lewis Hamilton i Mercedes.

Samarth Kanal: Lewis Hamilton i Mercedes. To je jedna od najboljih kombinacija u povijesti F1. Naravno da su favoriti.

Mark Hughes: Hamilton i Mercedes je logičan odgovor, ali Verstappenu i Red Bullu je ovo najveća šansa dosad.

Chris Medland: Lewis Hamilton i Mercedes. Mislim da će Red Bull i Max biti bliže nego itko prije, ali svejedno mislim da će aktualni prvaci biti brži kroz 23 utrke.

David Tremayne: Naravno da su šanse na strani Hamiltona i Mercedesa. Ali, zar ne bi bilo cool imati nizozemskog prvaka?

Will Buxton: Unatoč problemima na testiranju očekujem da će svi napisati Mercedes, ali po meni je ovo Red Bullova godina. Što se tiče vozača? Ne znam, preblizu je da bih predvidio hoće li to biti Max ili Checo.

Lawrence Barretto: Red Bull i Max Verstappen će ih pritisnuti puno snažnije ove godine, ali na kraju će Mercedes i Hamilton osvojiti naslove.

Koja će ekipa pobijediti u borbi u sredini poretka?

Chris Medland: Reći ću McLaren. Pojačali su se Mercedesovim motorom, a tu je i Daniel Ricciardo.

Lawrence Barretto: Aston Martin će biti treći, ispred Ferrarija. Lance Stroll će poboljšati konzistentnost, a Vettel će pronaći svoju čaroliju opet.

Greg Stuart: McLaren. Mislim da imaju najbolju vozačku postavu u sredini poretka, a MCL35M je bio kao štoperica na testiranjima. Siguran P3.

Samarth Kanal: McLaren. Tu je iskustvo Ricciarda, tu je Norris i tu je Mercedesov motor.

David Tremayne: Rekao bih da će biti nevjerojatno blizu između McLarena, Aston Martina, Alpinea, Ferrarija i AlphaTaurija.

Will Buxton: Ne znam je li McLaren u sredini poretka ili ne… Ako jesu – onda će to biti oni. Ako nisu, onda će to biti AlphaTauri, Ferrari i Aston u velikoj borbi.

Mark Hughes: Mislim da će Aston biti najbrži, ali će McLaren biti ispred u poretku.

Tko će biti najčešće na naslovnicama?

Will Buxton: Lewis i Mercedes. Bit će tu priče o novom ugovoru, o dolasku Russella i o Oconu koji će možda biti izguran na margine u Alpineu. To će sve prouzročiti sapunicu u Mercedesu.

Lawrence Barretto: Fernando Alonso. Dvostruki svjetski prvak je materijal za naslovnice, bez obzira za koga se utrkuje. Očekujem da će biti jedan od protagonista 2021. godine, čak i ako nije u bolidu za pobjede.

Greg Stuart: Fernando Alonso, očigledno.

Mark Hughes: Fernando Alonso.

Najimpresivniji debitant će biti…

Chris Medland: Yuki Tsunoda. Lagan je odgovor jer će imati brži bolid od Haasovog dvojca. Mislim da će imati i nekoliko sjajnih partija. Griješit će i to će biti skuplje jer će AlphaTauri biti kompetitivan, ali to je dio učenja. Prošle godine je brzo učio u Carlinu.

Lawrence Barretto:Yuki Tsunoda. U ekipi vlada atmosfera da je brz i da je dobar u povratnim informacijama. Zadavat će težak posao Pierreu Gaslyju u drugoj polovici sezone.

David Tremayne: Očekujem da će Mazepin biti upečatljiv, ali sve u svemu ipak bih rekao Yuki Tsunoda. Izgledao je vrlo uvjerljivo na testiranjima i AlphaTauri izgleda kao bolid koji odgovara vozačima.

Recite jedno hrabro predviđanje

Chris Medland: Ovo će biti posljednja sezona za Hamiltona. Osvojit će 8. titulu nakon žestoke borbe i onda će otići kao najuspješniji vozač u povijesti. Usredotočit će se na druge projekte, ali će i dalje biti donekle povezan s F1. Svaka ekipa bi ga opet uzela ako se nakon godine dana odluči vratiti, a onda će i znati koji je bolid koliko brz nakon promjene pravilnika.

Lawrence Barretto: Možda nije imao najbolja testiranja prije sezone, ali rekao bih da će Sebastian Vettel biti peti u vozačkom poretku, iza Red Bullovih i Mercedesovih vozača.

Greg Stuart: Fernando Alonso i Sebastian Vettel će pobijediti na nekoj utrci.

Samarth Kanal: Sergio Perez će pobijediti na više utrka od Maxa Verstappena.

Will Buxton: Reći ću da će Ferrari rano okrenuti fokus na 2022. i da će AlphaTauri završiti na četvrtom mjestu. Bit će potresa u Alpineu gdje će opet mijenjati ime ekipe za 2022.

David Tremayne: Daniel Ricciardo i McLaren će pobijediti na nekoj utrci.

Mark Hughes: Daniel Ricciardo će pobijediti za McLaren.

Predviđanja F1puls ekipe možete pogledati ovdje.

Komentiraj

5 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Prognozirao sam da će Mazepin biti bolji od Schumija ove sezone, ali kad pročitam ovo

    Samarth Kanal: Sergio Perez će pobijediti na više utrka od Maxa Verstappena.

    odmah mi je lakše.



    27

    0
  2. Lajkam podcjenjivanje Ferrarija i precjenjivanje Astona….
    Ocekivan kupus od prognoza…
    Svaka cast ekipi koja je ubola sa nekim “hail mary” prognozama…



    7

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    David Tremayne: Daniel Ricciardo i McLaren će pobijediti na nekoj utrci.

    Mark Hughes: Daniel Ricciardo će pobijediti za McLaren.

    Pogodili jesu ali se nisu nadali da ce ga lando razbit ko beba zvečku



    16

    1
  4. Dobro su gadali pobjedu McLarena :D



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni